@Sunshine, ben ook wel heel benieuwd! Maar in Februari lukt het denk ik niet eens meer om te testen. Zal begin Maart worden.. Maar goed dan zou een evt bevruchting wel plaatsgevonden hebben in Februari. @Ctje, jaa hoop ook dat de pendels kloppen! Oooh een tweeling! Lijkt me ook heel druk! Zielig zeg dat Tijn de hele afspraak moest huilen! Ooh en ze weten op het cb ook alles beter! Tijn een kwartierlang laten krijsen..Pff hoor het ook wel eens van vriendinnen, die zeggen al: Ik zeg niet eens alles meer en gewoon ja en amen zeggen haha! Heb mn banner maar weer ff aangepast. Hopelijk klopt ie nu..
Ctje pukkeltjes heeft beeb hier als z'n huidje droog is baby olie werkt dan alleen bij hem .. Ik zou m ook heen kwartier laten huilen hoor dat heb ik 1 x geprobeerd gevolg was ontroostbare baby. Als hij huilt pak ik m echt niet altijd op maar aai m of klets even met m of geef m een speentje hij stopt al met huilen zodra hij me ziet en slaapt daarna ( op vandaag na) gewoon door Kaatje veel kluspleziwr! All sorry dat ik niet overal op reageer ben beetje duf been wil alleen maar door me vastgehouden worden.. Krampjes.. Dus dat doe ik dan maar zal volgens cb wel heel fout zijn maar daar hebben we lak aan
Hmm dus het ligt niet aan mij dat ik een beetje overdonderd terugkwam van het cb.. ze wist alles beter en de dingen die ik zei zijn achterhaald.. bedje omhoog zetten? Belachelijk.. was niet aangetoond dat dat succes heeft en mn kindje zou naar het voeteind zakken.. tuuuuuiurlijk, wat denk je dat eronder ligt, alle 7 Harry Potters? Zo waren er nog veel meer dingen die ik niet goed doe.. pfff!
Ctje wat erg dat ze zo naar deden! Klinkt stom maar je kan t beste maar ja knikken hoor m'n zus had ook zon muts bij t cb. Ik moet eerlijk dat ze bij mij super aardig zijn maar zit ook bij een nieuwe vestiging misschien scheelt dat .. Je doet t hartstikke goed hoor laat je niet gek maken! Hier blij dat manlief thuis is heb de kleine aan hem gegeven en ben heel lang gaan douchen met muziek aam voel me weer helemaal fit!
Wat fijn toekan wat een geweldig nieuws! Sunshine hoe bevalt je auto? All wisseling van flestikden werkt! Half 10 gisteravond laatste fles gegeven en hij sliep tot half 6!
Goedemorgen meiden, @toekan pff gelukkig zeg, ik ging me zorgen maken je liet maar niets horen, gefeliciteerd!!! @liga, wat fijn zeg meid dat is nog eens een lange slaap van Lucas, de auto bevalt goed hoor hihi rijd lekker en is echt praktisch, zie die kleine al echt zitten hihi maar nog even geduld.. ik ga me weer zorgen maken, weinig symptonen behalve soms wat steekjes en die verdomde vermoeidheid niet normaal maar ik moet nog 13 dagen wachten tot de volgende echo hihi maar het weekend word leuk en gaat gauw voorbij dan twee daagjes werken en venetie :d jeeeeeeee zo zin in, maar moet weer ff die negatieve gedachten kwijt en hoop dat me kleine nog doet daarbinne... @ mammietammie oh ik vergeet het steeds tegen je te zeggen, hoe is het met de plekjes in je gezicht? Ik zat helemaal onder rug borst, hals nek, schouders echt met ontstekingen , dus zwangerschapsacne, heb nu een antibiotica lotion gehad inderm heet het , had ik ook al voor zwangerschap maar toen deed het niet zoveel maar nu wel miss ook wat voor jou of is het al minder, zou fijn zijn!!
@liga - wat fijn!! Dan heb je in ieder geval wat meer nachtrust @Sunshine - meis maak je niet zoveel zorgen. In het tweede trimester voelde ik me ook top. Had nergens last van. Geniet er maar van. Je laatste trimester wordt minder prettig nog heeeel even dan kun je je kleintje voelen. De eerste keer dat ik de kleine voelde was rond de 17 weken toen ik heel stil op bed lag. Ik voel me een beetje ziek, dus vandaag rustig aan. Heb hoofd- en keelpijn en ben hartstikke verkouden. Hoop dat Tijn nergens last van krijgt..
@ctje, zo met 17 weken al wat voelde je dan hihi? ik voel volgens mij nog echt niets, placenta ligt ook voor als het goed is.. oh jee dat klinkt als het begin van de griep, hoop niet dat het doorzet, neem anders bruistabletten met vitamine c krijg je vitamine boost.. ! beterschap!!
@Sunshine - je voelt niet meteen getrap hoor hihi was echt een soort gekriebel en de eerste keren vraag je je af of het echt die kleine is, zo zachtjes is het. Je moet je er ook echt op concentreren. Jaa bah inderdaad griepje ofzo.. laat mn man ff bruistabletten halen Nu maar ff paracetamol
Goed zo meis hihi.. en idd aan de paracetamollen! ja ik voelde van de week alleen een druk aan de rechterkant maar weet niet wat het was hihi ik moet even klagen hoor word zo gek op me werk die meiden zitten heeeeel de tijd te zeiken dat ik dik ben vanmoregn zeg er een ZOOO DIKKKEE zooo jezus ik zeg ja dat krijg je als je 20 weken zwanger bent maar ik zei het dus boos dus ze merkte het wel hoor pff maar ze zijn zelf dik dat zeg ik toch ook niet tegen hun nog nooit gedaan.. als hun zeggen ik ben dik zeg ik nee joh je bent niet dik maar of volslank ofzo weet je wel..
@liga, wat fijn zeg! Super @Ctje, he bah vervelend dat je je ziek voelt. Lekker paracetamol erin hihi @Sunshine, blij dat je auto bevalt En een soort druk voelen herken ik wel! Denk dat dat de baby ook is want dat had ik ook haha! Het zit echt wel goed met jullie kleintje hoor maak je niet te druk! Lekker genieten in Venetië straks!!
@Liga, heerlijk dat de kleine zo heeft doorgeslapen! @Toekan, wat fijn dat jullie goed nieuws hebben gehad! Hoe voel je je verder? Last van kwaaltjes? Lekker gaan genieten nu. @Sunshine, pffffff nou lekkere collega's dan! En dan ben je nog maar 3kg aangekomen. Meid, geniet van je mooie buikje, lekker showen en die collega's zijn gewoon jaloers!!! Of die meiden zijn jong en naief of ze willen zelf mama worden en zijn stik jaloers. Lekker laten gaan en de volgende keer een extra strak shirtje of jurkje aan om het nog meer te showen hihi
@liefde hihi ja zo irritant, idd nog maar 3 kg maar dan ook echt op de toon hoe pff nee joh ze zijn allemaal rond 40 en hebben kinderen, een is altijd aan de lijn maar vreet elke dag koeken en snoep en de anders maakt knakworsten savonds als ze honger heeft pfff hahahaha nee dan word je niet dik nou sla mij maar neer hahaha ja ik show ook me buikje, in een jurkje zie je het nou eenmaal meer dan in een broek maar ja k was echt ff boos elke keer doen ze het nou