Dit maal een vrouwelijke ha die mn klachten een stuk serieuzer nam.. Ik heb een verwijsbrief voor de ka en kan meteen dinsdagochtend terecht. Ik hoop zo ontzettend dat zij me kunnen helpen.. Zul je trouwens net zien, gaan we naar de ha voor onze onrustige, niet slapende baby.. ligt meneer heerlijk te slapen in de kinderwagen, zelfs toen ie half uitgekleed en onderzocht werd, bleef ie lekker slapen.. tja
Ik ben ook heel blij. Hopelijk kunnen ze wat voor Tijn betekenen. Ik vind het zo erg om hem zo met zichzelf te zien worstelen. Ben heel benieuwd.
Liga je kleine precies 3 maanden vandaag!! Ctje fijn dat je toch best snel terecht kon! Welk ziekenhuis?
Achh liga, 3 maanden alweer!! Tijn is vandaag precies 6 weken. @Yasmin - ja zeker fijn, was echt bang om nog weken te moeten wachten. We gaan naar het Dirksland ziekenhuis, daar ben ik ook bevallen.
Ctje 6 weekjes joehoe!! Ja daar was ik ook bang voor toen ik afspraak moest maken. Maar gelukkig lekker snel. Dirksland ken ik niet. Je zit in een andere regio dan. Hoe was het vannacht? Sorry als ik ineens weer verdwijn. Ben aan het werk hihi
Hihi leuk liga je kleine vandaag 3 maand! En jouw kleine 6wk Ctje! Hihi Zouden jullie op mijn foto willen stemmen bij buik Vd maand?
@ yasmin - ja, de Zuid-Hollandse eilanden werkze!! De nachten gaan goed, zolang hij maar bij mij slaapt. Overdag geeft de grootste problemen.. is met geen mogelijkheid zn bed in te krijgen.. @Hilse - ik ga stemmen!! Hier vanmorgen Tijn zijn eerste lach! En hij blijft meteen lachen! Niet te omschrijven wat je dan als mama voelt. Prachtig!
@Hilse - gestemd!! @brittney - heb jij je eerste menstruatie al gehad? Ik nog niet. Weet ook niet wanneer ik die kan verwachten. Ik ga iig zo bij de apotheek mn pil ophalen. Hopelijk hebben mn man en ik in de tussentijd nog geen broertje/zusje gemaakt
Hoihoi! @Ctje, fijn dat je snel terecht kan....het moet nu toch echt een keer beter gaan hè..... @Hilse, t schiet op!!! spannend! @Toekan, wat gaat de tijd snel,jij bent ook alweer 8weken zwanger. Balen dat je je zo beroerd voelt...pfff dat ik had ik ook zo in die eerste weken!! Zet m op meid, nog even en dan ben je bij de 12 weken en ben je hopelijk minder beroerd. @Liga, is je kleintje nog steeds ziek? @Mammietammie, hoe gaat ie met jou? @Sunshine, wanneer kom je terug uit Venetie.....jij hebt het vast helemaal geweldig gehad!!!! En nu bijna je 20weken echo.... uhhh vergeet ik iemand Hier gaat het steeds beter, m'n vermoeidheid blijft (heel erg ) Maar m'n misselijkheid is zo goed als weg....wat een verademing! Gister het hartje gehoord.....fantastisch!! De kleine was goed aant bewegen en schopte een paar keer flink tegen de doppler aan hihi....in eens een hard dof geluid van een trap Ben helemaal verliefd....Nu afspraak maken voor over 2 weken, de geslachtsbepaling en ik moet ook alweer een afspraak maken voor de 20weken echo...Wat gaat de tijd toch snel Fijn weekend allemaal, nog leuke plannen? Ik ben zondag jarig dus feest van het weekend!
Oh en ik heb bloedgroep B negatief.....Fijn Moet dus later nog een keer bloedprikken en wellicht dan prikken met antistoffen.... Heeft één van jullie dit ook gehad?
Hey Meiden! @Ctje fijn dat je HA je eindelijk serieus heeft genomen en dat je dinsdag al bij het ziekenhuis terecht kan! Hopelijk hebben ze daar een oplossing voor Tijn! @Liefde, fijn dat je niet meer zo misselijk bent! De vermoeidheid is bij mij tussen de 14 weken en 22 weken weggeweest, maar nu ook weer terug hoor.. Dus misschien krijg je nog een "pauze" daarin.. haha. En ook al bijna geslachtsbepaling!! En al een voorgevoel? Ga je de eerste meid in dit forum brengen?? Hier trouwens bloedgroep Opositief, dus geen extra check. @Sunshine, ben erg benieuwd naar je avonturen in Venetië! Lees goede berichten op facebook iig . En dan maandag al je 20 weken echo!! Echt leuk!! @Hilse, ik heb ook gestemd! En nog even geduld.. dan hoop ik dat je deze maand je mannetje in je armen mag sluiten! @Liga, gefeliciteerd met de ver3maandag van Lukas . Wat gaat de tijd toch snel he!! @hier, nog steeds last van die stomme tepel. Maak me er wel een beetje zorgen om, vooral omdat het maar 1 tepel is, en niet allebei, wat je eerder zou verwachten.. Of was dat bij jullie (liga, hilse) ook maar 1 tepel?? @stucen, de stucadoor is hier nu bezig om de babykamer en nog een vrije slaapkamer te stucen, is dat ook maar meteen gebeurd! Kunnen we daarna gaan schilderen (wordt waarschijnlijk gewoon wit). Begin april kunnen we de meubeltjes afhalen, dus dan kunnen we het kamertje echt verder in gaan richten. Zoveel zin in!! Ondertussen ben ik driftig bezig met haken en stofjes uitzoeken voor gordijntjes .
Veetje eerst 1 daarna alle twee sorry .. Liefde beeb is nog steeds niet helemaal fit maar t gaat wel stuk beter! Sunshine ik keek net ff op je fb !!! Wat leuk !!! All wat gaan jullie zwangerschappen snel!!! Krijg er gewoon heimwee naar . Ik ga dit weekend weer beginnen met foliumzuur vorige x ben ik half jaar voor proberen begonnen dus begin maar vast
Wat is er op Sunshines fb? Is ze ten huwelijk gevraagd? hahaha nieuwsgierig he! @liefde - wat fijn dat je misselijkheid over is. De vetmoeidheid is vervelend, maar lekker aan toe geven als je kunt. Heerlijk onder een dekentje op de bank! @liga - gelukkig knapt je kleine weer op. Lekker veel knuffelen samen @veetje - leuk he, in dr babykamer werken! Geniet ervan!!
Liefde lees nu ineens dat je t hartje hebt gehoord meid wat mooi en bijzonder! Geniet ervan!! Ctje hoe gaat t met tijntje? All ik was aan t terugdenken aan de bevalling maar wist niet pre ies meer hoe laat alles was. Wil het opschrijven dus dacht ik lees terug in dit topic! Haha echt geweldig om te lezen zeg alles kwam veel helderder boven toen ik m'n updates las en jullie reacties! Vind het zo bijzonder dat allemaal vreemde mensen van elkaar zo met elkaar meeleven en alles kunnen delen. Bedankt meiden !
Thanks voor je pb liga jaa bijzonder he dit topic! Ik las pas terug toen ik positief testte en vooral de dagen ervoor, mn kwaaltjes enzo! En toen de foto van de test en jullie reacties, heel bijzonder!! Met Tijn ging het vandaag wel redelijk. Kreeg hem niet in bed, dus veel samen geknuffeld, maaar net heeft ie tijdens het wandelen echt een uur liggen krijsen.. vreselijk! Snap dan ook echt niet wat ie wil.