Jeetje jullie kletsen heel wat af hier hihihi Krampjes vervelend dat hij er last van heeft. Hier nauwelijks last gehad van krampjes dus kan er niet veel over zeggen. Liefde en sunshine ja die vermoeidheid hoort er echt bij. Had wel een periode dat het veel beter ging! Liga wat fijn dat hij lekker heeft doorgeslapen! Ctje die dagen zal je wel vaker hebben. Hier heeft hij dat soms nog steeds.
Zeker doen Ctje!! Altijd bellen.....je moedergevoelens hebben altijd gelijk. niet geschoten is altijd mis toch!!? Gewoon bellen...hopelijk is er snel een oplossing!!
Hey Ctje, je kan ook consultatie bureau bellen of naar inloopspreekuur gaan. Wij hebben woe middag en vr middag inloop. Misschien een idee? Ons zoontje moest in het begin ook erg vermaakt en vastgehouden worden. Toen kochten we een babybjorn draagzak. We deden hem erin als hij ging huilen (zonder reden) en viel direct in slaap EN je hebt je handen vrij!!
@Liefde, hahaha leuke droom Je neemt het toch mee in je slaap he haha! @Ctje, gewoon gaan meid. Idd moedergevoel is vaak juist Hier was controle bij de internist goed. Had een andere deze keer, erg aardige meid! Ze was heel tevreden en mag nu om de dag mn suiker prikken!
Cd'tje tsja bij ons kwamen ze er in t ziekenhuis achter omdat hij daar geopereerd werd dus dat is geen optie. Je kunt inderdaad Naar t cb gaan hier is er ook 2x per week inloop en ze hebben daar gewoon een kinderarts dus t is nog goed ook . Bij onze kleine hadden we t kunnen zien aan t brommen gorgelen hikken verslikken tong uitsteken gezicht vertrekken en lichaampje overtrekken en huilen na eten waarvan de darmkrampem de schuld kregen .. Bij hem helpt t rechtop zotten enorm en we knuffelen lang na z'n fles dan ligt hij met z'n hoofd onder m'n kin en de rest op m'n buik hij geniet en z'n eten zakt lekker. Als de tijd er niet voor is gaat hij na een kwartier na t eten in z'n wipstoel dat is ook lekker rechtop.
Oke even zien wat ik nog weet Hilse: jeetje wat een vreemde buurman!!! Kan hij niet normaal doen of zo?? Leuk dat je een goede controle had!! Liga: joepie voor je doorslapende knul!! Ctje: ik zou het uitspreken hoor!! Als hij daarmee geholpen kan worden? Zo lijkt het me echt geen doen meer hoor! Liefde: mijn gevoel zegt ook een meid hier hoor! Misschien is het tijd voor een kantelpunt? Sunshine: ik zou slapen! Ik heb nu zelfs al momenten dat ik mijn ogen amper kan open houden
@all - ik heb contact gezocht met de vrouw van het consultatiebureau. Ze belt me nog terug. Maak me wel een beetje zorgen om mn ventje. Mijn man en ik hebben hem net samen in bad gedaan en dat heeft hem duidelijk goed gedaan: hij ligt nu op mn borst te slapen. Ik hoop heel erg dat het gauw beter gaat, want - het klinkt dramatisch, maar zo voel ik het wel - dit houd ik echt niet vol Toen mn man thuiskwam, barstte ik in tranen uit. Ik vind het allemaal zoveel zwaarder dan ik me van tevoren kon bedenken. Zijn de eerste weken altijd zo zwaar? Wordt het makkelijker als ie wat ouder wordt?
@Ctje, Aah meis! Gelukkig heb je contact gezocht en belt ze terug. Ben benieuwd! Fijn dat ie het badje zo lekker heeft gevonden knuffel voor jou! Ik zit in het ziekenhuis. Net aan de ctg gelegen, bloeduitslagen zijn goed. Urine is nog niet bekend maar mag naar huis, mocht er wat zijn dan bellen ze. En als ik me weer slechter voel kan ik zo weer bellen gelukkig!
Huh Hilse - waarom zat je nu nog in t zkh? Voelde je je niet goed? Of was het een gewone controle? In ieder geval fijn dat alles er goed uitziet
Ctje ik kan eerlijk zeggen dat de eerste weken lang niet bij iedereen zo zwaar zijn. Ik spreek ook echt voor mezelf want wat jij beschrijft is echt zwaar! Ik vond een paar dagen al zo heftig dat ik ook volledig op m'n man leunde.. Ik vind het super knap dat je onderkent dat t je zwaar valt en dat moet je hier ook echt blijven vertellen. Lucht je hart ook bij je familie en de artsen want niemand heeft er iets aan als je instort zeker jezelf niet. Hoe dan ook je bent een top moeder omdat je hier zo eerlijk over bent
@Ctje, nee was steeds duizelig en zag sterretjes.. Mocht gelijk langskomen Maar de controles zijn goed dus hoef me er eerst geen zorgen over te maken.. Als het erger wordt mag ik weer bellen..
@Liga, ja wel eng hoor! Maar misschien doe ik wel teveel.. Niet dat ik veel doe, maar goed Het blijft vervelend die duizeligheid.. Maar als het erger wordt bel ik gewoon weer dan mogen ze weer controleren gaan van me
Hilse gelukkig was alles goed zeg! Met hoeveel weken ga je met verlof? Bij mij was het ook ff de vraag of ik zwangerschapsdiabetes had maar bleek het niet te hebben. Ctje zo te lezen heb je het echt zwaar Zoals liga al zei de eerste weken is voor iedereen anders. Hier ff een moeilijke start gehad omdat hij in het ziekenhuis moest blijven maar eenmaal thuis ging het verder wel prima en nog steeds. Hoop dat het snel duidelijk wordt wat er met je kleine aan de hand is hoor.
Bedankt meiden! Hier een redelijke nacht gehad. Na zn voeding van 2.00 werd ie weer nijdig en lag ie wild met zn benen te trappen, maar dit duurde minder lang dan normaal. Uiteindelijk viel ie weer in slaap. Heb hem na het voeden elke keer rechtop gehouden, misschien dat dat een beetje helpt. Wat gewoon opvalt is dat hij na elke voeding huilerig is, terwijl hij voorheen juist heerlijk sliep met zn volle buikje..
Gelukkig elk uurtje is meegenomen hè Misschien een gekke vraag maar laat je m genoeg boeren? Onze knul boert vanaf t begin tussendoor 1 of 2 ( keiharde) en na z'n drinken ( soms tot een uur erna!) zeker 5 harde boeren.. Hij gaat altijd heel erg hard kreunen en uiteindelijk huilen als er nog een dwars zit.. Ik hoop niet dat je gek wordt van alle goedbedoelde tips dan moet je t zeggen hoor maar vind t zo sneu voor je
Neeeee juist niet, alle tips zijn welkom!! Hij boert inderdaad regelmatig.. maar een gekke vraag: hoe kan ik hem laten boeren? Door hem rechtop te houden toch? Of kan ik meer doen? Nu ligt hij lief in zn wiegje te slapen en heb ik even tijd voor mezelf en mn man, die is altijd vrij op vrijdag!
@Ctje, lekker dat ie nu lief ligt te slapen. En dat je man vrij is! Hopelijk gaat het gauw beter met de kleine! Klopjes/wrijven op z'n ruggetje? Hihi Hier vannacht twee aardbevingen. Schrok me rot joh! Trilde bijna uit bed! 2.7 en 3.2 op schaal v Richter. Was goed te voelen! Eng!!!
Ik zag t op t journaal wat eng zeg!! Ctje onze man zet ik tussendoor zittend op m'n benen en klop op z'n onderrug doms wrijf ik daarna nog rondjes op z'n rug. Na de fles laat ik m eerst weer zitten dan leg ik m over m'n schouder met z'n armpjes erover en klop en wrijf ik weer. Daarna leg ik m met z'n hoofdje onder m'n kin en beentjes zeg maar naar beneden dan kruipt hij op als een aapje en valt in slaap zo zitten we dan heel lang en ik blijf wrijven en zachtjes kloppen op z'n billen. De boeten konen dan vanzelf en t is heerlijk voor ons allebei om te knuffelen . Als het echt niet lukt doe ik z'n armpjes een klein beetje omhoog als hij zit en beweeg m zachtjes van voor naar achter links naar rechts. Dan floept er meestal nog een boer uit haha.