@Sunshine - 3kg en dan al dikke? Hahaha ik was 12kg aangekomen en ik was er trots op! Lekker showen die buik, je gaat 'm nog missen! Jij hebt tenminste een reden om 'dik' te zijn: er groeit een mensje in je buik!! Jouw buik komt niet van de knakworsten of de koekjes en snoep hihi Pfff Tijn poepte net door zn romper heen.. echt zn hele rug zat onder.. en je had dat tevreden hoofje erbij moeten zien. Heerlijk!! Gelijk de wasmashine aangezet, die draait overuren hier!
Ja echt zwaar irritant ctje , heb je tips hoe ik er op kan reageren want ik word er elke keer geirriteerd door en zo reageer ik ook maar dat vinden ze natuurlijk alleen maar leuk... ik zei ook dat krijg je als je bijna 20 weken zwanger bent dan krijg je een buik maar zei het te geirriteerd.. oh echt wat een mannetje, denk toch wel dat het echt van ze buikje komt dat die zo doet huilen en dergelijke.. nou dat is die voor vandaag iig kwijt hihihihihihihihih
Ctje: gewoon naar je moeder gevoel luisteren hoor! Je kan tips beluisteren en dan kan je nog zien wat je er mee doet, maar als je net merkt dat het werkt, zeker verder doen! Liga: woehoew voor de langere nachtrust!! Sunshine: je niet laten doen hoor! Je bent gewoon zwanger na! Wat is hun excuus? Kan je best eens op de man af vragen, zijn ze waarschijnlijk wel snel stil! Rest ben ik vergeten, sorry.... Maar gisteren dus een super echo gehad met een kloppend hartje en ukje dat perfect op schema zit
@Sunshine pfff nou als ze al in de 40 zijn met kids moeten ze toch echt wel beter weten Haha die reactie van Toekan is geweldig....als ze de volgende keer weer dikke zeggen dan moet je echt zeggen: Ja ik ben zwanger, en jullie? whoehoahah, ik wil dan hun hoofden wel eens zien @Ctje ach gossie, hihi
@Toekan, oooh wat fijn zeg! Je zweeft dus nu helemaal op een roze wolk! Geweldig! Lekker genieten meis! @Sunshine, dat meen je niet? Dat mensen zulke dingen zeggen.. Dikke zeg je toch niet! Ik zou daar ook niet aardig op reageren! Sowieso vind ik mensen brutaal. Wij zijn nu een halfjaar getrouwd en hoeveel mensen al wel niet gevraagd hebben: Enne ben je al zwanger?! Pff word daar zo moe van!
@toekan hihi ja dat ga ik doen als ik dat durf hahahahaha wat fijn dat alles goed is zeg heb voor je zitten duimen.. 7 weekjes ben je alweer yeahhh!!! nu kaatje en mammietammie nog!!!! ik strooi mijn HCGtjesss @kaatje ja stom he idd brutaal.. ja dat is ook al vervelend omdat je dan al getrouwd ben is dat gelijk in verband met zwanger raken.. en dan zijn jullie al bezig eventjes.. stomme is dat ik er echt onzeker van word, ik zal een foto in album doen van buikie nu ... vandaag aan de klus jullie?? liefs
Oh ja zo herkenbaar....Brutaal hè, zulke dingen hoor je gewoon niet te vragen. Vooral mijn schoonzus had daar een handje van, ik ben niet snel kattig (als zeg ik het zelf ) Maar ik ben een keer echt heel erg uitgevallen tegen dr.....daarna heeft ze nooit meer wat gezegd. Dus ja, waar bemoeien sommige zich mee hè!
Ja ze kunne ook gewoon tegen me zeggen, je krijgt nu echt een buikje of je gaat het goed zien nu dat je zwanger bent pff.. idd liefde waar bemoeien mensen zich mee grrrr foto staat in album meiden, buikkie lijkt daar wel wat dikker maar k sta erg naar voren zie ik holle rug ook maar het is alleen me buik en borsten.. maar goed ik heb een mooi buikie en laat me niet gek maken idd hihi het is ook maar net wat voor kleren ik aan heb..
@toekan - wat super!! Mooi he om je kindje voor het eerst te zien? Lekker genieten nu!! @Sunshine - super mooi buikje!! Met 20 wkn was ik al veel dikker, dus niks om je onzeker over te voelen. Is toch juist prachtig en super vrouwelijk? Genieten!!! Stomme vrouwen op je werk!! Bleghhh mn keel doet zo'n pijn! Lig nu op bed met mn kleine monster. Hij slaapt al, maar bij mij lukt het niet.. ga hem maar in zn eigen bed leggen en een kopje thee zetten met een overheerlijke paracetamol erbij. Mijn zus is vandaag naar de negenmaandenbeurs. Alle leuke dingen zou ze naar me appen,dan kan ik zeggen of ik t wil handiggg zo ben ik er toch nog een beetje
@Ctje beterschap! Ik heb geen zin meer om te werken..... Zit te twijfelen of ik naar huis zal gaan, maar dat vind ik ook weer zo'n zonde van m'n uren. Maar voglens mij heb ik nog niks nuttigs gedaan vandaag, blugh
Ctje beterschap Sunsgjne niks VAB aantrekken heb meer dan eens op 1 dag gehoord van iemand dat mij. Buik veeeeel te groot was en of er geen tweeling inzat om Daarna VAn een ander te horen dat ik zon bescheiden buikje had. Haha en meid 3 kg dat is toch prachtig ik was er 20 aangekomen dus dan was ik zeker een potvis? Hahaha
Hahaha ja bij mij ook!! De een vroeg of ik geen tweeling kreeg met zo'n buik en een ander zei weer dat mn buikje meeviel.. lekker met een korrel zout nemen joh! Mn zus stuurde net dat pampers 1+1 gratis is op de negenmaandenbeurs. Ze is dus aan het hamsteren voor me
Meisjes! ik heb niet alles onthouden.. Eigenlijk vrij weinig haha o, oh! @Ctje, ideaal van je zus zeg! Hihi Pampers, in welke maten weet je dat ook ? Haha @Liefde, toch nog je dag doorgekomen?
Alle pampers geloof ik. In ieder geval sowieso die voor de newbaby's maat 1 en 2 Pff hier een lastig dagje.. kleine heeft weer totaal niet in zn wieg geslapen.. hij viel telkens wel even in slaap, maar werd dan huilend wakker en dat een paar keer achter elkaar. Het leek of hij pijn had, maar durf t niet met zekerheid te zeggen.. bij mij slaapt ie wel. Ben soms echt bang dat ik m nooit meer in zn wieg krijg..
Super toekan! Sunshine je hebt een prachtig buikje meis! Niets aantrekken van die jaloerse trollen Mochten willen dat ze jouw figuur hadden, zelfs met zwangere buik! Bedankt voor je tip, heb dat idd al eens gebruikt toen ik in de puberteit was voordat ik aan de pil ging, hielp wel goed. Maar moet zeggen dat het nu wel iets minder is, in het begin had ik echt dikke ontstekingen, nu alleen rode vlekjes (behalve als ik ongi ben dan komen ze weer op ). En dat is weer zover trouwens, vandaag ongesteld geworden :x Mijn vriend heeft er nog alle vertrouwen in, maar ik... Ik wou dat ik er net zo positief naar kon kijken als hij. Voorlopig houd ik me maar vast aan het feit dat het mijn ouders ook pas na 2 jr is gelukt.
@Ctje, voor maat 2 doe ik het haha En wat balen zeg van Tijntje Snap dat je ermee zit meid.. Valt ook niet mee! En het ging net zo goed! Misschien toch even doorzetten.. Maarja als je bang bent dat ie pijn heeft moet je dat weer niet doen.. Hier heb je ook niks aan dus hihi @Mammietammie, neeeeeeeee balen!!!grrr
@mammietammie - ooh wat vervelend meis!! Wel fijn dat je vriend zo positief blijft al snap ik wel dat het steeds moeilijker wordt om positief te blijven. Ik hoop echt dat het snel mag lukken!! Gun het je zo!
Hahaha hilse!! Precies mijn twijfel.. aan de ene kant denk ik: kom op, consequent zijn! Aan dr andere kant ben ik bang dat ie zo ligt te kreunen vanwege de pijn en dan wil ik hem troosten.. jeetje zeg! Je zou een opleiding moeten kunnen volgen waarin je zulke dingen leert en stage loopt! Vind dit moeilijker dan mijn bachelor- en masteropleiding bij elkaar