@Sunshine, Aah wat mooi zeg om zoiets te horen!! Echt je moeder "kent" je zoontje dus al.. Vind dat echt prachtig.. En die blauwe spullen kan je bij mij droppen hoor hahahaha Heb m'n pinpas wel weer hoor, gelukkig piepen die apparaten heel hard als ie er nog in zit. Al had ik eerst niet eens door dat die piep voor mij gold hahahah En aardbevingen, ja wel een paar gevoeld hier. Best eng een keer trilde echt alles! Het hele bed enzo. Brrrr
Zoooo wat een geklets opeens hier @Hilse - hahaha erg he, die vergeetachtigheid!! Ik stond een keer aan de kassa en toen wist ik mn pincode niet meer hihihi @Sunshine - wat bijzonder dat die paragnost dat gezien heeft zeg! En ik ben heeeel benieuwd naar de naam! Nog ff geduld. Een kaartje met foto vind ik ook wel mooi ja Wie vroeg ookalweer naar die Nuna? Ik vind t een topding. Blijft idd heen en weer gaan als Tijn beweegt. Dat vindt ie wel interessant
Hier ook geboortekaartje met foto hihi. Foto lichtgrijs op de achtergrond En de Nuna Leaf heb ik ook Ctje hahahaha
Haha dat was ik ctje, want wij hebben ook de nuna, beter dat die blijft wiegen zeg, vind hem zo leuk de nuna ... ja de naam is echt super ctje al zeg ik eht zelf hjaha ja het druk hier meiden lijkt me eng hilse die bevingen haha oh ja gelukkig dat dat ding dan gaat piepen ja he wel bijzonder dat ze dat zei dacht eerst is kans van 50/50 om te gokken haha maar nu ik die piemel heb gezien @hilse ik wil ook met lichtgrijs en grijstinten gaan werken op geboortekaartje maar ook ff kijken of k wat bij een drukkerij kan vinden en kan fixen, vind alleen zo gedichtje zo lastig wil iets bijzonders
Tuuuuuurlijk heb jij ook de Nuna Leaf, Hilse Toevalllig een grijze? Leuk hoor die geboortekaartjes met foto's! Als we allemaal onze jongens hebben, moeten we echt eens een moment gaan uitkiezen om te meeten Leuk joh met al die knulletjes hihi Vanmiddag is mijn man lekker vroeg thuis, dus hopelijk gaan we nog lekker een stukje wandelen. Het zonnetje schijnt hier heerlijk!
Ik heb ook de grijze nuna leaf !! ;p lekker hoor ctje, wanneer moet je eigenlijk weer gaan werken hihi ?
Hahaha goede smaak sunshine!! Ik moet eigenlijk 21 mei weer beginnen, maar dat is vrij kort voor de zomervakantie en mijn baas vindt het een gedoe om voor die paar weken de klassen nog ovee te dragen, dus hij regelt dat ik pas na de zomervakantie weer begin! Heeeerlijk! Kan ik me tot die tijd op mijn afstuderen richten.. en op Tijn natuurlijk! En verdee ff niks, heeeerlijk!
Zoooo lekker hoor Ctje! Dat zou mijn baas echt nevernooit zeggen Fijn dat Tijntje vannacht beter heeft geslapen. En mama ook Haha Hilse...overduidelijk zwanger idd Sunshine persoonlijk vind ik een kaartje met een foto juist niet zo mooi. Tenzij het echt een professionele foto is, maar meestal zijn het van die 'huis-tuin en keuken foto's' zeg maar en dat vind ik voor een geboortekaartje niet zo mooi... Oja en mooi van die paragnost hoor! Heel bijzonder hè dat het dan idd een jongetje blijkt te zijn! Zo het lijkt wel of m'n thermometer kapot is maar dat is niet zo gelukkig Maar m'n temp is al de hele tijd hetzelfde
Ctje dat is pas lekker lang verlof zeg!! Mammietammie je kaartje ziet er mooi uit tot nu toe!! De laatste dagen zijn pas het ergst. Dan wil je zo graag dat het hoog blijft (heb ook een tijd getempt) Heb alleen zwangere kaartjes in album staan.
Ik heb even gekeken naar jouw kaartjes maar jij had ook dat het zoveel dagen achter elkaar dezelfde temp was! Had je dat ook als je niet zwanger was? Ik heb dit normaal nooit, na m'n ei ziet m'n temp er altijd als een berg uit zeg maar, eerst stijgend en dan dalend... Nooit zoveel dagen op 1 rechte lijn. Maarja elke keer als ik iets heb wat ik nooit eerder heb gehad bleek het achteraf toch weer valse hoop te zijn dus ik probeer me er maar niet te druk om te maken
Ik zal eens kijken of ik in FF nog m'n oude kaartjes terug kan zien. Ik meld het dan ff zodra ik gekeken heb! Ik dacht dat het bij mij juis wel gewoon 'stabiel' bleef en voor m'n ei een gebergte hihi Ben aan het twijfelen of ik weer ga beginnen met tempen. Is wel handig om te weten of je ei geweest is.
Haha Ctje, ik weet ff niet welke kleur hahaha heb m al een tijd geleden gekocht hahaha of grijs of zwart in ieder geval Leuk Sunshine dat jij m ook hebt! hahaa Vanmiddag bij m'n nicht langs die wordt morgen ingeleid, spannend! 3e kindje, een meisje na 2 jongens hihi
Ik hoop t zo voor je, mammietammie!! Gun het je enorm. Neee tof he van mn baas! Zit ook eerlijk gezegd wel in een makkelijkere positie omdat het zo'n goede vriend van mn man is hihi. Mij hoor je niet klagen iig Net tot 10u met een slapende kleine op mn borst gelegen.. Toen gevoed, geknuffeld en toen wilde ik 'm in bed leggen, maar neeee hoor haha. Binnen 10 minuten was het huilen. Toen het echt krijsen werd, heb ik m maar weer even bij me genomen, en nu slaapt ie weer bij mij.. Super lief natuurlijk, maar ik wil graaaaag douchen, het huis opruimen en stofzuigen, badkamer ff schoonmaken. Daar komt zo erg weinig van hihi. Ik wacht even tot ie echt goed slaapt en dan probeer ik hem toch weer in bed te leggen Gelukkig lag mn ipad nog hier op bed, anders verveel ik me rot
@mammietammie ja ik weet het niet wil het wel door een fotograaf laten doen, moet maar eens gaan orienteren hoe en wat oh en dames heb nog wat gevodnen voor op de negenmaanden beurs alsj e langs de stnad van fisher price gaat en deze bon inlevert krijg je een gratis rammelaar???? altijd leuk link hieronder, even uitprinten!! http://www.mattel.de/neur/fisher-price/promotions/9maandenbeurs/MATE-120865-ADV_FP_9mnd13_WJO-v3-HR.pdf
Hey! Jeetje jullie kletsen veeeeeel Op een of andere manier doet zp het niet meer op m'n mobiel.....Ik zal zelf wel weer een instelling niet goed hebben staan ofzo...vanavond even uitproberen. Verder slaap ik veeeeeeeeeel heel veel! Pff ik geloof dat ik het al 2 weken geen 8 uur heb zien worden 's avonds En ook nog steeds misselijk, maar moet zeggen dat ik daar op een of andere manier aan gewend raak haha. Ik heb het van de week op m'n werk gezegd....gelukkig vonden ze het allemaal heel leuk! Want ik zag er als een berg tegen op om het tegen m'n baas te zeggen! Maar ook die vond het leuk, en 20 uur werken vind hij ook geen probleem @9maandenbeurs, ik wil ook! Denk dat het dan de zaterdag wordt, want de rest moet ik gewoon werken! @Mammietammie, spannend weer hè, ik snap dat je niks durft te hopen! Maar ik duim heel veel voor je! Oh meiden ik heb echt alles bijgelezen, maar ik weet het niet meer Draagdoeken...weet ik niks van..... Niet slapend kids, weet ik ook niks van.... aardbevingen, gelukkig niet hier..... Tja.... @Sunshine, is je misselijkheid minder? Ik weet nou niet of ik het al had gezegd, maar vrijdag ga ik met m'n man naar Babydump! En zaterdag met een vriendin naar Babypark haha. En zo leuk dat iedereen het nu weet We hebben al zooooveel kaartjes en cadeautjes gehad, daar sta ik echt van te kijken. Van sommige mensen ben je dan helemaal blij verrast, zo leuk is dat! Nou ik moet weer hard aan het werk..... zit nu gewoon op m'n werk laptop op zp...nu maakt het niet meer uit als iemand het perongeluk ziet haha.
Mammietammie ik had ook een flatline vanaf 6 dpo..( dagen ervoor niet getempt) .. Anders had ik dit niet, dan versprong er altijd minstens eentje, meestal meer... Ik duim dus lieverd!
Snap er echt niks van.. bij mij lag ie al een uur te slapen.. ik pak hem op, leg m in zn wieg en ja hoor: binnen 5 minuten huilen.. Het gekke is dat hij telkens in slaap lijkt te vallen, maar dan opeens begint te krijsen, alsof hij pijn heeft. Dit duurt even en dan valt hij weer weg om vervolgens weer precies hetzelfde te doen. Het gekke is dat als hij bij mij slaapt, hij dit nooit heeft.. dus maar weer uit zn wieg gehaald.. maar je snapt vast dat ik er onderhand knettergek van word.. ik loop 24u per dag met hem op mn arm.. het is een schat hoor, maar dit lijkt me niet normaal..