Ctje hoe vaak ga je er in de nacht uit? En enig idee waar jullie heen willen? Wij gaan in april naar CP. Benieuwd hoe het zal zijn hij is dan 9,5 maanden.
Ctje volgens mij is t dan handig om een opgerold doekje in z'n bekje te leggen weet niet precies hoe maar heb t eens voorbij zien komen op Google haha. All ben doodop de kleine wilde gisteren niet wakker worden voor z'n 2300 uur fles dis liet ik m liggen en werd hij om 3 uur wakker vanaf dat moment is hij wakker gebleven. Afgelopen nacht dacht ik dis dat doen we niet meer. 2300 wakker gemaakt nou ben een half uur bezig geweest en meneer had nog niet de helft van z'n fles op en was volgens mij nog boos ook dat ik m wakker had gemaakt. Hij viel steeds in slaap en heb m dus maar weer in bed gelegd. Vanaf 4 uur is hij weer Wakker geweest! T lijkt wel of hij z'n kaatste fles gewoon niet meer wil maar weet niet hoe ok dat nu op kan lossen.. Ik dacht eraan om z'n fles vanavond een uur te vervroegen maar weet niet of dat lukt want hij slaapt vanaf een uur of 20:00 heel vast. Iemand tips? Moet ik nu zo snel al over op 4 flessen? Lijkt me veel te vroeg..
Liga D wilde de fles van 11 uur ook niet meer. Was niet wakker te krijgen vaak. Krijgt hij nou 5 flessen inc die van de nacht? Hier hadden we de fles van 11 uur laten vallen. Hij kwam dan wel om 4 uur in de nacht weer maar zat dan op 5 flessen incl die van 4 uur dan. Nu al naar 4 flessen zal wel vroeg zijn. Misschien proberen de laatste fles voordat hij de nacht in gaat ophogen? Weet niet wat hij nu drinkt.
@yasmin - ik denk dat het een landal park op de veluwe wordt. We hebben nog een landal cadeaubon van ons trouwen en die moet op Wie vroeg ookalweer hoe vaak ik er uit moet 's nachts? Tijn drinkt rond 22u en dan ga ik slapen. Dan komt hij rond 01.00 en 04.00 @liga - lastig.. Vanaf wanneer zou hij naar 4 flessen mogen?
Yasmin ophogen lukt niet meer zit al op 5x180.. Ik vind 4 ook veel te snel en dan worden t ook van die grote flessen lijkt me niet fijn .. Ik denk dat ik al z'n flessen eerder doe misschien dat dat werkt .. Zit te denken aan 6:00 10;00 14:00 1730 en 2130 dan slaapt hij misschien nog niet zo diep?
Bedankt dames! Moet wel nog tot vanavond wachten... Dus mijn geduld wordt nog even op de proef gesteld!
@liga kan je er nog niet mee helpen maar gelukkig yasmin wel @toekan heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier vanavond!
@Sunshine, ja ik ook zaterdag naar de 9 maandenbeurs pfff die vermoeidheid heb ik ook hoor....Lig elke avond uiterlijk om 9 uur op bed (en dan heb ik een goede dag ) anders is het soms al wel om 8uur of lig ik al om 7uur uitgeteld op de bank. Nog maar 3kg, goed zeg! Ik ben nu nog steeds -2,5 kg...Maar mijn buikje wordt al wel zichtbaar! hihi mijn libido is nu ook ver te zoeken ...Moet soms gewoon ff zin maken Maar m'n man heeft nu veel avonddiensten, hij is dan wel rond half9 thuis, maar dannuh slaap ik al Erg he! Schaam me dood hihi. @Toekan veel plezier vanavond, spannend! @Hilse, heerlijk dat je je zo voorbereid voelt.... Krijg je af en toe niet de zenuwen nu het zo dichtbij komt?
@toekan - veel plezier vanavond! Geniet ervan!! @all - net bij het consultatiebureau geweest. Toen we aankwamen lag Tijn lekker te slapen, dus ik moest hem al wakker maken. Nou serieus: hij heeft de hele afspraak lang gehuild en niet zo zachtjes ook.. En ik dacht: lief blijven, blijven lachen! Dacht heel de tijd aan liefdes verhaal over de kinderbescherming.. Hahaha en toen opeens zag ik ze... zijn eerste traantjes.. En ja hoor daar ging ik mee zitten huilen. Vond t zo'n zielig gezicht zo'n mini traan over dat wangetje.. Hij weegt al 5,1 kg!! Boedhha! Die vrouw zei dat dat wel goedkomt als ie straks gaat kruipen hahaha mama's spekkie Volgende week weer een afspraak en dan gaan ze wat gerichter in op de klachten die op reflux lijken.. En dan 19 maart zijn vaccinaties Die vrouw zei dat ik hem gewoon 15 min moet laten krijsen in zijn bed.. Vind ik zo zielig voor zo'n kleintje. Ik lees juist vaak dat het geen zin heeft om die te laten huilen..
@Ctje, wat stom van dat mens. Ik zou me daar ook niet lekker bij voelen hoor je kleintje zo lang te laten huilen! En wat sneu dat ie moest huilen daar! En jij ook hihi wel lief @Toekan, veel plezier vanavond!! @Liefde, hihi nou af en toe vind ik het wel een beetje eng hoor!! Maarja die gevoelens wil ik ook niet teveel toelaten ofzo want het moet er toch uit op de een of andere manier Voor de rest.. pfoei.. die vergeetachtigheid is zoooo vervelend haha!! Oh heb voor de negenmaandenbeurs een rolstoel gereserveerd hahah, gister in het ziekenhuis half uurtje moeten lopen en mn rug was echt killing. Dus anders zie ik dat niet zo zitten donderdag! + de duizeligheid waar ik veel last van heb. Maar genoeg dropjes mee en zoute dingetjes.......
@Ctje ahw zielig !!! Hihi wilde je niet bang maken hoor met dat verhaal Maar goed van je dat je heel de tijd lief hebt zitten lachen toen Tijn zat te krijsen......totdat je een traantje zag dan
@Kaatje.....ik zie 2 pendels voor februari Toch wel spannend dan hè, ik vond het dan stiekem wel extra spannend haha... Maar volgens mij had ik pendels van juli 2012 t/m juni 2013 elke maand...behalve van december en toen werd ik zwanger haha Maar jullie hebben goed je best gedaan?
@Liefde, jaaaah ik vind het ergens ook wel extra spannend! Enne volgens mij is mn ei toch nog niet geweest.. Had net een duidelijke ovulatietest! Dus nog maar ff goed ons best doen Dus denk dat mn eisprong morgen of donderdag pas is.. En zit nu al op cyclusdag 27.. Mn temperatuur is ook nog niet gestegen..
@kaaaaatje van mijn pendels was Chantalcindy de enige die het goed had, de maand november en een jongen beide dus! Dat beloofd wat hihi @ all hier met geboortekaartjes boeken gehaald maar zie weinig leuks help! @ctje ag meis toch wel fijn dat je zo serieus word genomen nog even afwachten dus! @liefde hihi had ik ook vanaf 13 wk kwam ik aan ... @hilse slim van rolstoel goed op je zelf letten Ik ga even een tukkie doen hihihihi
@de mama's - ik haal Tijn net uit bed en zie dat ie aardig wat pukkeltjes op zijn kin heeft. Is dat normaal? Oehh kaatje: klussennnn!! Ik duim dat het deze keer raak is en dat je pendels voor februari kloppen. Bij mij had Hilse goed gependeld, zowel het geslacht als de maand. Alleen zou ik volgens haar een tweeling krijgen. Ben nu wel erg opgelucht dat het er 'maar' 1 is. Anders was ik nu al een heeeeel klein beetje doorgedraaid denk ik