idd Ctje!! Mee eens. Sommige mensen snap dat niet...... Mijn schoonzus heeft er ook nogal een handje van! 2 dagen na onze trouwdag begon ze er al over, en ze houdt het dus al bijna 3 jaar vol! Ik zie haar omt weekend, en echt elke keer heeft ze het er over.....ZUCHT! Ik hou me nu in, maar als ik ooit zwanger ben krijgt ze het nog wel te horen hihihi Zij heeft al 2 kinderen (van 10 en 8)...ben benieuwd hoe snel zij zwanger is geworden. Maar ik zal haar nog wel even duidelijk maken dat zulke opmerkingen niet gepast zijn... Ze heeft gewoon al een keer gezegd: Uh mag ik wat vragen, ben je zwanger?? Uh hoezo, ben ik dik? Nee, omdat je hier al 2 uur zit en nog geen wijn hebt gedronken!....... What the fuck, alsof ik alcoholist ben ofzo . Ach ze spoort niet Mijn andere schoonzus kan daar ook niet zo goed tegen en zei al een keer: Uh hallo, misschien gaat het allemaal niet zo makkelijk?? En toen was ze meteen gepikeerd: ooh weet jij meer dan ik? haha, en toen waren we nog niet eens met kinderen bezig. Heel verhaal moest t ff kwijt.
Uh meiden, ik loop echt achter hoor Maar zit nog even in het andere forum te lezen, had ook zoveel gemist EN ben eigenlijk super nieuwsgierig naar de naam van Barb dr mannetje....kan iemand ook mij pb-en!? hih
Dat vroeg ik me ook net af Sunshine... Heb vanochtend voor het eerst getempt! Vond t zo spannend dat ik erover heb gedroomd vannacht Temp 36,65, lijkt me wel ok. Nu de komende dagen afwachten.
Spannend. mammietammie!! Succes, hoop dat je er war wijzer van wordt!! @liga whaha...ja t is n stom mens @hilse...jaa k las t ook...whats going on... @cthe thanks ga ff snel mn pb lezen!!
mammie: spannend hoop dat t tempen je duidelijkheid geeft Hilse: Vroeg het me ook af, maar durfde het niet te vragen... hoop dat t goed met je gaat!
Hoooow ik natuurlijk nog steeds als facebookloze.. Wat is er met Hilse? Iemand die mij weer kan pb`en? Nee hoor, grapje.. Hoop iig dat alles goed met je gaat meid! Gaat het om de kleine?
Hoi Ctje, Ik heb je een pbtje gestuurd.. met wat ik er wijs uit kan worden . Het is niet heel duidelijk wat er aan de hand is, maar als Hilse het wil toelichten dan kunnen we haar natuurlijk steunen!
Hè meiden weet iemand al wat van Hilse! Schrok ervan! Oh ctje jij geen fb hè hihihihi! @ all borsten gAan meer pijn doen, voornamelijk tepels door mijn bh heen als ik beweeg.... Hilse ik hoop dat het goed met je gaat! Fijn weekend meiden
Thanks Veetje!! Hmm klinkt niet best. Hilse, je kunt hier je hart luchten he meis!! Sunshine, ik vind t echt veelbelovend klinken. Hoop t zo erg voor je. Je verdient het!! X
Ja ben ook benieuwd hoe t met Hilse gaat....... Spannend Sunshine, ik duim ook voor je Hoop dat t zo is.... Manlief nog een nachtdienstje straks en dan gaan we morgen n weekendje weg!
Liefde fijn weekend geniet ervan Sunshine meis wat maak jij t spannend ! Ik zag net een topic van Hilse op alleen en zwanger voorbij komen waar een en ander duidelijk wordt .. Hilse vind t echt heel knap van je hoe je t doet! Neem de tijd voor alles en accepteer hulp van mensen om je heen. Dit is niet een tijd waarin je het allemaal alleen hoeft te doen dat komt straks allemaal wel als je bevallen bent. Omring jezelf met liefdevolle mensen !
Oh jee k ga lezen van Hilse! Sterkte Hilse! En ja he liga vind k ook word er gek van Hahahahaha fijn weekend allemaal en jij ook liefde waar ga je heen?
We gaan naar Duitsland, naar een Roompot park....met zn 12e in een huis. Wordt vast erg gezellig Gaan morgen weg en komen maandag weer terug. Nog maar nachtjes slapen en dan de follikel meting... Ga jij die woensdag testen Sunshine??
Leuk meid veel plezier! Follikelmeting is fijn mijne staat ook weer oor 28 nov gepland hoop de het niet meer nodig is.. Ene x denk k t is raak andere x denk k weer van niet! Haha ja woesndag ga k meteen testen, wil duidelijkheid maar het Zal wel teleurstelling worden...