Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Niet te geloven... Moeten 13.30 bij de dokter zijn om het te hebben over zijn slaapprobleem en wat moet ik nu doen: Tijn wakker maken.. Hahahaha

2. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha nou succes !!

3. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Echt zo'n mannelijke dokter he.. over het slaapgebrek hoef ik me geen zorgen te maken "de ene baby slaapt meer dan de ander" hmm oke.. ik zei toen dat ik dat persen echt niet normaal vind.. na lang aandringen kreeg ik daar iets tegen. Spugen is ook normaal.. ik merkte al gauw dat ik geen zak aan hem had..
    ff het cb dinsdag afwachten en dan een verwijzing aan de ha vragen.. ff kijken maar..

4. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid als je je zorgen maakt moet je echt blijven aandringen hoor! Laat je niet zomaar wegsturen

5. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Ctje, nou lekker dan :(.... hopelijk helpt het spulletje voor het persen en hopelijk is hij dan ook minder huilerig....... niet op je kop laten zitten hoor, gewoon weer bellen als je t niet vertrouwd.

@sunshine, hoe is de 9mnd beurs? :D

@liga ahw zo zielig dat je weer moest werken...moeilijke momentjes! Fijn dat je mini weer zo blij was je te zien....schattig

6. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    He meiden ben net thuis

Was druk maar leuk hihi veel gekocht ook , die sangenic luier emmer

Deken koeka
    Box kleed koeka
    Was 15 procent korting
    Nog wat dinge van koeka ban me zus gehad
    Die koopt zich scheel aan koeka Hahahahaha
    Woezel en pip in kleur
    En pip rammelaar grijs
    Gratis rammelaar Fischer price
    Kleding hanger
    Hydrofiele luiers
    Broekje spijker ban noppies mt 50 zo lief hihi

Wieglaken van cotton baby
    Ook een slab van
    En twee producten ban Zwitsal serieus
    Verser gratis dinge en tijdschriften

Vond het wel de moeit waard leek me eerst tegen ballen

Hoe gaat het meiden heb wel alles gelezen maar geen tijd verder te reageren

Logisch liga zou hier precies zelfde zijn boos hihi maar wel weer goed maken he

Ctje wat zei de dokter?

Liefde jij gat morgen he! Print die Fischer price bon uit gratis rammelaar is leuk voor gratis

Fijne avond meiden ben op

Oh en navel piercing is er uit hihi

7. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zooo Sunshine, jij bent niet voor niks geweest! Die luieremmer heb ik ook, top ding.. navullingen zijn wat prijzig, maar ach ;)
    Dokter heeft Tijn wat laxerends gegeven, maar ik twijfel of ik t wil geven.. hij poept veel en genoeg.. vandaag al 2x al zn kleren onder.. alleen gaat het met veel moeite.. twijfel twijfel ;)

Ik weet niet wat ik meemaak! Had Tijn om 16.15 op bed gelegd zodat wij even konden koken en eten (ff snel snel) maar meneertje ligt nog steeds te slapen! Voelt zo goed!! Hoop dat ie dit volhoudt :) Heb meteen meer energie en ben veel vrolijker :)
    Mijn man en ik hebben een midweekje center parcs geboekt! We gaan met zn drietjes 13 mei naar Limburg! Lijkt me super leuk :)

8. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Hey meiden,

Hier vandaag ook naar de beurs geweest en aardig wat spullen gekocht;
    - 2 truitjes en 2 broekjes van Baby Dump
    - rompertje en slabbertje Baby Dump
    - Wiegendekentje coton baby
    - Slaapzakje Baby Dump
    - Daiper Champ regular
    - Blazer en 2 shirts van Mamalicious
    - Tasje van Woezel en Pip met Dermo Care Producten
    - Heel veel gratis spullen

Was een drukke en vermoeibare dag maar wel veel leuke dingen gezien!!!

9. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    @Sunshine, zo te horen ook geslaagd! Jammer dat ik net pas lees dat je er vandaag ook was....

@Ctje, Fijn dat Tijn nu weer goed slaapt... Nu hopen dat het doorzet :)

@Liga, fijn dat de eerste avond werken goed ging. Nu hopen dat Lucas lekker blijft slapen en manlief zijn handje wil bijdragen! Heb net al tegen mijn man gezegd dat ik dat wel verwacht van hem ;).

@Mammietammie, wat balen dat je weer ongi bent geworden!!! Ik hoop zo voor je dat het snel raak is!

@Liefde, hoe is het met jou?

10. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou komende twee nachten doet manlief:) m'n hormonale stopwerk uitbarsting hielp hij snapt t hekemaal !

11. Hilse

Hilse Niet meer actief

Lekker geshopt Sunshine & Veetje! :D leuk!!

Jullie ook nog gegrabbeld bij zwitsal? Haha

@liga, fijn dat ie het snapt!

@ctje, wat fijn dat ie lekker sliep zeg! En anders maar even aanzien hoe het gaat met oog op dat laxerend middeltje. Kan altijd nog..
    En leuk zeg centerparcs! Lekker gezellig met z'n drietjes!

Baby is vandaag druk joh! Het valt gewoon op.. Heeft dat nog iets te betekenen?:p haha

@liga&ctje, weten jullie nog hoe jullie kleine bewoog veel of weinig of... voor de bevalling aan? :p

12. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Hilse - ik heb niet echt verschil gemerkt in bewegen.. ook niet echt op gelet omdat ik hem echt nog niet verwachtte.
    @liga - jeeej!! Hij snapte het dus?
    @Veetje - ook heerlijk geshopt dus! Wat een leuke dingen heb je gekocht!!

Hier had Tijn gisteren avond vreselijke buikkramp, nooit gezien zo erg. Hij gilde gewoon van de pijn. Dacht meteen dat ik te gekruid gegeten had, dus ik heb afgekolfd en die melk weggegooid. We hebben hem voor de nacht een fles gegeven (gelukkig hebben we dat ook in huis) daar heeft ie een uur langer op geslapen (4uur). Nu net toch maar weer bv gegeven.. even afwachten.

13. genlien

genlien Lid

9 feb 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik heb een leuk nieuws voor jullie . 8-2-13 moest ik ongesteld worden en ik heb op de 5 de een zwangerschap test gedaan van de kruidvat ( 2 voor 5 euro) en ik had 2 negatieve testen, Dus ik had ze weggegooid , Paar uur later werd k ontzettend misselijk, en kreeg ontzettende harde steken in me borsten, Ik dacht laat ik mijn testen effetjes uit t prullenbak. Halen want k vertouwde het niet, Ik zag bij allebeide testen een dikke vette posi , bleek dat k er te kort naar keek, k ben 21 en k ben nu Rond 6 weken zwanger, spannend allemaal :):):)

14. genlien

genlien Lid

9 feb 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owja en het is mijn eerste kindje :)

15. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ctje zo lekker zeg uur langer!!

All hij snapt t maaaar natuurlijk blijft mama onmisbaar want ik had alle tijden verteld en zag dat t 7 uur was ( kleine weer vanaf 3 uur bezig) en ik vroeg heeft hij netjes om half 6 fles gehad ? Nee dat mort toch om half 8... Zucht!!! Ik had t wel 10 x gezegd voor we gingen slapen maarja... Hij doet z'n best ook al is hij Sacho nu en zei hij. Ik dacht dat hij zo goed sliep :p. Misschien ziet hij nu hoe zwaar t is Hahaha

16. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @genlien - gefeliciteerd!!

@liga - hahha ohjee, mannen!! Jij gaat werken vandaag toch? Werkze!!

Ik heb voor het eerst sinds de bevalling uitgeslapen. Om 6u kreeg Tijn de laatste voeding en normaal kun je er dan om half 7 wel uit omdat meneer wakker is, maar vandaag viel hij in slaap tot half 10!! Super lekker :) :)

17. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Sunshine, haha hele 9-maandenbeurs leeggekocht?! :p
    @Ctje, ooh lekker meis ff een midweek er tussen uit! Jeetje wat heeft Tijn gisteren goed geslapen!
    @Veetje, haha jij bent ook goed geslaagd zo te lezen :)
    @Liga, fijn dat je man dit weekend 's nachts uit bed gaat! Kan je misschien ff bijtanken!

Gisteren op de kindjes van een vriendin gepast! Meisje van 2 en een jongen van bijna 3 maanden! Was heel leuk! Maar wel druk zeg haha!

18. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Ctje, ooh lees nu net pas dat hij gisteravond vreselijke buikkrampjes had! Zielig zeg voor Tijn! Wel fijn dat hij een uur langer heeft geslapen!

19. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oooh leuk, kaatje, oppassen!! Ging het goed? ;)
    Ik zie dat je over 6 dagen kunt testen? Heb je kwaaltjes? Goed gevoel erover of durf je er niet meer op te hopen? Ik duim voor je!! :)

20. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Ctje, jaaa ging goed! Haha toen ik de fles ging geven moest het kereltje telkens lachen.. Wel grappig, alleen wilde hij niet drinken.. Dus de fles toen maar in etappes gegeven! Kleine charmeur haha!
    Ja ik weet het, durf er eigenlijk niet op te hopen.. Ik had gister en vandaag wel jeuk aan mn borsten haha! Als ik over 10 dagen niet ongesteld ben ga ik testen! Lief dat je voor me duimt! :)

Deel Deze Pagina