Thanks liga, ik ga het proberen Ander vraagje: wij willen straks gaan wandelen met Tijn, maar ik heb geen idee wat hij aan moet. Zijn berenpakje is echt nog veeeeeeel te groot!! Heb wel wat dikkere vestjes, maar niet echt een jas.. moet ik m dan in zn wikkeldeken onder zn dekentje leggen?
ik kreeg t advies 1 laag meer dan bij jezelf. Wij doen dit: Romper sokjes shirtje broekje dan of een berenpakje of z'n jasje en een lakentje, dekentje en nog een dun dekentje en een mutsje. In het begin paste hij ook nergens in toen deden we een dik vestje over het shirtje ipv jas en in een wikleldeken onder z'n lakentje en dekentjes Hihi lekker warm dus. Ik voel onderweg altijd wel even of t niet te warm is op z'n rug soms wel en dan haal ik er 1 dekentje af.
Ooooooh het over mn schouder leggen met zn armpjes omhoog vindt ie fijn!! hij liet meteen een flinke boer! Hihi super! Jaa Tijntje zwemt nog in maat 56 en in die maat heb ik het berenpak. Dus ik doe wel een vestje aan en dan zn wikkeldeken idd.. Ben zo benieuwd wat hij van het wandelen vindt!
Lekker wandelen Ctje hopelijk gaat het goed en kan je lekker genieten. nog 4uurtjes en dan de echo!!! Alst goed is dan ga k t maandag op mn werk zeggen....weet alleen nog niet hoe.ook geen idee hoe mn baas zal reageren...... Hoe hebben jullie t gezegd? Misschien neem ik wel taart mee
Hahaha ik heb het niet gezegd, liefde. Bij ons begon de zonervakantie toen ik 10wkn was en ik kwam met 17 wkn terug, toen was t wel duidelijk hihi. Veel plezier bij de echo!. Ik sta al vanaf vanmorgen 9.00 in de wachtrij voor Beyonce tickets.. wat een gedoe altijd zeg.. ben er nog niet door!! Zal ongetwijfeld uitverkocht zijn
@Ctje whaha ja dat was ook zo ja. grappig. ja altijd drama hopelijk heb je nog kaartjes! Nog 5min werken...lekker naar huis en om 3uur mn man van zn werk halen en door naar de vk!!! Zooooo zenuwachtig
Bah nee, uitverkocht!! Super balen Heeerlijk een stukje gewandeld! Tijn ging krijsen toen we hem in de wagen legden, maar hield tijdens het rijden op halverwege de wandeling begon ie weer met zn 'ik heb pijn-huiltje', maar dat hield na een minuut of 3 weer op. Het was heerlijk om even buiten te zijn! @Liefde - hoe was je echo?
@Ctje, wat fijn dat het goed ging! Heb vertrouwen in jezelf hihi dan komt het goed zie je wel @liefde, veel plezier!
He meiden Heb alles gelezen @ctj pe oh meis toch wat vervelend wann hoor je wat van cb!? Fin dat meiden je hier al tips kunnen geven! Niet twijfelen aan je zelf he je doet het super @hilse sooo k las eng zeg en fijn dat alles goed met jou is! @liga hoe gaat het meis vind zo knap jij weet voor heel veel dingen wat hihi @ liefde en en en en en en en spannend!!
Hoi meiden, Ben weer terug van een heerlijke vakantie! Lekker ontspannen en natuurlijk goed ons best gedaan Nu 4 dpo dus ik zit weer op de wachtbank. Maar durf er niet meer in te geloven, ga er maar gewoon van uit dat ik over 2 wk weer ongesteld ben. Liefde hoe was je echo??? Ctje wat rot dat jij je zo voelt en ook dat kleine Tijn het niet makkelijk heeft Luister naar je moedergevoelens en ga gewoon langs de huisarts of cb als je het niet vertrouwd. Kun je evt ook heen gaan voor tips voor jezelf. Zeker niet aan jezelf twijfelen! Ervaring komt met de tijd. Sterkte lieverd
Jaaa liefde, hoe was het? Tijn heeft na het wandelen nog zeker 1,5 uur in zn wagen liggen slapen. Heb wel ff zn jasje en zn wikkeldeken weggehaald, maar hij was lekker rustig. Net nog kraambezoek gehad en ook toen was ie hartstikke lief. Hij gaat minder snel huilen als ie wakker is. Hij krijgt echt interesse in alles om hem heen. Hij kan echt minuten lang naar mijn gezicht kijken als we knuffelen, zo schattig! @Liga - gaat het met jouw kleine nog steeds goed?
@mammietammie - ik geef de moed niet op, ik duim dat het nou eindelijk eens raak is!! bedankt voor je lieve woorden meid! Wat fijn dat jullie zo genoten hebben op vakantie! Even ontspannen, heerlijk!!
Oh meiden ik ben zo verliefd en gelukkig. wat prachtig zon mini!! Armpjes, beentjes...alles bewoog....hebben zelfs al vingertjes geteld!!! Het was wel een eigenwijze, de vk kon geen goede meting doen...na 20minuutjes van de kleine te hebben genoten mochten we een uur later weer langs komen hihi. ze heeft wel 10 metingen gedaan en komt toch echt op 10w6d! Wordt gewoon 4 dagen vooruit gezet...wordt dan 30augustus!! Dat had ik totaal niet verwacht, kan t me ook niet voorstellen adhv mn temperatuurkaart haha, maar miss n hele snelle innesteling! Morgen dus gewoon al 11weken!! Over 2weken naar het hartje luisteren. Twijfel nu wel over de combitest...omdat ik nu dus opeens al 11weken ben moest ik vandaag bloedprikken..nog snel naart zh, deden ze het niet meer omdat ze geen bloedmonsters op vrijdag verzenden naar het umcg.... maar had de vk nog gebeld en kon dan nog wel maandagochtend...officieel moet het voor de 11weken. dus nu zei mn man: ja of zullen we het niet doen..... tja..... zo wat n verhaal @mammietammie fijn dat jullie hebben genoten. ik blijf ook voor je duimen en hopen!!! Knuffel
Liefde qat fijn!! Heerlijk nieuws ! Mammietammiw ik blijf ook duimen !! Cd'tje meid wat goed! Heerlijk hè dat moment waarop ze ineens meer zien Sorry voor alle typefouten Zit nov steeds op m'n mob. Laptop kon niet gemaakt worden
Sunshine het gaat goed kleine slaapt goed en is weer de oude wat gaat je zwangerschap snel zeg! Lijkt zo koet geleden dat je pos testte! All de 21 e wordt m'n eerste werkdag vind het zo Spannebd ! M'n ma past ene week op schoonma andere week Gelukkig maar 2 uur per dag want blijf alleen avonden werken.
@Ctje, wat heerlijk dat ie zo geslapen heeft! Komt allemaal goed @Liefde, oohh wat fijn dat alles goed was! En jullie hebben lang mogen kijken geweldig!! Hihi Wij hebben de combi test wel gedaan, dacht zoiets van waarom niet.. Als je het eerst wel wou kan je het misschien beter wel doen, anders denk je misschien achteraf heh had ik maar.. Maar dat is mijn idee hihi
Na een top dag was de nacht helaas minder.. na zijn laatste avondvoeding heeft ie echt 2 uur lang alles bij elkaar gekrijst! Ik werd er echt knetter gek van. Hij bleef eten teruggeven.. ik was echt ten einde raad.. uiteindelijk is ie 2 uur later bij mij in slaap gevallen en heeft ie de rest van de nacht aardig geslapen.. papa en mama gaan vanmiddag wel even bij slapen @liefde - wat fijn dat alles er goed uit zag!! Leuk he, om te zien dat jullie kleine al zo'n echt mensje is? Ik vond dat echt heeel mooi! En ja.. de combinatietest.. denk dat het er ook aan ligt wat je met de uitslag wil doen. Wat als er een verhoogde kans uit komt? Laat je dan extra onderzoeken doen of is het kindje sowieso welkom? Als het sowieso welkom is, kun je ook op de 20 wkn echo wachten.. dan wordt jullie kindje ook helemaal nagekeken. Even goed met je man over hebben