@Kaatje leuk veel plezier! 32 november gaan we voor hihihi @Liga, ja het is wel erg aanwezig zeg maar.. Komt en gaat..
Hihi, ja lastig. Het is erg onregelmatig hoor. Vanmorgen was het vrij snel achter elkaar nu zit er wel 10min tussen variërend tot 6 ofzo.. Houdt wel een tijdje aan.. Zal zo eens kijken hoe lang hihi Baby is vrij rustig al hele ochtend.. Hij beweegt wel wat maar niet zoveel als normaal!
Hilse, spannend meis!!!! Kaatje, ik ben zoooooo blij voor je!! Tijn wordt 2 of 3 dagen opgenomen. Ik mag 24 uur per dag blijven, maar wordt afgeraden omdat ik er zo onwijs doorheen zit.. ik kan voor de nacht kolven en dan 's ochtends weer hierheen. Vind het zo moeilijk, voelt als in de steek laten Ik hou jullie op de hoogte! Bedankt voor jullie steun!! X
Ctje heel veel sterkte nemen ze m op om te observeren ? Ik ben de avonden naar huis gegaan en m'n man bleef slapen voelde heel orettig aan voor me misschien is dat een idee? Da kun jij bijslapen dat heb je idd echt nodig. Sterkte meid je doet t zo goed! Hilse oeee Hihi misschien ben je volgende week wel mama!
Kaatje gefeliciteerd!!! Hilse: wil dat dan niet zeggen dat jij nu dringend moet gaan bevallen?! Ctje: knuffel meid! Moet niet makkelijk zijn, maar denk dat ze het beste gaan doen voor hem daar en dat dit voor jou inderdaad een kans is om even op krachten te komen... Daar gaat Tijn achteraf echt baat bij hebben, al gaat dat nu ongelooflijk tegen je gevoel in... Mammietammie: jou wil ik toch ook even een ontzettend dikke knuffel geven meid! Ik weet hoe onwijs kut jij je nu moet voelen! ( en kaatje je niet schuldig voelen, je kan er ook niets aan doen hoor) makkelijk is het zeker niet, maar weet dat je tijd er ook aankomt ( ook al heb je daar geen reet aan dat ik dat nu zeg) Wanneer gaan jullie eens naar de dokter lieverd? Misschien kan die wel een oorzaak vinden en kunnen jullie er iets aan doen? Hele dikke knuffel hoor! Hier: ik heb vandaag een fantastische dag! ik ben wel nog mega mottig maar ik heb van heel de dag nog niet hoeven spugen! Lang leve de rare tips van de ha!
Ctje begrijp je gevoel hoor. D heeft 10 dagen in het zkh moeten blijven en oh wat vond ik het moeilijk toen ik weer naar huis ging. Maar het breekt je echt op om de hele dag bij hem te zijn. Mama moet zelf ook lekker fit zijn als Tijn weer thuis komt dus pak je rust!!! Toekan fijn dat het wat beter gaat nu! Kaatje sluit me aan bij de andere dames! Je bent gewoon lekker zwanger en de kleine kiest zelf wel een mooie datum uit Hilse gingen ze jou nou inleiden vanaf een bepaald termijn als ukkie zelf niet komt? Ivm zwdiabetes?
Wachten ze echt tot dan? In BE laten ze je max tot 39 weken gaan... Soms zelfs vroeger afhankelijk van de mate waarin je de diabetis hebt..
Pffff kan het me niet voorstellen 41w! Hoop voor je dat je niet zo lang meer moet hoor. Je bent er zelf ook wel klaar voor nu
Nu ik het zo teruglees komt het anders over hihi ik bedoelde gewoon dat ik het me niet voor kan stellen om tot 41w te moeten lopen
Bedankt meiden. Ook hier krijst hij echt alles bij elkaar. Ik wacht nu op de kinderarts die het behandelplan met me door komt spreken.. Ik ga vannacht inderdaad even thuis slapen, even bijtanken, maar wel met heel veel pijn in mijn hart. Hilse - is die kleine er al? Zet het door? Neem anders ff een douche ofzo.. echte weeen zetten dan geloof ik door
@Ctje, moeilijk voor je meid. Zet m op! Knuffel! Hier idd in bad geweest maar helaas.. Het is wat afgezakt. Hoewel ik nog steeds m'n rug voel. We zullen zien!
Cd'tje goed hoor dat je gaat bijslapen dat is voor iedereen beter. Ik hoop dat ze m kunnen helpen sterkte ! Knuffel! Hilse zaterdag doe ik een bevaldans!
@Liga, hihihi lijkt me goed idee! Het houdt nog steeds aan trouwens, komt en gaat. Maar net als eerst lekker onregelmatig. Ach, we zullen zien! Hopelijk doet dit ook al wat met de ontsluiting