Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hahaha nou idd! Zou er moeten zijn :D

2. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mammietsmmoe neee meid wat balen! Knuffel !

3. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Allereerst mammietammie NEEEEE G)(*($*$)**%%#$_@)*$ , ik had zo geduimt en gehoopt wat balen meid, zo knap hoe jullie er over denken, oke je kon het spul dus al gelukkig dat het nu weer minder is bij je, bij mij nu gelukkig ook hihi door inderm..
    tot wanneer heb je voor je zelf de grens gesteld van nu ga ik toch eens naar de huisarts?

@hilse je gaat naar de beurs toch vandaag? heel veel plezier, laat je weten welke aanbiedingen erzijn en of het leuk was niet teveel kopen he ;)

@ctje, jaaa die pamper aanbieding had ik ook gezien, bij de bas van der heijden hebben ze nu ook 2 pakken voor 15 euro iets duurder wel, weet niet of jullie die in de buurt hebben?

@all tnx meiden ik ben ook trots op me buikje, vriendlief gaat nu ook steeds trotser worden omdat er nu wat te zien valt hihi :p

ik zit weer op me werk echt geen zin.. morgen laatste dag gelukkig weer dan weekend hihihihi :D

sorry als ik iemand vergeten ben...

4. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen!

En hoe hebben de kleintjes geslapen vannacht?

Sunshine je begint ook lekker vroeg. Zit jij ook in het onderwijs?
    Weet dat een aantal van jullie in het onderwijs zitten maar weet alleen niet meer wie hihi

5. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Hoi Yasmin,

nee ik werk op een crediteurenadministratie bij een staalbedrijf ;) maar mag me tijd zelf in vullen, dus van half acht tot half 1 werk ik elke dag .. :)
    wat voor werk doe jij?

oh meiden, jullie moeten me even wat uitleggen hoor, ik heb van mijn zus 1 (2 als je hem los haalt, winter/zomer) katoenen wit deken gehad... moet hier nou een overtrek overheen of gewoon een lakentje wat je met de rand om slaat maar dan zie je dat witte deken en dat vind ik niet zo mooi, nu had ik dus ook van koeka een deken gezien met wafelprint die zijn 70 euro maar ook daar heb ik een lakentje dan voor nodig toch om eromheen te slaan aan de binnenkant zeg maar.. maar dan heb ik dat witte deken van me zus niet meer nodig voor het ledikant die kan ik dan voor het wiegje gebruiken? wat hebben jullie, ik snap niets van dat bedje opmaken hahahahahaha

6. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik werk ook op de crediteurenadm :)
    Doe dan de admin van de buitenlandse vestigingen

Deken: maakt toch niet uit dat je dan meerdere dekens hebt?
    Wij hebben een laken die idd omgeslagen is over de deken. Wisselen de dekens gewoon af.

7. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Wat je zus heeft moet denk ik idd een overtrek overheen. Een soort van seizoensdekbed? Sorry ben nog niet helemaal wakker hihi
    Zie nu wat je bedoelt.

8. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook laken onder gekleurde deken en dan omgeslagen :)

Hilde veel plezier op de beurs heb er ook zin in maar werk tot en met zondag en ben bang dat ik dan echt gesloopt ben van alle nieuwe indrukken haha.

Beeb heeft weer goed geslapen na z'n half 10 fles :) ik merk wel dat hij steeds meer een mama's kindje wordt hiji

9. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Liga je bent pas begonnen met werken hè? Oei die eerste weken zijn zo slopend. Denk idd dat je dan eind van de week uitgeteld bent hoor.
    Fijn dat meneertje weer goed geslapen heeft! :) Hier werd het langzamerhand steeds later en later dat hij weer wakker werd. Inmiddels tussen 19.30 en 20.00 naar bed en slapen tot 8.30-9.00 (als we vrij zijn dan)

10. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier weer amper geslapen! Word er onderhand zo moedeloos van.. gister overdag natuurlijk ookal niet in zn bed en nu vannacht veel gedoe. Hij dronk als een gek.. super wild waardoor hij veel lucht binnenkreeg en de hik kreeg. Slapen deed ie amper, want hij lag de hele nacht te persen.. maar poepen lukte niet. Pas rond 7u vanmorgen poepte hij zn hele luier vol.. nu ligt ie even bij mama te slapen.
    Na zijn voeding van 10.00 probeer ik hem weer in zn wieg te leggen in de hoop dat hij daar even slaapt..

@Sunshine - wij hebben in de wieg een lakentje met een geleurde deken. In het ledikant ligt een duodeken met een dekbedovertrekje.

11. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè ctje t zit nie mee hè je arme mannetje :( red je t wel?

Yasmin ja vandaag wordt m'n eerste avonddienst .. Zie er als een berg tegenop

12. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eerlijk gezegd zit ik er even helemaal doorheen.. Het enige wat hij doet is huilen en heel hard met zn benen trappen. Ik heb geen idee waarom hij huilt en al helemaal geen idee wat ik voor hem kan doen.. Ik vind dit echt heel zwaar.. Hij huilt echt heel veel. Ik kom nergens aan toe.

13. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ctje ach meid. Wat vervelend voor je.
    Heb het idee dat hij last heeft van krampjes.
    Met z'n beentjes fietsen? Met hem rondlopen (in wagen misschien)? Speen neemt hij ook niet?

14. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat yasmin zegt met fietsen kunnen ze lekker ontluchten
    Zeg maar. Je geeft bv toch? Kan t zijn dat hij door dingen die jij eet of drinkt meer last krijgt en daarom op bepaalde dagen rustiger is?
    Hier helpt buik op buik liggen ook vaak bij kraampjes dan leg ik m op z'n zij op mijn buik en dan wordt z'n buikje lekker warm. Hoop echt dat er een oplossing komt zo kun je niet volop genieten :(

15. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Liga succes vanavond! Nu nog lekker extra knuffelen voordat je moet gaan werken.

16. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ctje oh meis toch wat vervelend vind het zo sneu voor je, zal het idd niet liggen aan wat liga zegt met ze darmpjes?

@yasmin leuk dat je ook op credit werkt hihi bij wat voor bedrijf ;)

@liga, succes meis met je avonddienst zal neit meevallen denk ik.. blegh

@all ik ga morgen naar de beurs ipv zaterdag, heb vrij genomen na tien uur en zaterdag had ik zo volgepland staan dat ik maar max 2 uur op beurs kan lopen en dat vond ik niet leuk

@hilse hoe vond jij het de beurs?

17. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat Hilse zich kapot shopt hahahaha

18. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Mammietammie :x:x:x:x:x:x:x:x.... wel fijn dat je vriend zo positief blijft.... Maar ik vind het ontzettend rot voor je/jullie! En dat is zacht uitgedrukt.

Geef je je vriend ook vitamine?

19. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jaa krampjes.. ik weet het niet.. dan zou hij heel de dag kramp hebben.. wrl wqt veel. Als ik m in bed leg, begint het trappen met zn beentjes. Net na een gele strijd heeft ie een uur in zn wieg gelegen. Ik ben bang dat ie veel te weinig slaap krijgt nu. Ik lees dat kindjes van zijn leeftijd ong 16 uur van de 24 moeten slapen.. Daar komt hij helemaaaaal niet aan. Straks raakt ie nog oververmoeid :( Hij ligt nu weer te slapen bij mij.. dan krijgt ie iig wat slaap.
    Ik hoop niet dat t komt doordat ie zoveel bij mij gelegen heeft. Al hoor/lees ik overal dat je zo'n jonge baby nog niet kunt verwennen.. ik vind het super lastig..
    Ik twijfel of ik de ha zal bellen om een afspraak te maken.. lijkt er toch op dat er iets is als hij zoveel huilt en zo weinig slaapt..

20. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Ctje ik zou gewoon HA dan weet je iig wat toch? Voor je eigen gevoel weet je het niet meer en ben je aan het tobben, stelt jezelf Miss ook wat gerust meis!?

Deel Deze Pagina