Hahaha ooh Ctje jij bent echt wel heel nieuwsgierig Sunshine moet het zelf maar ff vertellen als ze terug is @Liefde, fijn zeg dat je het hartje hebt gehoord!
@ ctje rn all meiden ik ben ten huwelijk gevraagd in de gondel! Was zo Geweldig! Familie ook over gevlogen en met ze me gevierd! Vriendlief zoveel verassingen geregeld echt geweldig! Ben zo verliefd op Mijn manne! Maandag de echo ja ben beetje zenuwachtig! Verser goed erg moe alleen en buikje groeit goed K lees later bij meiden zijn net geland enzo! Dikke kus mij
@kaatje - ja erg he, ik was gewoon zoooooo benieuwd naar Sunshine. Gelukkig heeft liga me een pb gestuurd @Sunshine - Jeeeeeeeej gefeliciteerd meid!! Wat romantisch! Lief van je vriend, euh.. verloofde dat je het met jullie familie kon vieren. Wat een super reis! Ik ben toen de laatste avond in Venetie verloofd, super om op terug te kijken. Wanneer willen jullie (ongeveer) trouwen? Spannend meis, bijna de 20 wknecho!! Jeetje, gewoon al op de helft! @Hilse - Spannend zeg, deze maand ben je uitgerekend Ben zooo benieuwd wanneer het gaat gebeuren. Ik heb net mn pil opgehaald.. is een minipil (cerazette) de dokter zei dat ik 'm zonder stopweek moet nemen. Weet eigenlijk niet of dat standaard is.. en ben ook vergeten te vragen of ik gelijk moet beginnen of op mn eerste menstruatie moet wachten. Mn man wil dat ik eerst een test doe om een eventuele zwangerschap uit te sluiten, pff die denkt echt dat ie superman is
@Ctje, haha heel herkenbaar! Ben zelf ook een nieuwsgierig aagje @Sunshine, JOEHOEEEEEE!! Gefeliciteerd meis! Romantisch hoor om in Venetië ten huwelijk gevraagd te worden! Hebben jullie al een datum?
Sunshine gefeliciteerd!!! En wat romantisch zeg!! Kaatje wanneer ga je testen? Zag je ineens bij het NOD topic
@Sunshine, las het op fb; gefeliciteerd!! Super lief!! @Ctje, hahaha Superman Ja deze maand gaat het hopelijk gebeuren!! Spannend!! Vandaag 36 week!
Subshinw zooo romantisch!! Gefeliciteerd !!! Em zelfs je Fam. Erbij wow!!! Ctje haha Superman geweldig die man !
@Sunshine gefeliciteeeeeeeerd zo gaaf @Ctje hihi. heb je al getest??? @kaatje en yasmin....spannend bijna jullie nod!!
@Kaatje, heb je weer getemperatuurd??? Nog 3nachtjes slapen..... Huis hier weer helemaal schoon nu taarten maken voor morgen. fijn weekend meiden!!!
Hahahaha grapjassen! Ik heb geen testjes meer.. heb ik toen in mijn obsessieve bui allemaal gebruikt om te kijken of ze lichter werden hahaha. Ik geloof er niks van dat ik al zo snel weer zwanger zou zijn, mn cyclus is vast nog niet op gang @Kaatje - oehhh spannend meis!! @liefde - mm lekker taarten!! Je laatste verjaardag als niet-mama! Oooh wij hebben weer wat: ons waterbed is lek!!! Tijn kreeg al de schuld.. het laken was helemaal nat, dus wij dachten dat Tijn op bed geplast had. Ik had hem een kruidvatluier omgedaan om eens te proberen. Ik zei nog tegen mn man: dat is wel een hele slechte kwaliteit als zn plas er gewoon doorheen komt!! We vonden het wel een beetje vreemd dat zn broek kurk droog was, maar ach.. bleek ons bed lek!! Echt rot want we kunnen natuurlijk niet zonder bed, helemaal nu niet met die kleine!
@Ctje hahah....ik zal voor de zekerheid wel een test doen voordat je met anticonceptie begint! Jullie hebben het wel onveilig gedaan, dus inprincipe is alles mogelijk hihi.... maar de kans is natuurlijk t grootst dat het niet zo is (even voor je geruststelling )
@Ctje ohjee wat rot van het bed!! Arme Tijn haha....krijgt hij de schuld terwijl jullie vast zelf te wild hebben gedaan mare....en nu??
@Liefde, ja heb deze ronde weer getemperatuurd! En mn temperatuur was vanochtend nog hoog @Ctje, ooooh wat balen zeg van jullie bed! En nu? Kunnen ze het bed plakken ofzo? @Hilse, wow al 36 weken! Nog ff volhouden meis!
Jaa super balen!! De kant van mn man is lek (ons bed bestaat uit twee aparte waterzakken) dus ik kan in feite gewoon daar blijven slapen en mn man op een ander bed ofzo hihi. De winkel heeft plakspullen opgestuurd, maar ja, die zullen hier pas na het weekend zijn. Dus het is even afzien. hahaha en nee.. het komt niet door de wilde dingen die erop gedaan worden, was het maar waar. Nog steeds een behoorlijk libido, maar ook een kind dat 24/7 bij mama of papa ligt.. even afzien dus En liefde: ik zal inderdaad even testen. Mocht er nu al een tweede komen, zie ik mezelf echt zo als de gelukkige huisvrouw
@Ctje haha het zal vast wel goed komen hoor.... maar voor alle zekerheid beter ff testje doen... pff hopelijk hebben jullie maandag dan ook meteen de spullen zodat t geplakt kan worden!! Even weekendje gescheiden slapen dus @Kaatje...spannend!!! Klopt je banner ook?
@Liefde, ja heeel spannend! Maarre mijn banner klopt ongeveer wel.. Ben alleen 1 dag overtijd ipv 2 als ik weer uitga van een lf van 8 dagen. Alleen kan ik daarom nog niet testen, want dat is te vroeg! Snappie me nog? @Ctje, oooh dus jij kan vannacht gewoon op je helft slapen? Haha en je man op een luchtbed ofzo??
Spannend kaatje!! hoop dat t raak is! Hihi ik denk dat ik maar beter niet in t midden kan liggen, zal wel nat worden! Vanmorgen kwam t water ook door de hoeslakens blegh ik zei nog zo dat we geen waterbed moesten nemen. 4 jaar geleden nieuwe zakken erin gedaan voor bijna 1000 euro en nu al lek! Mn man gaat ff achter de garantie aan. Er ligt in mn man zn werkkamer een matras waar ie op kan slapen. Dat doet ie door de weeks wel eens als Tijn niet wil slapen, anders is ie kapot als ie op zn werk komt.
Haha ja das wel een nadeel van een waterbed! Is wel heel lekker, lekker op temperatuur ook! Maar ja is ie lek dan heb je een nat pak Wel slim dat je man in zn werkkamer een matras heeft waar hij op kan slapen! Snap dat hij daar af en toe gaat liggen als Tijn niet wil slapen! Breekt op een gegeven moment wel op denk ik!