@mammietammie hahaha ja maar hij is echt niet praktisch met een kleintje verder wel erg stoer maar erg lage instap ook als ik straks een toeter heb kom k er denk ik ook niet meer uit haha okee dus max over 5 dagen zou je een testje kunnen wagen, mijn duimen draaien overuren. @ctje ik zou hem ook naast me neerzetten dan hoor zolang dat kan toch?? dat had ik dan ook met mijn auto geprobeerd maar denk dat mijn vriendlief achterin ook veiliger vind.. maar op zich maakt het niet veel uit toch? je kunt de airbag uitzetten, wat is uberhaupt het advies ervoor? want de maxicosi gordel je in het begin ook op de bijrijders zit toch?
@Sunshine - ik las dat ze achter de bestuurder adviseren. Ten eerste word je minder snel afgeleid al denk ik dat als hij huilt, ik heb liever naast me heb.. en ten tweede heeft het advies te maken met wat de bestuurder bij een ongeluk doet: je schijnt als bestuurder automatisch van hetgeen waar je tegenaan dreigt te rijden af te sturen om zelf niet gewond te raken dus ook daarom zeggen ze dat achter de bestuurder veiliger is.. maar zie het ook heel vaak gebeuren dat ie naast de bestuurder staat. En mijn man rijdt noooit met mijn auto mee en passagiers heb ik eigenlijk ook nooit zou dat iets over mijn manier van rijden zeggen?
@Liga, fijn zeg dat het beter gaat met de kleine! @Ctje, haha oeps! Nou ja nu is Tijn weer lekker fris en fruitig en hij ruikt nu zooo lekker naar Zwitsal! Ooh blijft echt lekker he! Wat een leuk cadeautje heeft Tijn van je opa en oma gekregen! Erg lief zeg! @Sunshine, jaa das wel beter een 5-deurs! Wel een beetje jammer dat je de bmw weg moet doen.. Maarja een Corsa is ook een leuke auto en veel praktischer @Mammietammie, Ooh spannend meis! @Hilse, aah jakkie zeg! Doe maar lekker rustig aan!
@liga - dan ga ik de mc achter mij zetten. Lijkt me alleen zo lastig dat ik niet bij hem kan als hij huilt bijvoorbeeld. Mijn draagdoek is binnen!! Ik ga zo eens proberen (eerst met een knuffel hahaha) om hem om te knopen. Vanmiddag heerlijk gewandeld met zn drietjes en daarna lekker 2 uurtjes geslapen ook met zn drietjes hihi. Morgen komt een vriendin op kraambezoek met haar man en zoontje van 10 maanden.
Hahaha dus ik ben niet de enige gek die een knuffel gebruikt Hihi. 1 tip t is moeilijker als Iemand Helpt san kun je niet zo strak trekken is t gelukt? Was er gisteren weer zo blij mee hij was aan t jengelen en wilde echt Bij me zijn maar ik was net bezig dus hop binnen minuut zat hij erin en rustig en ik Kon verder Bijna alle kinderen slapen als De auto rijdt dus zou me niet druk maken om huilen onze uk is weleens gaan huilen bij t stilstaan voor stoplicht maar gelijk stil bij t wegrijden
Goeie over die mc! Wil ook graag een easybase in de auto nl en vroeg het me ook al af hihi. Als je dan zo'n grote spiegel achterin zet zodat je m kunt zien, wil dat wel als hij achter je zit? Dat leek me voor achterin wel fijn namelijk.. @Ctje, leuk je draagdoek! Lekker oefenen met een knuffel haha komt vast goed! Hier gister ng weer in het zkh geweest voor extra controle. Bloed en urine was weer goed. Bloeddruk 105 over 75, zou aan de lage kant zijn de bovendruk wat eventueel de duizeligheid zou kunnen verklaren. Voor de rest is het gissen. De waardes zijn eerst goed dus daar zijn we blij mee! De foto's van de shoot staan in m'n album trouwens!
@liga - niet meer aan toe gekomen gister.. ga het zo even proberen! Een van de mama's die dit herkent: Tijn lijkt te moeten poepen, zet ook echt veel kracht (heel zn hoofd wordt rood) maar het lukt niet.. dan gaat ie met zn voeten trappen en uiteindelijk hard krijsen en soms zelfs gillen.. Hij poept wel een paar keer per dag.. maar dit gebeurt ook een paar keer op een dag..
Ja herken t zeker soms zot er dan alleen lucht dwars als ik dan z'n beentjes omhoog doe zeg maar en beetje wiebel dan komt t er meestal vol kracht uit hahahaha
Hihihi jaa.. Hij had net een volle luier en nog steeds zit ie te persen.. Wil daardoor ook niet slapen, alleen bij mama. De draagdoek uitgeprobeerd met een beer, maar ik heb de indruk dat ik m zelf niet strak genoeg trek. Best wel eng om met een hand Tijn vast te houden en met de andere de draagdoek vast te knopen, vond jij dat niet eng? Wanneer ging jouw kleine eigenlijk voor het eerst lachen? Soms denk ik echt dat Tijn op t punt staat, maar hij doet het niet. @Hilse - wooow al 34 weken.. Wordt spannend! Over 3 weken mag ie al komen. Zenuwachtig? Hoe zijn je foto's geworden?
Net een vriendin op kraambezoek gehad met dr man en dr zoontje van 10 maanden. Echt apart om te zien wat een kindje van 10 maanden allemaal al kan en hoeveel dat verschilt van Tijn (logisch natuurlijk) Dat kindje zn tandjes waren flink aan het doorkomen waardoor hij echt alles onder kwijlt hahaha echt alles hier zit onder! Wij hebben het hoofdeind van Tijns bed opgehoogd door er boeken onder te leggen. Als het reflux mocht zijn, is dit veel fijner voor hem (las ik). Hij heeft net 3 uur liggen slapen in zn wieg.. kwam zelfs een half uur later voor voeding!
@Ctje, jaa gaat snel!! Van mij mag hij met 3 week al wel komen hoor! hihi ben zo benieuwd naar m! En voel me de laatste tijd ook zo slecht dus daar wil ik ook wel vanaf haha Ga nu even liggen ben zo moe! Lichamelijk en geestelijk, gewoon even op! Ook zo druk met Nora erbij pff! En die kan niet poepen steeds zo vervelend. Dan zit ze op de wc te huilen omdat het hard is en er niet uit wil zo sneu. Maar volgens dr moeder heeft ze daar bij haar nooit last van! Juist.....
@Hilse - jaa ik ken het gevoel! Ik was het de laatste weken ook echt meer dan zat! Zeker ook met mn hoge bloeddruk en doordat ik zoveel vocht vasthield.. Ik heb vanaf het moment dat ik 37 weken was alles eraan gedaan om de bevalling op te wekken, elke avond mn man aan zn haren naar bed gesleept e. met resultaat! Hahaha nee hoor!! Super zielig voor Nora zeg!! Snap wel dat het je even teveel wordt. Luister naar je lichaam en neem genoeg rust.
Jeeetje wat rustig hier! allemaal lekker aan t genieten van jullie weekend? Leuke dingen aan t doen? Hier wordt t vanmiddag druk met kraambezoek: mn schoonouders komen even langs en mn schoonzus, zwager en neefje komen zo ook nog even, over 5 min staat mn zus voor de deur en er komt nog een vriendin met haar vriend. Ik heb t niet zo lekker gepland hihi Goed nieuws: Tijn slaapt al het hele weekend overdag goed in zn bedje. Heerlijk. Heb opeens mn handen vrij en kom gewoon aan dingen toe!! Ik geniet nu veeeel meer van hem! Vannacht een uur lang krampjes gehad, dat was heel zielig. Fijne zondag!
@Ctje, ja rustig idd! Fijn dat hij beter slaapt!! Goed zeg!! Veel plezier met je drukke dagje hihihi Hier denk ik toch meer last van lage bloeddruk dan ik dacht. Voel me veel slapjes en duizelig en moe. Nu ook veel last van harde buiken bleh. Geen pijnlijk maar wel heel erg vervelend.. Moet maar meer rust nemen tussendoor denk ik! Hoe zal dat op de negenmaandenbeurs gaan.. Hebben ze daar ook rolstoelen? Of moet je dat zelf regelen?
Ctje wat fijn dat hij beter slaapt! Zou dat door die boeken komen? Ik heb nachtdienst gehad dus ben een beetje gaar nu. Temp is gezakt dus ongi zal er wel aankomen een dezer dagen Hilse kun je niet extra ijzer nemen of zou dat niet helpen? Lekker veel appelstroop eten ofzo?
@Mammietammie, balen van je temp zeg Het nadeel is van appelstroop enz dat dat weer niet goed is voor m'n bloedsuikers pff. Gelukkig heb ik maandag weer controle bij de vk kan ik het weer even bespreken wat er evt gedaan kan worden!
@mammietammie - oooh nee wat vervelend van je temp zeg het zag er zo goed uit!! Geeen idee of het door de boeken komt dat ie beter slaapt. We houden dit weekend ook echt heel goed het vaste ritueeltje aan. @Hilse - hmm dat is wel heel vervelend dat he zo duizelig bent. Goed in de gaten houden hoor!