En Hilse?? Ik heb t bloedprikken weer overleefd Ik was best wel bang en dat voelde de kleine, want die werd hartstikke druk! Wat super dat je een babyfoon gewonnen hebt zeg! Dat scheelt weer!! Wij hebben de Luvion Grande Elite besteld
@ Hilse wat fijn meid goed gevoel bij!? @ ctje gelukkig meid dat zit er ook weer op! @ all k ben zo bang dat het gewoon niet gaat lukken en nu ook weer niet gelukt is, moed zakt me echt in de schoenen , pff kan wel janken, k zie t echt niet meer zitten na deze ronde, in me hoofd gaat maar door het is weer niet gelukt etc etc
Ik had mn bericht 2x geplaatst.. dus van deze even de tekst verwijderd kan helaas niet het hele bericht verwijderen
Ooooohh sunshine! Probeer positief te blijven Ik snap dat het na xoveel rondes steeds moeilijker wordt om positief te denken, maar je bent in goede handen bij de gyn. Als het weer niet lukt, ging de gyn toch verder kijken? Even geduld meis, dan mag je testen. Wie weet verschijnen er 2 streepen!! Dan gaan we een (alcoholvrij) feestje vieren!! hihi
@Hilse, op de helft alweer!!! Wat fijn dat alles goed was! @Brittney, jeee de tijd vliegt! Leuk je babyshower....doe rustig aan en geniet er nog even lekker van @Ctje, wat goed dat je het weer overleefd hebt hihi.... uuuh ben alleen ff vergeten waarom je ook alweer moest bloedprikken hihi @Sunshine. KNUFFEL!!! Niet de moed opgeven hoor, het komt echt een keertje goed!! Je symptomen klinken veel belovend, maar houd je daar alsjeblieft niet te veel aanvast, anders is de klap straks des te groter hoor!! Ik woon in een nieuwbouwwijk met veeeeeeeeeel jonge mensen....net toen ik door de wijk heen reed naar huis zag ik gewoon dat er 5(!!) nieuwe babys waren geboren!! whooo....IK WIL OOK Nog 2 clomid te gaan....heb er al 3 gehad Helaas heb ik wel heel erg last van de bijwerking hoofdpijn!! Maar dat nemen we maar voor lief natuurlijk M'n ongesteldheid is weer bijna zo goed als weg....dus go with the flow We gaan er weer voor deze maand! Ik had toen 5 pendels voor september, 1 voor november en 1 voor december....dus wie weet XXX
Hilse : gefeliciteerd met je goede echo! Sunshine: meid t komt ook echt goed met jou hoor! Niet de moed laten zakken je lichaam neemt gewoon de tijd voor een perfect beebje! Ik kan me voorstellen dat je af en toe echt even een potje moet huilen, maar laat het je niet te depri maken he! Je moet wel nog kunnen genieten van de andere mooie dingen met je vriend en de feestdagen die voor de deur staan. Het klinkt makkelijk gezegd misschhien, maar onze kerst en oud en nieuw zijn vorig jaar echt verpest doordat ik zo dwangmatig bezig was met zwanger worden en op deze dagen ongesteld was Achteraf vind ik dat zo zonde van de tijd! Lucht je hart hier lekker wanneer je er behoefte aan hebt we zijn er niet voor niks !
Ik weet het meiden dank jullie wel, zijn volgende maand elf maanden bezig pff.. Het word ook gewoon niet meer leuk klissen, k denk dan nu maar da t weer niets word dan os de klap niet zo groot hoop ik.. Ja in januari gaat de gyn pas verder kijken denk naar me eileiders dan.. Zucht knuffel terug
Goedzo liefde, positief blijven!! Gewoon er weer voor gaan! Ik moest bloedprikken omdat ik rhesus negatief ben. Er wordt gekeken of de baby rhesus positief is. Als dit zo is, krijg ik een injectie om te voorkomen dat mijn lichaam antistoffen aan gaat maken tegen de kleine omdat ie zijn bloed niet herkent. De kans is klein zei mn vk, bloed van moeder en kind zijn in principe goed van elkaar gescheiden. Maar er naar kijken kan geen kwaad. Daarnaast wordt meteen mn ijzergehalte bekeken. Eigenlijk doen ze dat normaal rond de 30 weken, maar dat kon nu gelukkig in 1x
@ liga ja k weet t wel maar toch krijg k het niet uit me hoofd! Het heeft idd tijd nodig om een goed mooi kindje te maken maarja waarom mijn geduld zo erg en k weet dat k kog niet mag klagen eigenlijk maar er worden er zoveel om heen zwanger, schoonzus bevallen echt blij voor ze maar de wens word alleen maar meer en meer en normaal gesproken eb k dat met dingen die k kan kopen en dit kan ik niet kopen jammer genoeg, en een beetje geduld kan k ook niet kopen? Ik hoop dat mijn gevoel er naast zit maar ben bang van niet, zie mijzelf gewoon niet met twee strepen kom ! Dank jullie meiden jullie zijn lief!!!!
Sorry voor de spelfouten ik tik vanaf mijn telefoon Hahahahaha @ ctje dat had mijn schoonzus ook maar hoefde geen injecties enzo
En weer een zwanger vriendin van mijn vriendin! Ik ga echt binnenkort gek worden denk ik , heb er kog geen x om gehuild maar pff zijn nu dan negen in mijn kring zwanger!
@Ctje oh ja nu ik het lees weet ik het weer Fijn dat alles nu in 1x kon, vooral omdat je al zo'n held bent met bloedprikken @Sunshine, ja ik snap hoe vervelend het is. Het geduld wordt echt enorm op de proef gesteld he Zijn er mensen in de omgeving die weten dat jullie bezig zijn? Bij ons weet niemand het, af en toe zou ik het best graag tegen iemand willen zeggen....Maar gelukkig is er dit forum Vind het leuker dat het een verrassing blijft Ik vind vooral die mensen zo irritant die van die opmerkingen hebben "En wanneer beginnen jullie aan kinderen","Jullie zijn al 3 jaar getrouwd, waar blijven de kinderen" blablabla....Oooh dan heb ik zo'n zin om een snauw te geven!! En soms heb ik dan ook zin om heel hard te gaan janken zodat ze schrikken whaha
@ liefde ja mijn zus en vader en schoonzus weten het die net bevallen is.. Ik vergeet er nog een tien zij.n er zwanger.. Ag ja kan me voorstellen ook jouw geduld krijg wat te verduren, wij krijgen die vraag soms en dan weet k amper wat k moet zeggen zeg vaak maar nee zijn nog niet er mee bezig.. Mijn zus heeft er niet zo lang over gedaan als mij, mijn moeder wel 18 maanden en me zus maar 3 maanden... Nou als k op me moeder lijk heb ik nog zeven rot maanden te gaan
@Sunshine, ja ik zeg vaak : Oh nee, alles op z'n tijd, het is heerlijk zo met z'n twee....... Paar weekjes geleden zag ik op fb dat er een vroegere vriendin zwanger is....En ze had gereageerd op ons fotoalbum van Dubai, dus k vroeg het met haar ging. Toen zei zei: En bij jullie nog niks onderweg?? Had ik gereageerd "Nee, we zien veel van de wereld en zijn veel onderweg, maar er is nog niks onderweg.... Ach ik probeer maar wat grappig te zijn en dom te ouwehoeren...Maar vind het soms wel lastig hoor, want ik meen het natuurlijk helemaal niet. Ik kan niet wachten om te mogen zeggen dat we zwanger zijn! Zo bij jou zijn er veel zwanger zeg!! pffff, frustrerend..... Het komt allemaal goed, en ik duim voor je dat het allemaal niet meer zo lang op zich laat wachten! kop op! dikke knuff
Wat vreselijke zoveel zwangere mensen ! Dan is het ook wel onmogelijk om je geduld te bewaren! Mensen zijn soms zo dom in hun opmerkingen!!! Ik kan daar altijd zo kwaad om worden als iemand zoiets zegt... Alsof het maar normaal is om direct zwanger te raken...
Idd.. zoveel mensen met stomme vragen en opmerkingen!! Zo frustrerend!! Ik kan ook nooit tegen mensen die zeggen: 'ik neem pas kinderen als...' euhm.. je neemt geen kinderen, je mag je gelukkig prijzen als je ze krijgt!