Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hij ligt op bed.. maar hij is wel heeel onrustig zie ik op de babyfoon. Snap niet waarom slapen in zn eigen bedje niet echt wil lukken.. hij slaapt daar niet zo vast als bij mij.. maar toch moet ie wennen aan zn wieg, straks slaap ik nog jaren met Tijn op mn borst ;) mn man voelt zich al zo tekortgedaan ;)

2. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Wow jullie kletsen echt veeeeeel!
    Ik ga vanavond proberen bij te lezen als ik een keer niet om 8uur alweer in slaap val hihi

3. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Geweldige dingen die babyfoons met camera!
    Hmmm kan je helaas geen tip geven. Hier sliep hij al sinds hij thuis was in z'n eigen bed zonder problemen.
    Toen een periode gehad dat hij ingebakerd moest worden anders was hij zo onrustig in z'n slaap.
    Is nu een buikslaper en horen we niet meer tot de volgende ochtend hihi

4. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik denk dat Tijn ook een buikslaper is.. bij mij ligt ie altijd op zn buik en dan is hij hartstikke rustig. (Kan ook door mij komen natuurlijk ;)) Ik was zelf als baby ook een buikslaper en dat ben ik nog steeds..
    Maar voorlopig mag ie nog niet op zn buikje in bed slapen toch? Vanaf wanneer wel?

5. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ja ik ben ook een buikslaper hoor!
    Weet niet meer vanaf welke leeftijd het wel zou mogen maar hier zijn wij rond de 3 maanden begonnen. Eerst z'n slaapjes in de box en toen in z'n eigen bed. We merkten gewoon dat hij veel rustiger sliep zo en hij kon zelf goed z'n hoofd omdraaien.

6. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @yasmin - onze kleine kan nu, als ie op zn rug ligt, ook zelf zn hoofdje omdraaien. En als ie bij mij op zn buik ligt, draait ie ook zelf zn hoofdje om. Hmm misschien eens proberen over een aantal weken bij de slaapjes waar wij bij zijn of hem goed in de gaten houden.. Was het onrustige met de handjes bij jouw kleine toen meteen over?

7. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ctje moet wel zeggen dat we in het begin wel eng vonden hoor! Dat onrustige met z'n handjes was hier wel meteen over ja. Hij 'sloeg' zichzelf altijd wakker toen hij op z'n rug sliep. Nu houdt hij z'n handjes onder z'n buik en kont in de lucht hihi
    Maar slaapt hij zelfs onrustig met de Pucka dan? Want hier hielp het inbakeren op zich ook wel totdat hij het gewoon zat was op z'n rug.

8. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @yasmin - de puckababy helpt wel tegen het wakker slaan, want dat doet Tijn ook, maar hij slaapt op zn rug niet langer dan 1 a 1,5 uur achter elkaar..

9. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Pffff en op die leeftijd willen ze liever bij je zijn dan in een box liggen. Je komt dan bijna nergens aan toe zeg.
    Wilt hij dan ook gewoon eten als hij wakker wordt dan? Hier werd hij meestal alleen maar wakker als hij honger had.

Hoop dat de snel tijd komt dat hij wat langer slaapt want wij zitten nu al 3 dagen met een boef die weigert te slapen overdag haha. Over de hele dag slaapt hij misschien maar 45 min in totaal todat hij naar bed gaat.

10. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje Yasmin, 45 min is niet veel zeg.. hopelijk krijgt ie gauw een ander ritme.

Nog even een vraagje van een bezorgde mama: Tijn komt vanaf vannacht standaard een uur eerder om zijn voeding. Dus elke 2 uur nu. Na zijn voeding geeft hij elke keer behoorlijk wat voeding terug (meer dan een mondje). En slapen doet ie in zn wiegje vandaag niet langer dan een uurtje en dan ben ik in de tussentijd nog een paar keer geweest om mn vinger in zn mond te stoppen.. dat doe ik als hij wakker geworden is tussendoor en ligt te jengelen en zichzelf niet in slaap krijgt. Een speentje wil hij niet. Bij mij is hij wel rustig en slaapt hij wel.. maar goed, hij slaapt 's nachts ook al bij mij en ik ben bang hem straks helemaal niet meer in zn wieg te krijgen. Als hij in zn pucka in de wieg ligt, maakt hij van die 'poepgeluiden'.. Je hoort hem gewoon krachtzetten en dat doet ie buiten de wieg verder niet. Hij poept wel enorm veel!! Deed ie eigenlijk altijd al, maar het valt me nu meer op, omdat ie ook zoveel poepies laat hihi..
    iemand enig idee wat ik met hem kan proberen?

11. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cd'tje ik heb echt geen idee meer als hij zo snel komt zou je toch denken dat hij meer behoefte heeft aan drinken .. Als in regelen dat duurt met bv toch meestal Eem dag of 3? Voordat je weer meer aanmaakt?

12. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hij lijkt idd meer behoefte te hebben.. Maar vanaf gisterenavond pakt hij zn ritme weer op. Hij heeft gisteren na het avondeten bij mij op de bank geslapen en had om 16.30 zijn voeding gekregen, daarna kwam ie pas om 21.00! Toen ben ik met hem naar bed gegaan, was best moe na gisteren en we werden pas om 01.30 wakker, toen wilde Tijn eten. Daarna wel netjes om de 3 uur. Slapen ging ook veeeel beter. Na zijn voeding viel hij vrijwel meteen in slaap, dus papa en mama zijn blij!
    Nu is het weer etenstijd voor hem, maar hij is na 1 borst in slaap gevallen hihi.

@liefde - hoe voel jij je? Nog steeds zo moe? En hoe is het met je misselijkheid?
    @sunshine - en jij? Hoe voel jij je? Hebben jullie al wat gerichter gekeken naar jongensspullen (kleertjes etc?) En geboortekaartjes? Hebben jullie eigenlijk al een naam? :) hihi nieuwsgierig he.. Ik vind t gewoon zo leuk! Voor je het weet lig jij te bevallen hihi, dan whats appen we ook wel he ;) hahaha

13. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

@mammietammie dank je meis, ben er wel gerustgesteld op nu hihi :p en knap dat jullie zo denken en jullie moeten doen waar je je goed bij voelt. Ik hoop zo dat het gauw raak is!!!

@ctje hoe is de nuna leaf? Fijn? En blijft die nu vanzelf schommelen die verkoopster zei tegen ons van wel hihi :p

@veetje fijn dat alles goed was, waarom meten ze je je baarmoeder eigenlijk? hahaha jij mag dan ook wel gaan shoppen voor de kleine man ! :p hihihihi

@ctje hoe is het gegaan vannacht met Tijn? oh ik lees net je bericht van vanmorgen , gelukkig dat het beter is gegaan hihi

ja we hebben al naar geboortekaartjes gekeken maar ik ga na de 20 weken echo een boek halen bij de drukker, vriendlief wil een kaartje met een foto ik weet het nog niet zo hmmm ;p , moet zo even voor de echo gaan bellen :p en verder ben ik nog extreem moe nergens zin in maar zet mezelf door hihi ;p en kleertjes ik heb van de week zaterdag dus hihi een leuk pakje van mexx gekocht eerste pakje in het blauw, maar straks zeggen ze bij de 20 weken echo haha dat het toch een meisje is dan zit ik ermee hahahahaha :p maar dat geloof ik niet .. en een naam hebben we ook al, wij hebben twee namen.. dat ging heel snel voor een jongen voor een meid kwamen we er niet uit maar ik ben verliefd op de naam hihi :p ik hoop dat het gauw zover is wil weten hoe de kleine er uit ziet maar eerst moet hij nog 23 weken groeien in me buikkie hihi :p tuurlijk appen we dan! ;)

14. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Oh en jammer dat we allemaal gespreid gaan naar de negenmaanden beurs hihi :p

15. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hey meiden!
    Wat een geklets hihi, gezellig hoor!:)
    Heb alles gelezen alleen niet onthouden pff :p

@Ctje, fijn dat hij zijn oude ritme weer een beetje te pakken heeft!:)
    Slapen in het wiegje.. Snap dat je bang bent dat hij straks er helemaal niet meer in wil. Maar komt vast vanzelf weer goed. Hij heeft nog maar net de buik verlaten hihi. Gewoon een beetje mee oefenen denk ik:)

@liga, oeh nu al tandjes! Snel hoor, hoop dat ie er niet teveel last van krijgt!

@mammietammie, ooh leuk, hier ook wel van het alternatieve om het zo te zeggen haha:p
    Hoop dat de paragnost gelijk heeft en dat het gauw raak is!!

Oei verder ben ik echt vergeten.. Echt een vergiet nu! En slaap ook nog half hahaha
    Gister paar keer pinpas in de automaat laten zitten in de winkel... Wordt steeds gekker hahaha

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

@sunshine, wanneer ga jij ook alweer naar de beurs?

Ik de 21e donderdag

17. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen dames

Ben weer op kantoor. Pfffff wordt een lange dag

Ctje fijn dat hij toch nog wat heeft kunnen slapen! Nu hopen dat hij dat nu blijft doen.
    Hier gisteren ook de kleine een half uur kunnen laten slapen! Z'n oma zei dat hij weer nauwelijks geslapen had heel de dag.

Hilse erg hè die vergeetachtigheid hahaha

Negenmaandenbeurs ben zelf helemaal niet geweest toen. Ga nu ook niet denk ik.

18. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hilde haha geweldig je weet echt dat je zwanger bent!

Sunshine toch zou t wel grappig zijn als t toch een meid is :p

Ctje wat goed dat hij weer een ritme heeft! Knappe tijn:)

19. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @hilse ohhh muts haha heb je je pinpas wel terug, trouwens nog last gehad van de aardbevingen?
    en in een paragnost geloof ik ook wel, die van ons had toen gezegd dat ze mijn moeder zag lopen met een klein jongetje hand in hand op het strand ik dacht toen dat is eht kindje van me zus en toen zei ze heel duidelijk nee dit is jou kindje, ze is meer een medium doet niet aan voorspellingen maar je ziet het ze had gelijk, mijn moeder liet het al zien, ze hield zo van het strand maar kon er de laatste 5 jaar niet meer op door rugklachten... :(.

ehm ik ga zaterdag de 23e ik zal wel weer de drukste dag uitkiezsen maar ik ga met zus lief hihi !

20. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @liga, heeft de kleine al een tandje???????????????????????? lees ik het nou goed agh gos

haha ja maar wat moet ik dan met die blauwe spullen :D????

@ctje leuk je banner vergetem op te reageren hihi

Deel Deze Pagina