Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Sunshine - Jeeeeetje wat spannend!! Hoop zo dat t raak is!! Nog even geduld he meis :) Nog ruim een week, dan kun je testen.

2. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sunshine wat spannend zeg!!

3. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    He meiden,

Ik weet het ook niet hoor maar tepels doen echt pijn en blijf een ongi gevoel houden daar beneden.. ik hoop het zo we kunnen wel wat goed nieuws gebruiken, vriendlief en ik .. maar goed k klamp me maar nergens aan vast want anders is het weer zo domper, na deze ronde weet ik het eigenlijk ook echt niet meer hoor zucht.. nog 1 week ja en dan ga ik echt testen hihihi.. maar die felle steken waren richting me linker lies nog nooit gehad , we wachten maar af, duimen jullie.. maar ook weer vier pendels deze maand moet er toch 1 wel kloppen!! :D maar september had ik er ook vier.. :(

hoe is het verder meiden, Liga wat ben ik blij voor jou dat het mannetje zo lekker door groeit zeg!! Hoe voel je je nu?

@ liefde, echt fijn meis je ongi, nu lekker weer aan de klus!
    @veetje hoe voel jij je?
    @ Hilse en ctje, voor jou schiet het ook al op het ctje en Hilse ook alweer bijna 20 weken op de helft!!

@mammietammie ik zeg echt dat dit onze ronde word meis hihi, wij zijn nog de enige twee niet zwangeren, maar aan de hand van mijn gezicht en rug is echt erg alelen maar pukkels en alles onderhuids pff maar goed, laten we hopen dat het voor een goed doel is, alhoewel ik het eingelijk allen heb als ik of ongi moet worden of in me ovulatie zit maar die is al geweest.. en wat erg van je vriend zijn collega zeg, dat zou ook echt mijn angst zijn.. stom he dat zoiets moois zoveel verdriet kan brengen :(

4. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie weet is t de innesteling sunshine dat zou echt geweldig zijn!
    Ik voel me best wel goed :) met een beetje geluk red ik het vandeweek eindelijk weer eens om naar de kapper te gaan. Had de hoop al opgegeven maar omdat ik me best goed voel wil ik het wel pro eren. Stom dat ik me druk kan maken over m'n haar maar heb de hele dag niks te doen dus dan krijg je dat :p

5. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Sunshine - Wie weet inderdaad de innesteling! :) Hoop t heel erg voor je. En ik hoop ook dat Mammietammie en Liefde gauw zwanger zijn!

@Liga - hahaha ik snap het wel dat je je om zulke dingen druk kan maken hoor. Als je gezondheid het toelaat, even lekker naar de kapper gaan dus! :)

Ik ga nu even met mn Joolz terug naar Babydump. Aan een kant van de duwstang blijven twee knopjes in de stang zitten. Erg vervelend. Ziet er echt knullig uit: ik heb het in- en uitklappen nog niet zo heel goed onder de knie.. dus sta eerst 10 minuten te proberen ;)
    Daarna een middagje naar mn vriendin.

6. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ctje Ojee hopen dat ze je kunnen helpen !! Hoe zou t eigelijk met barb en de kleine gaan?

7. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Spannend Sunshine. ik duim voor je!! Enne mij niet vergeten hè, we zijn met zn 3e nog niet zwanger ;) :(.

8. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    De wagen is weer 'gemaakt'. :)

ik vraag me ook af hoe t met Barb is! En dr kleine natuurlijk!

9. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ liefde sorry sorry sorry sorry sorry meis k vergat jou!

10. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb jullie inderdaad gevonden en geprobeerd een beetje bij te lezen.
    Nog 3 meiden die nog niet zwanger zijn las ik net.
    Dat het maar heel snel mag gebeuren meiden!!!!

Ik ben vooral heel erg moe. Fulltime voor de klas staan is toch wel heel zwaar nu:(
    Wij werken normaal ook de woensdagmiddag, maar die heb ik vrij genomen.
    Dus ik slaap nu elke woensdagmiddag een beetje bij. Ik probeer zo die laatste 6 weken nog door te komen. In de laatste week ben ik 2 dagen vrij en de vrijdagmiddag, dus nog 5 volle weken volhouden.
    Ik las dat jij minder gaat werken Ctje...heerlijk!

Afgelopen zondag heb ik mijn babyshower gehad! Was echt geweldig! Heel erg verrast en verwend door mijn lieve vriendinnen en familie.
    Alles was heel mooi blauw versierd, er was een high tea met alles blauw en van die leuke spelletjes. Heb er echt van genoten.

Met de kleine gaat alles goed. Liep met de laatste 4d echo bijna 2 weken voor op de groei. Dus wie weet komt hij eerder.

Succes liga met de laatste zware loodjes.

Ik kom snel weer eens hier kijken. Liefs!

11. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Brittney - leuk dat je weer eventjes komt kijken hier!!
    Ja vermoeiend he, fulltime lesgeven. Ik ga inderdaad van 5 naar 3 dagen omdat ik het echt geen 6 weken meer volhoud..
    Ik tel sowieso ook af naar de kerstvakantie. Al vind ik het ook wel een gek idee om zo lang helemaal niet te werken.
    Jeetje, dan loopt je kleine ook een eind voor. Wie weet komt ie eerder idd! Ik weet helemaal niks over hoe hij groeit. Daar wordt de 26e pas naar gekeken.
    Ben je verder met alle spulletjes een eind?

Ik zag net dat de kaartjes voor de 9maandenbeurs 1+1 gratis zijn. Tip voor de (aanstaande) zwangeren! :) Ik weet niet of ik dan alweer op de been ben. Heb in ieder geval voor de zekerheid kaartjes besteld! Als ik niet wil, gaat mn zus met een vriendin.
    Nou dames, alvast welterusten. Ik lig alweer in mn bedje ;)

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Sunshine, ja de tijd gaat zo snel! Heb morgen de 20weken echo!

En ben dinsdag een jaartje ouder geworden:p hihi

Ik duim voor jou!!

@Liga&Brittney, succes met de laatste loodjes!

13. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo, dat gaat zeker snel Hilse!! Spannend he, de 20 wekenecho! Hoe laat ga je?

Ik ga vandaag al mn moed verzamelen om vanmiddag bloed te laten prikken. ;)

Fijne dag allemaal!

14. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Hoi meiden,

Gisteren was mijn schoonmoeder der en die vond me er anders uit zien, iets met mijn ogen glazend ofzo haha ..

ik werd net wakker en ik was me toch duizelig/draaierig ook nog nooit gehad :S ik lijk wel dronken voor me gevoe (weet niet hoe het voelt nog nooit dronken geweest)

kijk dit zijn mijn symptonen tot nu toe, maak ik mezelf gek of?

2dpo grieperig gevoel, veel hoofdpijn (ook griepprik gehaald 5 dagen ervoor, waarvan ik normaal gesproken nooit last heb), misselijk en pukkels
    3dpo, nog steeds erge hoofdpijn, tinteling onderbuik eierstok en erg veel witte afscheiding
    4dpo, nog steeds niet lekker(grieperig) en witte afscheiding, honger gevoel toen in avond op bed lag
    5dpo, erg ongesteldheidsgevoel, en hele scherpe tepels, drie felle steken in onderbuik bij lies, waarbij ik echt even moest ademhalen en een rommelig gevoel, honger in avond toen ik op bed lag (heb ik ook nooit eerder gehad)
    6dpo, kriebelend gevoel en rommelig gevoel...scherpe en gevoelige tepels, opgeblazen gevoel buik, broek strak ?
    7dpo, draaierig/duizelig vanaf moment wakker worden,tepels gevoelig/pijn

wat denken jullie? Ik maak mezelf weer gek was het maar alvast weer woensdag, of niet als het niet zo is dan ben ik echt alle hoop kwijt hoor.. :(

15. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ctje, succes meid met bloed prikken komt goed!
    @ Hilse, ja meis echt alweer op de helft tijd gaat toch wel hard he
    @britney alweer 28 weken voor jou gaat het ook al hard, had je fotos gezien van de babyshower op fb !! Leuk!! Oh loop je al 2 weken voor nou ben benieuwd , succes meis!

16. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Sunshine - lastig meis, klinkt veelbelovend, maar probeer je er niet teveel op te focussen, dan is de teleurstelling zo groot als je gewoon ongi wordt :(
    Maaaaar ik vind t wel heel goed klinken!! Het wordt spannend nu zeg.. ik kan zelfs niet wachten tot je gaat testen :)

17. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ctje ja k heb echt geen idee hoe hahah, ga iig wel woensdag testen is nog zes dagen geduld ahhhhh zwaar duurt lang Hahahahaha

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Sunshine, tijd vliegt! Ik duim heel erg voor jou dat het gewoon lekker raak is nu!!!

@Ctje, om 14:50 zit ik daar :)

19. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Spannend Hilse!! :) Laat je weten hoe t was?

Ik ben nog 2 uur aan het werk en dan richting het zkh om bloed te prikken, blegh. Morgen nog 1 volle dag en dan volgende week nog maar 3 dagen werken.. wat een gek idee eigenlijk. 3 dagen houd ik nog wel vol 6 weken. Dan heerlijk verlof: kleertjes etc wassen voor de kleine.
    Heb net weer een grote bestelling geplaatst bij babydump: de babyfoon, flessenwarmer, bedtextiel (extra setje), voetenzak maxi cosi.. kortom, mn salaris gaat elke maand goed op aan die kleine boef (nu al;))

20. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ja komt goed Ctje!

Net de babyfoon binnen gekregen die ik heb gewonnen bij wij jonge ouders! Super gaaf! Alecto beeldbabyfoon!

Deel Deze Pagina