Hahaha nog niks gekocht? Als ik geen tijd had, ging ik los met online shoppen!! Hahaha soms werd er iets bezorgd en dan dacht ik: wat heb ik nu weer besteld? Hihi Leuk hoor, naar babydump!! Weet je al wat je wil kopen? Wij hebben een goede nacht gehad, mag niet klagen. Wij willen een stukje gaan lopen, maar er ligt hier best wat sneeuw. Zou dat kwaad kunnen voor de kinderwagen, nee toch?
@Liefde, hihihi laat je lekker gaan in de babydump @Ctje, gelukkig was de nacht beter! Sneeuw kan geen kwaad hoor. Daarna lekker binnen zetten dan droogt alles weer mooi Ik ga met m'n moeder op verjaardag in Lelystad, hoop dat de wegen een beetje te doen zijn!
Het rijdt niet lekker in de sneeuw, maar het was heerlijk om weer even een rondje te lopen! Hier een foto van mn aapje:
@Ctje, Aah wat een snoes!!! En leuk ook om te zien in de joolz hihi Ik ben er net achter gekomen dat de o zo lieve kat in de kinderwagen bak heeft gelegen... Ik ben nog nooit zo boos chagrijnig en overstuur geweest hahaha grrrr wat moet ik nou? Dat vind ik dus echt zooooo ontzettend vies! Let er zo goed op en dan ng! Vl vergeet nogal eens de deuren te sluiten als de kat in huis is, lekker dan!
Hahahaha Hilse!! Hier gebeurt dat ook! Als we het zien, halen we ze eruit. We leggen in ieder geval een handdoek over de lakentjes voor het geval dat.. Als het nieuwe eraf is, hebben ze er geen interesse meer in joh Mijn jongste kat gebruikt de Joolz nog wel eens als krabbelpaal, dan word ik wel een piepkleinbeetje boos Duur geintje! Ben wel nog steeds heel erg weg van mn Joolz! Vind t ook zo mooi 1 geheel met de luiertas erbij, helemaal leuk hihi Hij ligt nog steeds te slapen in de kinderwagen. Heerlijk! Om 3u is het weer tijd voor melkie, maar als ie wakker wordt, doen we hem eerst in de tummy tub, vindt ie lekker
Ctje, beetje bij beetje.... Maar voel ook absoluut niets, dus dat helpt er niet bij! Zal pas echt komen na de echo denk ik! Hilse: misschien helpen ballonnen? Een tip die ik van mijn schoonzus kreeg. Als ze er in springen knappen die en hebben ze bang om er terug in te gaan..
Hihi Ctje begint dat brutale nu al? steekt nu al zijn middelvinger naar je op Maar wat een knapperd! Hilse ik zou idd iets in je wagen leggen! Liefde ik bedacht me net ineens dat ik wel heel dicht bij jou op vakantie ben geweest, Zeewolde Had wel ff een bakkie kunnen komen doen haha
@Ctje, hahah oke niet de enige dus . Plakken bij jullie ook die haartjes ahw aan de binnenkant stof? Ik ga maar zo'n kleding roller proberen. Had al met nat washandje geprobeerd maar zonder veel succes Hihi ja moet er exht wat op leggen idd. Heb nu een laken erop gelegd en ook op de maxi cosi.. In de box wel ballonnen maar gek genoeg heeft ie dat nog niet eens geprobeerd om erin te gaan! Vanmiddag rende t hondje op de bank en vloog zo door de box in hahaha ze schrok er zelf van
@toekan - ik voelde ook echt helemaal niks. Het besef komt dan echt na de eerste echo! Spannend hoor!! @mammietammie - hahahaha ik zie het nu pas! Dat wordt geen melkie voor Tijn!
@Hilse - ik gebruik ook een kledingroller, werkt prima! Bij ons is het nieuwe er echt af.. de box vinden ze niet meer interessant gelukkig
@Ctje, ga ik die zo proberen Als het nieuwe eraf is scheelt wel he dan ben je niet meer zo panisch netjes in mijn geval dan hahaha
Verdorie!! Moet nodig zeggen dat het nieuwe er hier af is.. Ik had de joolz bak ff op de grond gezet (kinderwagen was nat en Tijn sliep nog..) dus ik net Tijn eruit gehaald, kom ik terug en ja hoor...
@Ctje, wat een schatje zeg! Haha en idd dat van de middelvinger zag ik ook direct @Hilse, wegen waren wel schoon toch? Vanochtend moetsen we vroeg weg omdat het kindje van vrienden vanochtend gedoopt werd. Maar wat een gedoe om daar te komen zeg! We zijn ipv een 20-30 minuten een uur onderweg geweest! Gleden bij de 1e rotonde al weg..De terugweg was er niets meer aan de hand! @Liefde, oooh leuk leuk shoppen voor de beeb! Kan je je idd lekker laten gaan haha!
@Ctje, hahaha ojee!! Lekker bedje dacht ie, nog beetje warm ook hihi @Kaatje, we zijn toch niet meer weg geweest. Ik werd weer heel duizelig voelde me niet zo fijn
@Hilse - jaa wat een draak he! Nu wel ff alle lakens in de was gedaan hihi! Vandaag is Tijn zo lief dat ik voorzichtig op mn blauwe wolk gestapt ben. Wat vervelend dat je je zo voelde, voel je je nu weer wat beter? Gaat opschieten voor jou he! Super spannend Ben je er al klaar voor? Nog veel nodig? Geboortekaartje al af? Leuk he allemaal! Ik vond t zwanger zijn zooooo leuk! Mis nog elke dag mn buik, was er helemaal verliefd op. Dus geniet er nog eben lekker van. @kaatje - ik zie in je banner dat er over ruim een week weer geklust gaat worden ik duim dat t raak is!
Haha ja Ctje dat had je te hard gezegd, poes heeft het gehoord Zal die vast lekker warm hebben gevonden idd Toekan, voel me wel ok hoor. Lichamelijk heb ik momenteel gelukkig niet echt klachten, en geestelijk, Tsja, ups en downs. Van de week weer 2 nieuwe zwangeren in mijn directe omgeving. Vind het wel erg leuk voor ze, maar kan ook de gedachte niet loslaten dat ik ook zo graag aan iedereen zou willen kunnen vertellen dat het raak is... Maarja. Ik probeer hier op het forum ook niet al te veel rond te kijken bij de testjes en zwanger zijn topics want dan maak ik mezelf gek. Hebben jullie het trouwens al aan iemand vertelt?