vtje geerlijk dag t zo Gied gaat lekker genieten hè ! Hilde voorzichtig dat je niet onderuit gaat hèeis nog even volhouden dan heb je je kindje vast! Vandaag laatste weekenddag van m'n verlof donderdag alweer beginnen. Ik keek er zo naar uit en als ik er nu aan denk moet ik al huilen moet m'n kindje straks missen.
@liga, ja heb al dropjes in m'n tas! Heb donderdag de negenmaandenbeurs gepland staan. Maar voorzichtig doen! Of in een rolstoel Hihi baby heeft de hik! Zo lief.. Eigenlijk is het maar kort de tijd dat je kunt genieten van de baby in je buik!
En ik vind het zo sneu om te lezen dat jullie weer aan het werk moeten en je kindje zo te missen! Ben ik toch nog enigszins gezegend met dat ik geen werk heb, hihi
Hilse idd veel te kort! Liga al weer aan het werk binnenkort? De eerste dagen/weken blijft moeilijk. Kleine was hier 4 maanden toen ik weer aan het werk moest en was echt wennen hoor! Mammietammie ik zag je temp
Ooh liga, dat lijkt me zeker heel moeilijk!! Ik mis m al als ie ligt te slapen, dan wil ik m kusjes geven (al ben ik ook heeeel blij dat ie lekker slaapt ) Lijkt me echt moeilijk om weer aan het werk te gaan, maar het komt helemaal goed ! Hoeveel dagen ga je werken? @Hilse - inderdaad gewoon in een rolstoel naar de 9maandenbeurs gaan als het niet gaat. Toen Tijn nog in mn buik zat vond ik de hik ook schattig, maar nu vind ik t zo super zielig. Hij heeft het vrij vaak en lang en dan wordt ie zo nijdig! Arme kleine! Het was hier vanmiddag toch echt te druk. Mn neefje van 1,5 was een beetje huilerig dus dat hielp ook niet mee. Tijn was erg onrustig toen ze naar huis waren. Nu ligt hij al 1,5 uur te slapen, ben trots op hem. Vannacht zal het wel weer raak zijn met de krampjes
Ooh ja, vraagje: ik heb een speelkleed van Fisher Price. Aangezien Tijn steeds alerter is als hij wakker is, leek het me leuk om eens met hem samen op t speelkleed te spelen. Nu is Tijn ook heel erg bezig met het optillen van zijn hoofd en hij gooit zn hoofd dan ook zo weer neer.. op bed is dat geen probleem, maar het speelkleed is niet echt dik.. en onze vloer is vrij hard dus ik vroeg me af wat er normaal gesproken onder het speelkleed gelegd wordt.
Kun je dat speelkleed niet in de box leggen? Of het Boxmatras eronder? Liga woooow nu al werken Wat gaat dat snel meid!
@yasmin - wij hebben een waterbed hihi, maar ik heb nog wel een matras waar we op kunnen spelen. Bedankt
Met die leeftijd vond D het ook niks in de box hoor! Nu nog steeds niet voor een lange tijd maar hij kan zich op zich wel vermaken nu
Jaa hij is er ook nog wel erg jong voor he.. ik ga er ook vanuit dat het nog wel komt Tijn is alweer 1 maand vandaag!! Vannacht ging goed! Hij had van 22.00 tot 23.00 darmkrampjes en verder heeft hij goed geslapen. Een keer zelfs 4 uur ipv 3!!
Goedemorgen meiden, Sorry ik heb wel alles gelezen maar niet alles onthouden, ik had een rustig weekend, auto gehaald (hij is mooi en praktisch hihi zie die kleine er al in zitten) en gisteren lekker in me huisje gesopt en gedaan hihi.. ik heb zin in zaterdag naar de 9 maanden beurs, hoop veel spulletjes te kunnen kopen.. en dergelijke hihi .. in de avond is mijn vader jarig en aankomende zondag een vriendin hoe was jullie weekend meiden? Volgende week ga ik naar venetie hihi en als ik dan terug kom is de 20 weken echo kan niet wachten.. ben benieuwd of het nog een jochie is.. hilse hoe is het nu met jou? Ctje en met jou meis en Tijn , gaat het nu wat beter, dinsdag heb je de afspraak toch? Liefs
Sunshine: misschien kom je wel verloofd terug!! Ctje een maand alweer wat gaat t snel!! Heerlijk dat hij wat meer slaapt nu All ik baal ergens wel dat ik heen Vakantie na m'n verlof heb genomen ( voor altijd ofzo) zie er zo tegenop maar mag niet echt zeuren want werk straks nog maar 3 halve dagen ( avonden en weekenden) maar toch net als ctje mis ik m al als hij slaapt! Hij heeft zon last van z'n tandjes nu de ene zure luier tot z'n nek na de andere en hij loopt zo te 'kauwen' op allles. Vind t echt sneu
@Sunshine - woooow leuk hoor een nieuwe auto!! Gek idee he dat je kleine daar straks in zit! Spannend!! Jeeej bijna Venetie, heerlijk meis! En inderdaad, wie weet kom je wel verloofd terug! @Liga - ik kan het me helemaal voorstellen. Moet er nog niet aan denken om Tijn 'alleen' te laten. Achh Tijn lag heerlijk in zn wieg te slapen.. hoor ik op de babyfoon dat ie weer heel zn luier volpoept. Dus maar even verschoond en nu slaapt ie weer. Gaat gelukkig de goede kant op. Morgen naar het consultatiebureau.
Goeiemorgen meiden... Mijn temp was vanochtend gestegen en dus heb ik toch maar getest ook al had ik me voorgenomen het niet te doen.. Op de kv zag ik geen duidelijk streepje, maar ik kon ook niet met zekerheid zeggen dat ik echt niks zag. Dus... Na lang twijfelen toch maar de enige clearblue die ik in huis had voor het moment dat ik echt 2 streepjes zou zien gedaan... En niet zwanger helaas. Toch wel hard om die woorden te zien en nu heb ik dus spijt dat ik die dure test voor niks heb gedaan :x :x Sorry voor mijn ego berichtje hoor
Ctje fijn dat het beter gaat met tijn!! Sunshine proficiat met de nieuwe wagen! Liga: 2 maanden is ook best nog wel vroeg lijkt me.... Ik dacht dat je in Belgie huis mocht blijven tot ongeveer drie maanden... Ewat sneu dat hij zo last heeft van zijn tantjes! Mammietammie:bah bah bah!! Een hele dikke knuffel meid!!niets zo pijnlijk als het zwart op wit zien verschijnen.....
Ah nee mammietammie Ctje het gaat de goede kant op met Tijn! Morgen naar cb dus. Toekan morgen echo voor jou!! Sunshine lekker vooruitzicht zeg!!