Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Moooooi Veetje, echt heel leuk!!

@Sunshine - zie je dat het niks was :) Zit echt wel goed hoor gekkie! Over een paar maanden heb jij gewoon je zoontje vast!

2. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Hey Meiden,

Bij mij deed afgelopen 2 dagen ZP het niet...maar aan het geklets hier te zien hadden jullie daar geen last van hihi

Ik heb alles bijgelezen, maar ik ben echt een vergiet :( Sorry....Ik ga nu alles ook weer goed bijhouden, kan ik beter reageren.

Hiet gaat het best goed, nog veel moe en misselijk, maar niet meer overgeven gelukkig.
    Vrijdag de termijnecho...schiet dus lekker op.

Ik schrok me dood vandaag, toen ik naar de toilet ging vanmiddag had ik een beetje donker bruin slijm....sorry ;) voor details...Het was eigenlijk maar heel mini beetje en ben alweer 100x naar de toilet geweest en niks meer te bekennen, alleen 'gewone' afscheiding ....Maar sinds die tijd heb ik spontaan buikpijn! Moet me ook niet druk maken...nog 3 nachtjes slapen en dan weer een echo.....

Ik ga weer goed met jullie meelezen hoor ;) xxx

3. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Liefde - heb ik ook een keer gehad hoor.. en idd ook die buikpijn. Bij mij zat die buikpijn echt tussen mn oren.. was zo panisch aan het nagaan of ik 'iets' voeldr. Van de stress zal ik wel buikpijn gekregen hebben. Niet teveel zorgen dus meid!
    Gaat wel snel zeg, alweer bijna je termijn echo! Spannend, lekker genieten.

4. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    hihi thanks Ctje ;) Ik schrok echt!! Terwijl als ik niet zo in het wc papiertje had zitten gluren, het geen eens gemerkt had.....!

Moest toch nog de vk bellen om een controle afspraak te verzetten...en zij zei ook al: kan door tillen, niezen, hoesten of gemeenschap. Zolang je geen kramp hebt en het niet helder rood is moet je je geen zorgen maken, en anders gewoon weer bellen.

Ik was even zo gespannen dat ik in huilen uitbarstte toen m'n man net 10 min geleden uit z'n werk kwam! Hihi...spanning,hormonen...... :)

Morgen alweer 10 weken...hartje was prima met 7 weken, dus moet me er gewoon aan vast houden dat een miskraam dan echt zo klein is geworden! Ik moet mezelf niet gek gaan maken nu....Ik was zo rustig! Rust lijkt even verstoord haha.

Sorry voor mijn ego berichtjes :$

5. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Hoi Meiden,

SORRY voor mijn lange afwezigheid. Je wordt zo geleefd de eerste weken! We worden plat gebeld door de visite.

Na een lange bevalling van 24 uur, die uiteindelijk in een keizersnee is geëindigd, ben ik nu toch echt MAMA!
    En wat is dat heerlijk!! Alle cliché's over dat je de pijn meteen vergeet als je die kleine vast houdt zijn waar! Ik zou het morgen weer doen. Liever niet natuurlijk, maar als het moet wel!
    Na de bevalling moest ik nog 3 dagen in het ziekenhuis blijven. De eerste dagen had ik veel last van de buikwond, maar het personeel van het ziekenhuis was ontzettend aardig en behulpzaam en betrokken mij erg bij de verzorging van Daley.
    Daley is een flink kereltje van 4115 gram en 55 cm. En O wat ben ik verliefd op de kleine man!!! Ik kan uren naar hem kijken!
    Hij eet erg goed (te goed haha, heeft speciale voeding voor hongerige baby's) en slaapt ook goed. Om de 3 a 4 uur komt hij voor de fles.
    Mijn man en ik wisselen de beurten voor de fles af, dus met de gebroken nachten valt het reuze mee.
    Je hoort het al...ik ben zwaar getroffen door de roze (BLAUWE) wolk!!!
    De eerste weken nu zijn erg druk. Er komt erg veel visite. Gelukkig is mijn man deze week ook vrij om te helpen. De komende 5 weken mag ik nog niks tillen en dat is heel lastig voor iemand die elke dag wil stofzuigen!
    Gister zijn we voor het eerst naar buiten geweest met de kinderwagen. Lekker een stukje gewandeld. Was heerlijk om na een week binnen zitten weer een frisse neus te halen.

Ik heb eigenlijk niks bijgelezen (weer sorry)! Ik ga proberen het weer bij te houden hier. Hoop dat alles goed met jullie gaat!

@ctje...geniet je ook zo van je kleine man? Hoe is het met jouw herstel?

In mijn prive album zal ik even een foto plaatsen van onze grote trots!

6. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Brittney, wat leuk om wat van je te horen!! En super dat het nu goed met je gaat, fijn om te horen....Lekker genieten van je gezinnetje! Hopelijk herstel je verder ook snel :)

Geniet van je mannen!

7. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @ Brittney, leuk om iets van je te horen meis! Kan ik je nu eindelijk feliciteren: Gefeliciteerd met jullie zoon Daley! Leuke naam zeg! Heb hem ook nog niet eerder gehoord! Fijn dat het goed met jullie gaat!

@Liefde, daarvoor zijn we er ook hoor! Voor de ego berichtjes! Snap heel goed dat je een beetje schrok! Gelukkig kon de vk je geruststellen! En morgen alweer 10 weken! Gaat snel!!

8. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sunshine wat fijn dat t goed was! Nu weer genieten je!

Veetje wat lief dat poppetje!!:)

Brittney geniet ervan meid leuk dat je even war hebt geschreven!:)

All kleine reageerde zoals door cons bureau voorspelt vanaf 2 uur alleen maar aan het huilen geweest en snikken m'n hart brak! Hij slaapt nu eindelijk. Gelukkig schijnt t maar 1 dag te duren...

9. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Brittney, ahhh mooie foto in je album!

@liga :( zo zielig voor je kleine uk...hopelijk hebben jullie wel n goede nacht gehad!

@Kaatje, thanks :D

@Mammietammie, lekker even genieten van jullie vakantie. Hopelijk doet het je weer even goed!!!

Hier net iets stoms gedaan, maar ik ben weer helemaal gerustgesteld :D heb mn temperatuur gemeten en die was nog steeds hoog, 37.2 ....
    Stom natuurlijk dat ik dat soort dingen weer ga doen bij 10weken...maar ik zal het nu weer met rust laten ;)

@all...werkse allemaal óf weer een hele fijne leuke mamadag :)

10. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liefde gelukkig ben je weer gerust nu genieten he!:)

Hier nog heen minuut geslapen .. Zucht

11. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Britney gefeliciteerd!!!

Liga wat zielig voor je ventje!! Probeer je zelf ook wat te slapen?

Mammietammie: gewoon doen wat je wil doen.... Wj hielden op het einde ook met geen mogelijke zwangercshap meer rekening.... Je doet het al zo lang en het levert niets op.. Kan je beter wat genieten toch?!

Liefde: hahah ik temp ook nog af en toe... Gewoon voor de zekerheid:p

12. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Goedemorgen meiden

ja ik ben weer gerustgesteld en ook weer misselijk snap ook niet waar mijn onzekerheid vandaan komt nou eigenlijk een beetje wel, door al die tijd de ziekte van mijn moeder zit het nog zo in mijn systeem van het ergste uit te gaan dan viel de klap altijd mee zeg maar , maar goed mijn ZOON (KLINKT ZO LEUK OM TE ZEGGEN) was alles goed mee kan niet wachten hem in mijn hande te hebben nu ik dat tik zit ik ook te janken haha :p

verder iets minder last van darmen ga heel goed op me voeding letten heb tot maandag de tijd om het te verbeteren van de vk, dit was echt een lieve vrouw en moet zo eventjes bellen voor mijn urine uitslag gisteren vergeten hihi

@britney ahh wow meis was een zware bevalling maar geniet er nu lekker van he!!

@liefde zp deed het ook een dag bij mij niet hoor ahhh spannend over 1 dag je termijn echo ben zo benieuwd hoelaat moet je alles is goed natuurlijk! (k kan dat wel tegen een ander zeggen maar zelf ben ik net zo hihi maar ik weet zeker jou beeb is goed! alweer tien weken ben je bijna hihi)

@veetje goed zo meis en leuk jullie idee voor de babykamer hihihi :p

@mammietammie hoe gaat het met jou meis?

@toekan wanneer meot jij voor een echo of iets meis?\

@liga achhh kleintje zoveel au van de prikjes lekker vertroetelen hihi

13. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje een hoop zwangeren zeg! Vergeef me als ik nu namen door elkaar ga gooien hihi

Brittney nog gefeliciteerd met jullie binkie!! Flinke knul hoor! Nu lekker genieten.

Liefde gelukkig ben je weer gerustgesteld :)

Liga wat vervelend dat je ventje nog last heeft zeg. Hopelijk kan je wat slaap inhalen vandaag.

Sunshine jij ook weer wat gerustgesteld zo te lezen. Leuk he die hormonen hihi.

14. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Ben net bloed gaan laten prikken. Krijg vandaag de uitslag nog en als die goed is wordt gelijk een echodate afgesproken! :)

15. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Brittney - leuk om weer wat van je te horen! Wat fantastisch dat je zo op je blauwe wolk zweeft :) Waarom ben jij uiteindelijk bevallen via een ks? Je hebt dus ook een zware bevalling achter de rug. Veel last van je wond? Bij mij gaat het steeds beter. Voel 'm natuurlijk nog wel, zeker als ik teveel gedaan heb, maar de dag na mijn bevalling dacht ik echt dat t nooit meer goed zou komen hihi.
    Was jij niet van plan om borstvoeding te geven? Wel fijn dat je dan 's nachts om de beurt eruit kunt. Dat is hier helaas niet zo. Maar gelukkig slaap ik overdag nog wat bij.
    Geniet lekker van je kleine en je gezin!

@liga - ach wat zielig zeg! Daarom zie ik ook al zo op tegen die prikjes :( Ik weet zeker dat ik moet huilen..

Mijn vriendin is gisterenavond bevallen van een zoon! Super leuk, allebei een knul!

Mijn man is vandaag een lange dag weg, is pas om 18.00 thuis en eigenlijk zou ik heel graag boodschappen willen gaan halen, zodat mijn man na zo'n lange dag dat niet nog hoeft te doen, maar... Ik durf niet! Zo stom he.. Ik zou dolgraag willen, maar ben bang dat Tijn de hele supermarkt bij elkaar krijst.. Hij moet echt vermaakt worden (kroelen, vasthouden..) dan is ie stil, maar liggend in de kinderwagen.. Ik weet het niet. Stom he, de drempel om de deur uit te gaan is zo hoog nu. Terwijl dat echt niks voor mij is. Voor mn bevalling zei ik echt dat ik niet zo wilde worden, en nu word ik toch zo.. :(

16. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    @ctje...bij mij is het een ks geworden omdat daley als sterrenkijker was gaan liggen en niet door mijn bekken paste. Het gaat goed met mij. De eerste dagen was de pijn hevig, maar voel mij nu goed. Loop ook weer lekker buiten. Ik zou eerst bv geven, maar kwam niet goed op gang. We hebben een flink mannetje en ik had niet genoeg voor hem. Geven nu fv en dat gaat super!! Heb nu veel meer rust en kan veel meer genieten! Kleine is ook makkelijk. Slaapt in de nacht al 4 a 5 uur door en huilt alleen als hij honger heeft of een vieze broek. Ik mag voorlopig dus in mijn handjes knijpen! Gewoon naar buiten gaan hoor! Je moet jezelf niet opsluiten. Jammer dan als hij huilt voor andere mensen, het is tenslotte een baby

@toekan...je bent zwanger!!! Whaaa!! Gefeliciteerd! Het is je zo gegund! Geniet van elk moment!

@sunshine...jee ook een jongen! Welkom bij de club ;)

17. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Haha britney inderdaad!! Wst het iets na jouw bericht dat je ging bevallen denk ik! Nu hopen dat alles goed blijft gaan natuurlijk!

18. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    19/02 eerste ECHOoOo!:D:D

19. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009