Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

Leuk!!!

2. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @ Toekan, Leuk leuk!!
    @Ctje, leuk dat je vriendin ook een jongen heeft gekregen! Kunnen ze straks mooi met elkaar spelen haha!
    @ Liga, aaah vind het zo zielig voor de kleine man!

3. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Kaatje - jaaa samen voetballen ;)

Mijn kleine is alweer vanaf vanmiddag een beetje huiletig door de krampjes. Wil nu helemaal niet in zn wieg, wil alleen bij mama liggen. Arme knul!
    Liga, hoe is het met jouw uk?

4. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Ctje, ooh leuk dat je vriendin ook een jongetje heeft gekregen!! Had er even overheen gelezen op m'n mobiel hihi

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hoe lang hebben baby's gemiddeld last van die eerste krampjes? Dat komt toch voornamelijk door het wennen aan de melk? Toch :p

6. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Hilse - pfff ja, had ook verwacht dat t al over zou zijn, maar de vrouw van het consultatiebureau zei dat ze er de eerste paar maanden last van kunnen houden.. pff! En bij mij is het natuurlijk zo dat wat ik zelf eet bij hem (via mn bv) krampjes kunnen veroorzaken. Ik pas wel op met wat ik eet, maar bepaalde kruiden of frisdrank kunnen bij hem er al voor zorgen dat zn darmen van slag raken.

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Ctje, wow eerste paar maanden is best veel! En idd opletten met wat je eet.. Lijkt me ook wel lastig!
    Maar gaat vast goed komen.. Voor je kleintje doe je alles toch hihi

Meiden heb een erg vervelende buurman.
    Afgelopen weekend kwam hij boos naar buiten omdat ik m'n auto voor z'n huis had geparkeerd wat officieel geen parkeerplaats is. (Maar alles was vol en onze oprit ook met andere auto. PLUS dat hij zelf altijd z'n auto daar neerzette toen hij nog werk had (taxibusje)).
    Maargoed hij begon meteen te schelden dat ik die auto daar niet neer mocht zetten omdat de lampen dan in z'n huis schenen en voor z'n uitzicht was het ook niet te best.
    Wat nou uitzicht dacht ik want er staan toch huizen tegenover en de auto is laag maar goed.
    Al met al vond hij dat ik daar toch wel gewoon naar kon luisteren en dat hij anders naar de politie zou gaan.
    (alles was schreeuwend dus ik werd ook helemaal woest door alle hormoontjes dus heb lekker terug geschreeuwd hihi)
    Kwam de volgende ochtend een buurvrouw naar me toe die zei je moet je niks van die vent aantrekken want hij heeft het de hele buurt al zuur gemaakt blabla.
    Blijkt die vent dus bekend te zijn met de politie hier en allemaal rare dingen uitgevreten te hebben. O.a. een vrouw in elkaar geslagen en ruiten ingegooid etc etc
    Nou lekker, daar woon ik dus naast.. En m'n mannetje is van maandag tot donderdag weg..... Fijn gevoel? Nee :(
    Als hij me weer gaat bedreigen dan ga ik dus de politie bellen.
    Hoorde van de buurvrouw dat de hele straat hier bang is voor die kerel en dat niemand er wat van durft te zeggen of de politie te bellen als er iets is want dan schijnt ie je te komen slaan of weet ik het wat doen.
    Gelukkig is m'n mannetje een MAN haha uit het leger en weet ie wel wat ie moet doen... Maar ik vind het in ieder geval maar niks!!!

8. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bah nee idd! Wat een rare vent joh! Lekker dan dat de hele buurt al bang voor hem is.. geen fijn idee aangezien jouw mannetje best vaak van huis is. Inderdaad, gewoon de politid bellen als ie weer bezig is. En natuurlijk hopen dat ie snel verhuist hihi

9. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    pfffff lekkere buurman Hilse!!!! :(:( Je niet op je kop laten zittenhoor ;)

Nou ik voel me op en top zwanger....gister zei ik nog dat ik gelukkig niet meer had overgegeven....ik neem het terug! Lig brak op bed na een uur boven de pot :( Gesprongen adertjes lopen weer door m'n ogen. Blegh

Bijna vrijdag :D k moet om 15:10 bij de VK voor termijnecho.....vind het wel weer spannend hoor :D Hoop zo dat alles goed is!

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Ctje&Liefde, nee ik ben best wel fel tegen hem geweest dus ben niet voor de poes haha. Maar vind het geen fijn gevoel meer zo ineens nu!

@Liefde, nog 1 nachtje hierna en dan mag je!! Alvast veel plezier hihi

Ik ga slapen ik ben moe :D haha,
    morgenvroeg naar de internist. Ben benieuwd wat dat jochie te melden heeft. Net wat ik zei, ik ben niet meer voor de poes :p hahaha

11. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

ik heb weer heel wat gemist hihi!!

@liefde yeaahhh morgen zo spannend en natuurlijk is jullie kleine uk helemaal goed alweer 10 weken ben je en ik vandaag precies 16 hihi, maar ook nog steeds misselijk wel minder als tot de 13 weken.. vervelend he meis..

@hilse iee wat een gek joh, ik zou lekker je huisje op slot houden en idd als je niet vertrouwt politie bellen kan me vorostellen dat het geen fijn idee is dat vriendlief weg is!!

@toekan spannend jullie eerste echo!

@ctje hoe gaat het meis, je meot je zelf neit opsluiten he , kleintjes mogen wel even huilen toch net wat britney zegt ..

@britney wat fijn dat het zo goed met jullie gaat lekker genieten meid van jullie kleine (grote) man hihi :p

@mammietammie hoe gaat het met jou meis ?!

Hier verder goed, nog steeds last van darmen maar heb wel het idee dat de kiwis en dergelijke gaan helpen.. verder erge hoofdpijn en opeeeeens echt mega uitbraak van bulten overal.. op me rug borst gezicht ( echt puistjes maar ook gewoon rode bulten die echt zeer doen) ga denk maar eventjes maandag bij vk zeggen en dan na de huis arts door..

moet nog even de huisarts bellen voor me blaasontsteking ze hadden het nog even op kweek gezet.. zo op het eerste oog zag het er goed uit en had k het dus niet wat ik al dacht dus..
    maandag de 16 wk controle en dan denk ik op naar de 20 weken echo???

oh en meiden ik ben zo moe hadden jullie dat ook ik had dat niet tot de 14 weken ofzo maar ik heb zo weinig energie en zin in dingen zou het liefste heel de dag in me bed willen liggen

12. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Subsponsor ik was ook doodmoe gewoon lekker middagdutje doen meid!

Ctje ga lekker naar buiten geloof me door het wiegen van de wagen tijdens t rijden slaapt hij zo! Ook als hij er hier huilend in gaat :).

All kleine is weer van z'n prikellende af!:) hij heeft van 12 tot 8 geslapen !!:):)

13. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @liga , pff ja en dan slaap ik de avond weer rot hihihi :p

Wow wat goed zeg 8 uur achter elkaar dat is heeeeerlijk voor jullie!!!!!

14. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @liga - oooh wat heeeeerlijk dat ie doorslaapt. Ben zo bang dat Tijn dat nooit gaat leren. Vannacht was een drama!! Bij elkaar misschien 3 uur geslapen. Tijn bleef maar huilen :( mn man is toen in een andere kamer gaan slapen, die houdt t anders echt niet vol op zn werk. Ik slaap overdag wel bij..
    Na het drinken maakt ie zo'n gorgelend geluid, alsof t helemaal vastzit bij hem.. ik vind t moeilijk dat ik niet weet wat normaal is en wat niet..

@Liefde - spannend he, morgen! Alles is vast helemaal goed met jullie kleine.
    Wat rot dat je zo ontzettend misselijk bent :(

@Sunshine - jaaa heerlijk op je bed gaan liggen! Ik deed regelmatig een middagslaapje. Zou het zeker doen.. alvast reserves opbouwen voor als jullie kleine er straks is ;)

15. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    @ctje...gebruik je al infacol tegen de krampjes? Fantastisch spul! Sinds ik dat voor elke voeding geef heeft de kleine helemaal geen krampjes meer en hij had er ook echt veel last van! Gewoon bij de kruidvat.

16. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jaa infacol gebruik ik idd! Maar lijkt nog niks te doen :(
    Ademt jouw kleine ook zo onregelmatig en soms zo zwaar, Brittney?

Ik zit dr vandaag echt een beetje doorheen :( Kleintje is alleen maar stil als ie bij mij ligt.. ik ben dus nog niet gedoucht. Vanmiddag zou een vriendin van me komen, maar dat heb ik maar even afgezegd, kleine maar even op 1 (en mama op 2;)) ben heeeel blij als ik vandaag een half uurtje heb om te douchen en aan te kleden enzo.

17. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid dag trek je echt niet .. Infacol had bij ons gek genoeg juist een tegengesteld effect! Hij krijste de boel bij elkaar vanaf het moment dat we t gingen gebruiken. Op t doosje staat geen bijwerkingen maar na wat googlen bleken er toch meer beebjes te zijn die er last VAB hebben..
    Onze klei e gorgelt ook en heeft soms hele enge geluiden schijnt bij reflux te horen. Gelukkig heeft hij er zelf amper last van dus moet deze mama er ook maar aan wennen..
    Wist je dat er een huilpoli bestaat. Daar kijken ze serieus naar je kleine en bekijken ze of er een oorzaak voor is.
    Sterkte joh!

Sunshine oei slechte nachten zijn heel naar .. Weet er echt geen oplossing voor sorry:(

18. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Sunshine ik ben alleen maar moe ;) kan s ochtends mn bed niet uitkomen en lig er s avonds weer vroeg in! Hihi ik ben dus erg gezellig.

pfff vervelend van je.bulten...ik heb het heel erg op mn rug, normaal nooit puistjes. maar heb echt veel ontstekingen :(

@ctje ahw meid.....wat vervelend! Kan je helaas niet helpen, maar zet m op super mama!!!

Hier vanacht gedroomd dat we een meid kregen ;) maar dat we heel stellig bleven volhouden dat dat echt niet kon en het wel een jongen moest zijn omdat op het forum hier iedereen een jongetje heeft hahah

19. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Dat ademen herken ik ook hoor ctje. Was volgens onze kraamverzorgster heel normaal. Balen dat infacol bij jullie niet werkt!
    Hoop dat jullie kleine snel een ritme vindt! Knap hoe je het volhoudt.

20. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bedankt meiden! De kleine is even stil en nu zit ik te huilen :( wisselen elkaar dus goed af ;)

@Liga - met hoeveel weken kwamen jullie erachter dat hij reflux heeft en wat waren zijn symptomen precies? Ik heb er namelijk het een en ander over gelezen en herken er veel van Tijn in. Wat nu? Huisarts en mn vermoedens uitspreken?

Deel Deze Pagina