Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeeetje Hilse! Wat is er gebeurd meid? Wist niet dat t niet lekker zat tussen jou en je vriend. Of is het een onverwachte breuk?
    Hoe dan ook, ik wil je mega veel sterkte wensen. Jullie komen er zeker saampies!

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hey meiden.. Het is verdrietig nieuws idd!:(
    Maar het voelt wel het beste zo.
    Het ging steeds niet goed al samen. Wel niet wel niet wel niet enz enz.
    En je wilt wel dat je eruit komt, maar het lukte gewoon niet..
    En toen ben ik Vd zomer een oude vriend tegengekomen. Van het een kwam het ander en ja toen zat ik nog dieper in de shit.. Nou weet ik niet wie de papa is van m'n jochie.
    Alleen wil m'n nu ex er niks meer mee te maken hebben. Maakt het al iets makkelijker.

Verder voel ik me heel goed, 20 weken echo was helemaal oke en sinds gister voel ik hem de hele dag door! :)

3. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oooh jeetje meis wat heftig zeg! Heb jij er een punt achter gezet?
    Weet die andere jongen dat hij de vader kan zijn? Wil je nog een dna-test? Jeetje wat een vragen he ;) Heb je nog contact met die andere jongen?

Als jij en je kleintje jullie maar goed voelen. Dat is even het belangrijkste! Denk aan jezelf en aan je mini. Sterkte meis xxx

4. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreselijk Hilse:( maar vind dat je heel sterk bent! Probeer ondanks alles toch te genieten van je wondertje!

5. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Wow Hilse heftig zeg! Alle sterkte gewenst! En dan het met jou en je mannetje goed gaat is nu inderdaad even het belangrijkste!

6. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hè Hilse wat klote zeg! Heel veel sterkte meis. Waar woon je nu dan? Heb je wel een plekje voor jou en straks je ukkie? En heb je echt geen vermoeden wie de vader is? Als je terugrekent? Wil je ex helemaal niets meer met je uk te maken hebben of pas totdat hij zeker weet of het zijn kind is? Nogmaals sterkte!

Even een vraagje, weet iemand misschien waar ik tarwekiemoliecapsules kan kopen? We hebben hier een da en een kruidvat en daar hebben ze ze niet :(

7. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Mammietammie - vreemd dat ze het bij kruidvat niet hebben, daar heb ik ze vandaan.. Hier staan ze gewoon tussen alle vitaminen. Het is een potje met een groene dop. Etos dan misschien?

8. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ mammie tammie k heb ze ook van kruidvat maar niet lang geslikt! Oh Hilse wat erg meid! En k heb dezelfde vragen als de andere hier! We denken aan je!

9. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik heb ze inmiddels gevonden bij de drogist bij mijn ouders in het dorp, eerste heb ik al ingenomen. Maar waarom heb je ze niet lang geslikt dan sunshine?

10. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Omdat k bang was dat het mijn cyclus van slag zou maken hihi dat was in het begin toen ik nog lange rondes had.. Waarvoor ga jij ze slikken dn?

11. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Eigenlijk alleen maar omdat ik veel positieve dingen erover hoor :p Dat het de innesteling en vruchtbaarheid bevorderd. En ik geef het mijn mannetje ook. Het heeft best een hoop goede eigenschappen: Tarwekiemolie

12. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ben het gaan slikken toen ik maar geen cyclus kreeg.. zat al op dag 40 na het stoppen met de pil en nog geen eisprong oid te bekennen. Toen heb ik tarwekiemolie gekocht en kreeg vrij snel een eisprong.. en een goede ook ;) Ik weet natuurlijk niet hoe het zonder die tarwekiemolie gegaan zou zijn.. maar zou het zeker proberen!! :)

13. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Sunshine - hoe voel jij je trouwens? Hoe is het met je kwaaltjes? Nog even geduld en dan kun je testen! Spannend he!! :)

@Liga - en hoe is het met jou? Houd je het nog een beetje vol?

14. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Zou ik het dan ook maar gaan slikken? Voel me best goed af en toe wat gerommel gisteravond na eten misselijk vreemd maar nog twee dagen ja, maar geloof niet dat het raak is... Ik heb die capsules nog liggen hihi, en heb nu wel mooie korte rondes....mijn banner klopt niet heb op dag 14 ei gehad en heb of van 12 dagen dus zou of cd 26 of 27 max ongi moeten worden....ik denk woensdag...

15. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Tarwekiem is zeker goed! De gyn raadde het me zelfs aan.... dus ik slik ze ook.idd voor de vruchtbaarheid en de bevordering van een goede innesteling!!

sterkte Hilse, heftig verhaal....

xxx

16. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Hihi k ga ze dan ook weer slikken vandaag een genomen! Liefs

17. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Hey meiden hoe ist hier?

Ik schrok op FB want zag dat Hilse dr status veranderd had. Nu ben ik weer wat bij gelezen hier. Wow meis, sterkte, fijn dat je zo goed achter je beslissing staat. Heb je nog contact met die andere jongen?

@Tarwekiem: ik heb ook veel gelezen dat het bevordelijk is. Als ik die ronde niet zwanger was had ik dat ook geprobeerd. Ik hoop zo dat het zijn werk doet meiden!!

18. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Barb - hoe is het met jou? Hoe voel je je? En je kleine? Groeit ie lekker?
    Gekke vraag.. welke maat had hij toen ie geboren werd en hoe lang heeft ie dat gepast? En wat voor maat heeft ie nu?

Wij zijn vandaag bij mn vader geweest.. en toen ik tegen de kleine wilde praten, versprak ik me bijna.. noemde bijna zn hele naam! :( Volgens mij viel t niet op.. heb er verder geen aandacht aan besteed. Mn vader hoorde het zeker niet, maar zijn vrouw wel geloof ik.. howwwww ;)
    Morgen lekker vrij!! Ik werk tot aan mn verlof 2,5 dag: dinsdag, woensdagochtend en vrijdag. Super!!

19. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    ff korte reactie voor jou ctje en dan ga ik naar bed.
    Bij geboorte maat 50. Nu na een maand begint maat 50 te klein te worden. Dus nu draagt hij bijna alles maat 56.

(Bij geboorte was hij 49cm en nu is hij 56 cm)

Ik had niet veel van maat 50 omdat hij ook bij geboorte maat 56 kon hebben. Maar mijn moeder heeft snel wat boxpakjes met voet gehaald voor me in maat 50 omdat ik anders te snel door de kleding heen was. Jongetjes plassen snel hun buik nat tijdens het verschonen dus dan moet je gelijk weer schone kleren aan doen.
    Nu doe ik steeds een opgevouwen spuugdoekje tussen z'n benen als ik z'n billen schoonmaak en de luier verwissel.

20. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Barb - bedankt voor je antwoord. :) Ik heb nu maar 2 pakjes in maat 50, omdat ie idd ook meteen 56 kan hebben.. Ik laat het zo en dan kan er altijd nog wat bijgehaald worden :)

Deel Deze Pagina