Je hebt gelijk Sunshine. Heb gebeld en we moeten morgen om 13.30 komen. Geeft me een gerust gevoel! Wil het beste voor de kleine aap.
Goed zo meid, en niet twijfelen aan je zelf he!! Je doet het super maar hij kan nou eenmaal nog niet zegge wat die mankeert daarvoor zijn dokters!
Ctje goed dat je de HA gebeld heb! Nu deze dag nog doorkomen. Hopelijk wordt hij toch wat rustiger vandaag en kan jij ook wat rusten. Sunshine ik werk bij een advocatenkantoor
Oww meiden moet over half uur maar m'n werk en de kleine krijst ineens zodra ik m neerleg echt met traantjes :s volgens mij heeft hij t door!
Achh liga dat wordt dus ook voor jou naar je werk met traantjes. Sterkte meis! Tot hoe laat moet je werken? Succes!! Ik ben ff met de uk gaan wandelen en mn man is eerder naar huis gekomen.. tijdens t wandelen viel ie in slaap maar nu is hij weer klaarwakker en aan t huilen. Ik zie gewoon aan m dat ie doodmoe is..
Aah wat zielig liga! Hier nog geen echte tranen gespot. @ctje...wat zwaar voor je meid! Snap dat je er doorheen zit. Goed dat je naar se Ha gaat! Hier is d kleine ook onrustig. Slaapt wel goed en veel maar tijdens zijn wakkere momenten wordt hij na een kwartier ook heel onrustig en huilerig. Zo lastig dat je niet weet wat ze hebben Vandaag bij het cb geweest. Kleine was weer heel hard gegroeid. Weegt nu 10 w pond! Een kilo aangekomen dus en 57 cm. Hij lijkt echt geen 3,5 week, eerder 2 maanden. De vrouw van het cb zat te zeuren dat ze hem wel erg zwaar vond. Gezeur! Hij ziet er helemaal niet dik uit, hij is ook lang! Ze wilde dat ik hem mnder eten ging geven. Zij heeft makkelijk praten. Zij zut niet met een huilend kind als hij honger heeft! @mammietammie....pff meid wat zwaar die teleurstelling elke keer! Sterkte! Knuffel!
Pfff ze hebben makkelijk praten op dat cb zeg! Net als bij mij zeggen dat ik hem een kwartier moet laten huilen.. lekkere tips allemaal. Zij zitten er niet mee. Gewoon doen waar je je zelf goed bij voelt hoor! Hier vandaag totaal niet in zn wieg geslapen. Aangezien ik bang ben voor een oververmoeide baby, slaapt ie nu op mijn borst en dat doet hij wel.. pff ik hoop zo ontzettend dat hij binnenkort in zn bed slaapt, al is het maar overdag. Maar je kleine groeit dus lekker? Tijn is met 4 weken ook 5,2 kg. Komt straks wel goed als ze gaan kruipen joh.. je kunt hem nu toch niet opeens minder gaan geven.
@liga - ik weet niet tot hoe laat je moet werken, maar ben even benieuwd hoe je eerste dag was. En hoe is het met je kleine gegaan? Lijkt me echt moeilijk om Tijn thuis te laten en zelf te gaan werken. Even wennen moet je morgen weer?
Het meiden het ging goed kleine heeft heerlijk geslapen met oma en toen kwam m'n man al thuis hij heeft wel Gehuild toen ik bijna vrij was hoorde ik en toe hij me zag ging hij helemaal lachen heb m heel lang knuffels gegeven en hij kroop heerlijk in m'n nek met z'n neusje. T werk was gek genoeg ook leuk ookal heb ik meer dan eens flink moeten slikken. En ik ben erachter dat ik alleen ove beeb kan praten haha gek genoeg moet ik nu steeds bijna huilen echt een ontlading van de dag vind t zo lastig om m thuis te laten... Morgen ben ik vrij t weekend moet ik weer dan maandag vrij en dinsdag weer maar t gaat goed en ik ben blij dat ik me weer ik een andere manier nuttig maak naast het moeder zijn. Al gilt m'n hart nog steeds blijf thuissss Hahaha. Gelukkig werk ik niet fulltime Cb welke idioot raadt er nou aan om minder eten te geven. Alsof jij als moeder niet t beste weet hoeveel hij nodig heeft! Echt jullie cb 's zijn zo vreemd!
Ja he stomme cb! Zij houden zich maar krampachtig vast aan hun grafieken. Ja hij zit boven hun gemiddelde. So be it! Elk kind is anders! Ga mijn kind echt geen honger laten lijden! En inderdaad als ze gaan kruipen komt het vanzelf goed. Heb nu dr. Brown fles tegen krampen. Lijkt wel te helpen. Hij is een stuk rustiger. Ben benieuwd of dit zo blijft. Wat lief dat je kleine dan zo blij is o m je te zien liga! Hopelijk kan je dit jaar weer met verlof Ben benieuwd wat de ha morgen zegt ctje!
Liga leuk is dat he om zo begroet te worden bij thuiskomst Morgen dus lekker weer saampjes. Brittney wat een leuke Cb heb je toch not! D zat op een gegeven moment op de +1 lijn ze dachten ook dat ik hem te veel gaf en als ik het op noemde wat hij kreeg was het van oh dat is gewoon wat hij mag hebben. Nu zit hij op het gemiddelde qua gewicht. Ventje hier is nu 8,2 kg en dat voel je dan wel hoor hahaha
Ja dat hele gemiddelde klopt toch ook niet. Er zijn lange mensen korte mensen en dan nog de ene baby heeft vroeg een groeispurt en de andere laat uiteindelijk komen ze op tzelfde uit.. Ben nu ECht gesloopt trouwens. Kleine was vanaf 3 uur weer bezig .. Had honger en manlief slaapt er maar doorheen.. Heb m toch maar even gevraagd of hij t weekend de nachten wil doen want met al die nieuwe indrukken op m'n werk is t best zwaar om ook snachts op te zijn ..
@liga - wat super dat het goed gegaan is!! En wat heeeerlijk om zo begroet te worden als je thuiskomt Snap wel dat het ook wel fijn is om te werken en even ergens anders mee bezig te zijn. In het begin is het even vervelend en moeilijk, maar uiteindelijk lijkt het me fijn om moederschap met werk te combineren. Alleen maar thuis bij die kleine zijn is niks voor mij. Jaa laat je man de nachtvoedingen doen als jij werkt. Met een fles is dat ideaal. Hier doe ik het, maar ook omdat mn man werkt en ik nog niet.. anders gaat mn man kapot naar zn werk. Vind ik zo sneu. Vannacht heeft Tijn goed geslapen. Even een uurtje gemekkerd rond 4.00.. Hij lag weer keihard te persen.. maar poept nu pas zn luier vol. Hij zit nu na 5 weken pas is maat 56 en dan te bedenken dat me werd aangeraden maar 1 pakje in mt 50 te kopen.. hihi
Haha heerlijk hè zon kleintje! Hier ook maat 56 Ik doe ook altijd alle nachten en had verwacht dat manlief wel zou snappen dat ik kapot zou zijn na de eerste dag gisteren maar nee hoor hij is zelfs Sacho omdat ik vroeg voor t weekend. Nou ik kan eerlijk zeggen dat ik flink boos ben! Als hij 1 luier per week doet is t al veel hij begint t een beetje voor lief te nemen geloof ik. Hij vergeet alleen wel dat ik ook t huishouden doe en de baby en straks toch ook weer wat werk! Elke ochtend staat z'n ontbijt klaar ookal heb ik niet kunnen slapen door de kleine nou ben er ff klaar mee hoor! T is een schat echt maar jij vind t wel makkelijk zo! Sorry voor m'n klaagzang
Herkenbaar liga! Mijn man is ook een schat, maar de verzorging van Tijn komt op mij neer.. hij heeft serieus nog geen luier verschoond.. hij kroelt met Tijn, maar als hij te lang huilt geeft hij hem aan mij of hij legt hem in de box. Ik moet er tot nu toe wel om lachen.. hij is echt geen babypersoon. Hij vindt het heel lastig. Gelukkig doet hij alles was en strijk, hij ruimt alles op en doet de praktische dingen voor Tijn (luieremmer legen, bad vullen, bed verschonen..) dus ben wel blij met hem hoor maar soms hoor ik bij stellen dat de verzorging echt 50-50 gebeurt, dat is hier niet zo.. hihi Ik snap wel dat je boos bent hoor! Zou ik ook zijn als het hier tegen de tijd dat ik weer moet werken nog zo is.. Ik bedacht me opeens dat Tijn al ruim 7 maanden is als ik weer moet werken!! Bizar.. hopelijk heeft ie dan een ritme Hij heeft net weer van 9 tot 11 in zn wieg geslapen, snap er niks van.
Wow! 7 maanden wat fijn!!! Heerlijk dat hij heeft geslapen beeb heeft ondanks z'n korte nacht geen zin in slaap alleen maar lachen en spelen haha wel lief
Ehm juist ja hahaha Draagdoek van bykay antraciet, speelkleed en zachte blokken woezel en pip, tasje gevuld met verzorgingsspullen van Nijntje en wasknijpertjes voor geboortekaartjes, tshirtje met een trekker erop hihi eehh en nog wel meer Nora heeft vandaag voor het eerst de baby echt gevoeld. Ze was zeer onder de indruk haha! Zal zo alles even terug lezen, zag dat er nog 2 pagina's waren hihi
Hahaha heerlijk hoor Hilse!! Leuke dingen zeg! @liga - achh wat schattig!! Wanneer lachte jouw kleine voor het eerst? Tijn heeft veel stuiplachjes, ben zo benieuwd wanneer hij echt gaat lachen!
geweldig Hilse leuk ook dat ze de baby gevoeld heeft! Ctje hij la chet eigenlijk al heel snel maar ik geloof dar hij va af 4 weken steeds bewuster ging lachen en toen ging t heeel snel nu herkent hij echt opa en oma enzo