Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Ctje, dat zou idd goed kunnen van die reflux! De nuna is toch wat rechter en idd dan loopt het niet of minder gauw terug net als op jouw arm denk ik!
    Ben benieuwd wat het cb ervan zegt!
    Wel fijn dat hij daar ook lekker in kan slapen dus. En leuk van die doek! En blij voor je dat het tussen jou en je zus weer goed is!

Hier de fotoshoot van mn buik gehad vanmorgen. Was erg leuk! Krijg met een week ongeveer alle foto's binnen via internet. Dan zal ik wat in m'n album zetten :) Ben erg benieuwd!
    Had wat spulletjes meegenomen: t-shirtje met ''Baby Boy'' erop, schoentjes, knuffeltje enz. :)

Nu nog een zinnetje verzinnen die ik op een apart kaartje bij de geboortekaartjes in doe met een vriendelijke verwijzing naar lijstje.nl, ons geboortelijstje..
    Morgen puntjes op de i zetten bij de drukkerij voor de geboortekaartjes :)

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Sunshine, leuk dat je afspraak voor de 20weken echo gepland staat!
    En alvast veel plezier in Venetie!! Wie weet wat er daar gaat gebeuren ahha! :D

Wat voor auto krijg je? :)
    Hier ook nog steeds op zoek naar eentje voor mij haha.. Kom er alleen nog niet echt uit wat voor een :p

3. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leuk Hilse!! Ben super benieuwd naar je foto's!! Ik kijk nog vaak naar die van mij en dan mis ik mn bolle buik best wel ;)
    Handig dat je een lijstje hebt gemaakt op lijstje.nl! Dan krijg je tenminste dingen die je echt nodig hebt en echt leuk vindt.. wel lastig om ernaar te verwijxen in je kaart ja.. Kun je geen ideeen op internet vinden?

@Sunshine - jaaa ik ben ook benieuwd welke auto je krijgt!!

Mn boek over het slaapritme van een baby is vandaag niet bezorgd. Ik geloof dat de mensen bij bol.com de ernst van de situatie niet zien.. ;)
    Morgen de draagzak, ben super benieuwd :)
    Nu gauw slapen! Ben benieuwd naar vannacht.. Hihi

4. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Ctje, hahaha die bobobobobol.commers!
    Succes vannacht, hoop dat het een goeie nacht wordt!

Heb net een mailtje gehad van de fotografe, ze heeft de foto's af en worden straks naar me verstuurd!
    Nu eerst slapen, morgen lekker kijken!

Morgen ook op kraambezoek, nichtje is bevallen van een meisje! :D

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

Oh en op internet staan ook vast nog wel dingen. Alleen de laatste keer dat ik erop ging zoeken kwam ik er niet uit haha :p
    Hoe typ je zoiets in bij Google? Hahaha :p

6. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Auto's. Zijn zoooo lastig om uit te zoeken... Ik laat t altijd door een man doen Hahaha.

All: ben zo blij! De kleine krijgt andere voeding en heeft eindelijk geen honger meer :) heeeerlikk! Hij spuugt ook veel minder ( standaard is dikker dan hypo allergeen) nu maar hopen dat hij niet verstopt zoals bij jbpm..

Cyje heb je een beetje geslapen vannacht?

7. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

@ctje hoe is het gegaan meis, hoop zo dat ze dinsdag je kunnen helpen!

@ Hilse wat leuk je shoot ik wil dat ook nog gaan doen weet alleen niet waar, wat is eigenlijk de beste tijd ervoor? Ehm ik krijg een opel corsa 5 deurs hihi, kon mij andere auto nu goed in ruilen .. wat is dat van geboortelijstje van cadeaus die je wil hebben dan ofzo doe je dat bij het kaartje? hihi ben nieuwsgierig..
    heb je nu je fotos al hihi?

@liga wat fijn zeg meis, hij had dus gewoon zwaardere voeding nodig

haha mijn vriend koos ook de auto uit hoor, het is gewoon straks makkelijker in een 5deurs dan een 3 deurs die ik nu had .. zie me zelf echt al te gronde gaan met de 3deurs en de maxicosi etc erin zetten hihi :p...

vandaag laatste dagje werken niets bijzonders, vanmiddag aan de schoonmaak thuis en boodschapje halen..
    vriendlief vind het geen goed idee als ik de angelsound ga kopen pff nu moet ik wachten tot de echo 4 maart hihi :p maar zal wel goed gaan met me ukkie

wanneer voelde jullie je kleine meiden, wil hem zo graag voelen :D

8. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sunshine dat scheelt inderdaad echt een 5 Deurs!:). Echt fijn dat je à bijna de 20 wkn echo hebt zeg! Ik had geluk voelde beeb met 14 wkn af en toe bijna elke dag en met 16 elke dag. Maar t was echt gekriebel hoor geen trappen ofzo ;). Hij lag wel ook super gunstig placenta achter dus voelde veel. Moet er wel bij zeggen dat ik m in die eerste voel weken alleen voelde als ik met m'n oven dicht stil op bed lag. Dam kon ik me er echt op concentreren :). Pas veel kater voelde ik t als ik liep enzo weet niet eens meer wanneer maar echt veeeel later.

9. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ liga hihi ja het is eigenlijk al over 2,5 week die echo haha :p

mijn placenta ligt voor zeggen ze dus denk dat het nog wel even duurt voordat ik hem ga voelen ... :p

10. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè balen zeg dan moet je inderdaad veel geduld hebben :( lastig hoor weet nog zo goed dat alles me niet snel genoeg kon gaan en nu is t alweer voorbij zeg maar.

Mammietammie hoe gaat t met jou?

11. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Sunshine, jaa 5deurs is idd bijna wel een must met baby! Hihi ideaal.
    Hier nog op zoek haha , misschien een Peugeot 307 staat bij garage van vrienden van m'n ouders haha koopje :p

@liga, fijn dat ie het goed doet tot nu toe op de nieuwe voeding!

Hier last van m'n rug pff. Net steken pijn in onderbuik. En m'n buik jeukt lekker. Brandend maagzuur, misselijk.. :p hahaa

12. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ahhh liga wat fijn van die voeding!! Lijkt me zo fijn om je kleintje zo voldaan te zien!
    Ik heb vannacht redelijk geslapen, beter dan de nacht ervoor :) vanaf half 4 had hij weer kramp en dat duurde een uurtje, wel zielig!
    We gaan hem zo weer proberen in zn wieg te leggen..

Ik zat net even met hem op schoot omdat ie zat te huilen in zn nuna.. en hij zet ff kracht, nou serieus, de poep kwam door zn romper heen!! Meteen lekker in bad gedaan :)
    Hij is nu bijna uit maatje 50! Groeit goed dus!

@Sunshine - beter hoor; een 5 deurs! Veel minder geklooi. Mn man heeft een 5deurs en dan nog de easybase achterin, ideaal! Ik heb zelf een 3deurs dus dat is al extra moeilijk.. daarom nog een easybase besteld, dat maakt t al wat makkelijker.

Gisteren heeft Tijn van mijn opa en oma een zilveren Nijntje spaarpot gekregen en zijn naam en geboortedatum staan erin gegraveerd, heel mooi!!

@Hilse - hoe zijn je foto's? :)

13. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Trouwens net na het badderen voor t eerst haargel van Zwitsal bij hem ingedaan, zo schattig!!

14. Hilse

Hilse Niet meer actief

@ctje, fijn dat je beter geslapen hebt!:)
    Zielig van die krampjes zeg!! Lijkt me zo erg als je er niet echt wat aan kan doen bij zo'n kleintje!
    Haha goeie poep dus! :p
    En wat lief die gel hihi ik heb t ook in de babykamer staan :p

Foto's heb ik nog niet bekeken. Lig eerst even weer op bed ben echt kapot bah! Last van m'n rug/bekken ook :(

15. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cyje Hahaha geweldig hij was zeker heel tevreden toen t gelukt was Hahaha ze kunnen zo opgelucht kijken he soms:p

Easybase is hier ook een uitkomt!

Hilse hè wat vervelend de laatste loodjes worden echt zwaar voor je hè :( sterkte meid!

16. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hahahaha ja precies!! Hij lag al een tijdje met een rood aangelopen hoofd te persen.. nadat het gelukt was, keek hij alsof er een last van hem afgevallen was hahaha heerlijk ding!!
    En.. nog een wonder: hij ligt te slapen in zijn wieg! Super stom, als mijn man thuis is en hem naar bed brengt, slaapt ie wel in zn wieg hahaha. Heb al gevraagd of hij niet fulltime thuis wil zitten..

@Hilse - ja meis, de laatste weken zijn zeer zeker geen pretje! Blegh ;) Nog heeel even, je bent er bijna!

17. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Heel verhaal getypt alles weg :(

Hilse leuk die foto's ben benieuwd! Morgen 34 wk alweer, nog even doorzetten en ook jij hebt je mannetje in je armen!

Sunshine leuk een nieuwe auto! Nieuwe corsa of tweedehands? Ik had hiervoor ook een corsa 5d (wel een ouwetje) heerlijke auto en past veel meer in dan je denkt! Moest toen voor m'n werk vaak kinderwagens meesjouwen en die gingen er zonder problemen in!

Mijn temp is weer gestegen en stabiel... Vind het wel een beetje spannend maar weet ook heel goed dat het niks hoeft te betekenen, vorige ronde zakte m'n temp ook pas op 15dpo. Maar ik hoooooop heeeeeel hard dat het nu wel iets betekent :p Verder weinig klachten alleen een wat opgeblazen buik en af en toe savonds menstruatieachtige krampen.

18. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @hilse ah wat balen meid lekker rustig aan doen he!!!
    nog eventjes maar 7 weken nog hihihih

@easybase wij ook een easybase hoor van mima dan :p

@mammietammie ik heb dat ook elke keer pff word er gek van dan ben je opeens alles kwijt ... :p

het is een tweedehandse van 2010 en rij nu een bmw cabrio 1 serie.. maar daar gaat de kinderwagen ook al niet in dus hij moet wel weg, heb die bmw nog geen jaar.. nou het lijkt mij ook een erg fijne auto hihi ben benieuwd..

ohhhhh ik duim duim duim duim duim

jou lf is elke keer 15 dagen, dan kan je over 4 dagen testen?

19. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wooow BMW, ja balen dat die dan niet praktisch genoeg is :( Ik had ook best gratis met je willen ruilen hoor :p ;)
    Nee m'n lf is elke keer anders, maar altijd tussen de 13-16 dagen.

20. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Spannend zeg mammietammie!! Wanneer ga je testen? Snap wel dat je niet te hard durft te hopen, maar toch blijft het mega spannend!!

Pff kinderwagens vervoeren hihi.. bij mij is het net een puzzel, beetje passen en meten voordat het past. Ik heb een peugeot 206 3deurs.. gelukkig kun je de joolz vrij compact opvouwen (en kunnen de wielen er makkelijk af hahaha)

Vraagje: ik rijd in mijn auto eigenlijk altijd alleen en straks dus met Tijn. Zouden jullie de easybase dan op de bijrijdersstoel zetten of achter mijn stoel? Ik kan de airbag voor dr bijrijdersstoel uitzetten. Mijn man vindt achter mij veiligr en mij lijkt het juist fijner als ie naast me zit.

Gisteren voor valentijn de cd en dvd van Nick en Simon (symphonica in rosso) gekregen. Moet wel echte liefde zijn.. hahaha mn man vindt dat echt vreselijke muziek! Mn man is nu ff weg, dus ik luister heerlijk mn cd! Hihi

Deel Deze Pagina