Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    #2801 Yasmin84, 18 feb 2013
    Laatst bewerkt: 18 feb 2013
    Kleine man gaat vandaag weer langs de huisarts. Is sinds nov aan de lopende band verkouden. Heeft al 2 keer een antibiotica kuur gehad en heeft pufjes die hij zo nu en dan weer nodig heeft.
    Hopen weer een verwijzing naar de kinderarts te kunnen krijgen want dit is echt niet leuk meer zo.

2. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @mammietammie - he bah wat vervelend :( wanneer is je nod?
    @yasmin - wat zielig zeg voor je kleine!! Hopelijk kunnen ze wat voor je kleine doen
    @toekan - spannend morgen!! Ik vond het ook eng hoor! Hoort erbij. Geniet ervan, het is zooo bijzonder!

3. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Mammietammie, Aah nee, wat vervelend zeg! Hoop zo dat je snel een positieve test hebt!

@Sunshine, oooh lekker vooruitzicht zeg! :)

@Toekan, ooh wat spannend morgen! Zie je eindelijk je kleine moppie! :)

@Yasmin, wat zielig voor de kleine man! Hopelijk knapt hij snel op!

4. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yasmin wat zielig sterkte straks!

Kaatje m'n 12 weken zitten er alweer op gaat zo snel ..

Mammietammie neee wat naar!!:( blijf toch hopen hoor!

5. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Liga, Ja, tijd gaat snel zeg! Heb je al weer zijn om te beginnen? Of zie je er een beetje tegenop? Mn schoonzus moet morgen ook alweer beginnen.. Die is ook begin December bevallen..

@All, heb sinds vanochtend krampjes in mn buik.. Iig goed geklust afgelopen dagen.. ;)

6. Hilse

Hilse Niet meer actief

@mammietammie, balen meis:(

@ctje, wat fijn dat hij zo goed heeft geslapen! Super zeg!

Meiden ben serieus de rest vergeten.... Oops haha!!

Vanmorgen vk geweest.
    Groei echo gemaakt. Alles is in gelijke mate goed gegroeid. Hoofdje precies op de middellijn en buikje en bovenbeentje iets erboven net als vorige keer. Vk was erg tevreden:) nu geschat op 2,5kilo haha
    Dus ben blij!! :D

7. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @ Hilse, aah wat fijn meis! :)

8. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    #2808 Yasmin84, 18 feb 2013
    Laatst bewerkt: 18 feb 2013
    Kaatje nu hopen op een mooi resultaat na al dat harde werken!! :)

Hilse ik zie je banner dacht dat je 34/35 weken bent? Hier liep z'n buikje steeds voor hihi. 2,5 kilo ook mooi met dat termijn.
    Hier met 35 weken (ook geboren) 2480 gr!

We hebben verwijsbrief gehad van huisarts. Kunnen volgende week pas terecht in het zh. Hij krijgt nu weer 2x per dag pufjes. Arm kind dat hij nog kan slapen zo.

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Yasmin ja klopt!
    Hihi hoop dat de kleine hier ook gauw komt!

En wat sneu zeg van jullie kleintje! Hoop dat het gauw beter gaat!

10. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Hilse wil je thuisbevallen of in het zh?

11. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Kaatje - nu duimen!! Hoop dat je gauw een positieve test hebt!
    @Hilse - mooi!! Nog even een beetje groeien en dan komt ie al!
    @yasmin - vervelend dat je pas volgende week met je kleine terecht kunt in het zkh! Lijkt me heel zielig om hem zo verkouden te zien!

Vanmorgen voor het eerst samen met Tijn (zonder mn man) boodschappen gedaan. Ging goed :) eerste stukje naar ah ging ie een beetje huilen, maar hij viel snel in slaap. Toen we thuiskwamen heb ik hem nog even in bed gelegd en toen heeft ie nog een uurtje geslapen. Ben een trotse mama! :)

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

@yasmin, ik moet in het ziekenhuis bevallen en 48u blijven ivm de zwangerschapsdiabetes. Vanavond een rondleiding over de verloskamers met alle info!

@ctje, Aah wat goed zeg! Hihi komt helemaal goed zie je wel!:D

Baby lag nu trouwens met z'n ruggetje rechts, hij heeft vanaf week 20 sowieso steeds links gelegen hahaha gekkie

13. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ctje daar mag je zeker trots op zijn hoor! :D
    Hij kan het wel.
    Ja het houdt hier maar niet op. Loopt steeds helemaal rood aan van het hoesten en benauwd dat hij dan is.

Hilse aha dan lijkt het ineens helemaal dichtbij zeg!! Wij waren naar een info avond geweest in het zh zodat ik ook een idee had hoe het eruit zag en zo. Ben ik uiteindelijk in een ander zh bevallen hahaha.

14. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Ctje, Jaa het is wel weer spannend hoor! Pff! Ben benieuwd! :)
    Ik snap dat je een trotse mama bent! Fijn dat het steeds beter gaat met Tijn! :)

15. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hahah dat kan ook nog!
    Ik ben wel onder controle daar dus ga er lichtelijk vanuit dat ik ook daar beval :p
    Ben ook al eens in het andere ziekenhuis in de stad geweest te kijken toevallig dus dat is ook niet geheel vreemd mocht het anders lopen.
    Van mij mag ie met 3 week komen hoor! Hihi :D

16. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ toekan spannend morgen!! Word een mooi moment voor jullie!

@ctje en liga haha ik hoop het dat k verloofd terug kom

Pff tijm alweer een maand gaat hard zeg! Wat fijn dat die het zo goed doet nu

Liga kan het me voorstellen zal vast zwaar worden!

@yasmin ahhhh zielig sterkte met de kleine

@ Hilse, fijn dat alles goed is zeg!
    Nu die laatste loodjes vloeiend door hihi

@ mammietammieee neeeee wat balen ik duim ook nog steeds! Kop op, valt niet mee ik weet het

@kaatje duim duim duim hihihihi!

17. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Hey Meiden,

Hier ben ik weer n keer :) Ik lees vaak mee hoor, maar weet niet altijd wat ik moet reageren, heb nog niet veel verstand en tips voor huilende babytjes en krampjes e.d....... Dus dan lees ik wel, maar zeg ik niks ;) hihi

@Ctje, fijn dat het wat beter gaat met Tijn!!

@Liga, bah weer bijna werken :( Dat zal wel even wennen zijn zeg!

@Mammietammie, ahw meid...dikke knuffel! wat ontzettend balen weer.....Op een gegeven moment ga je nergens meer van uit, maar onbewust ben je er toch mee bezig en is de teleurstelling weer net zo groot of zelfs groter...... Hou je koppie boven water en schrijf maar lekker van je af....

@Yasmin, jij bijna je eisprong? :) Spannend...hoe snel was je zwanger van de 1e?

@Sunshine, leuk een nieuw autootje :D

En de rest ben ik vergeten....sorry meiden!

Afgelopen vrijdag naar Babydump en Almere geweest...wat een domper :p Stond met 20 minuten weer buiten, het was echt een kleine winkel! :( Maar heb er wel een lief wit grijs giraffe knuffeltje gekocht en als je aan z'n staart trekt komt er muziek uit hihi.
    Zaterdags nog naar Babypark in Amersfoort geweest, met een vriendin....Super gaaf babykamertje gezien! Nu nog even aan m'n mannetje laten zien en dan terug om te bestellen!

Zaterdag met een vriendin en mijn mama naar de 9 maanden beurs, ik ben benieuwd :)

De misselijkheid is nog niet echt afgenomen, maar de vermoeidheid wordt volgens mij wat minder....

Ohja Sunshine, maakt natuurlijk niet uit dat je de handtekening hebt overgenomen ;) Ziet er mooi uit he :D
    En Mammietammie, Zeewolde is echt super dichtbij ja, een vriendin woont er ook! Je had zo op de koffie kunnen komen haha...15minuutjes rijden, misschien nog geen eens.....

K ga weer verder aant werk. xxx

18. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Sunshine ja bijna Venetie gaaf meid!!! Ben benieuwd!

@Toekan ooohh morgen, spannend.....veel plezier :)

@Hilse, schiet nu op he voor jou.....spannend! Je bent de volgende ;)

En k heb vanochtend kraamzorg geregeld ;)

19. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ liefde heeeeel mooi en gefelicteerd je ben 12 weken!!! SUPER

20. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Sunshine, ja de 12 alweer gepasseerd :) Toch wel een heerlijk gevoel en vooral dat je er nu 'gewoon' over kan praten en het geen geheim meer is ;)

Deel Deze Pagina