Hey girls, Hier vannacht wel goed geslapen. Het lijkt tot rust gekomen te zijn.. We zullen zien! Hihi @Liefde, leuk kamertje bestellen! Welke wordt het? Hihi @Sunshine, afscheiding pff praat me er niet over hahaha! Heb het nu mega veel trouwens ook veel dunner. Jullie ook gehad Ctje liga Yasmin?? @Ctje, dapper van je dat je thuis hebt geslapen! Beetje bijtanken! Gauw weer naar je kleine mannetje toe. Snap dat je hem heel erg mist! @liga, he bah vervelend zeg dat je zo kort hebt geslapen! En dan ook nog keelontsteking!
Hilse we hadden wat anders willen horen! Je hebt in ieder geval rustig kunnen slapen dan. Ben benieuwd wanneer het zo ver zal zijn!!
Ja heb toch als een blok geslapen haha is ook bijzonder doe ik nooit meer! Ik denk dat ie zich zaterdag wel aankondigt hahaha Zo vervelend dat gerommel steeds! (Als het niks is)
Wat me wel echt opviel is dat de baby gister ook vrij rustig was voor z'n doen. Dus er was toch echt wel iets aan de hand denk ik!
Zou het niet kunnen zeggen of het wat betekent. Hier helemaal geen gerommel gehad en m'n vliezen waren spontaan gebroken. En hij was heel de zwangerschap erg rustig in de avond.
Hihi oke! Hier is hij best actief over het algemeen. Dus merk duidelijk als hij rustiger is haha! Werkse meid!
Jeeeeetje wat een geklets!! Leuk liefde, welke kamer wordt het? Hilse, jammer dat het nog niet doorzet!! Ik kwam net Tijn zn kamer in het zkh binnen, ligt meneer te slapen!! Vannacht vrij onrustig, maar ook toen redelijk geslapen.. vandaag gaan ze weer met hem aan de slag. Ik heb m net gebadderd en toen kreeg ik een big smile van hem!
Zoals het er nu uitziet, lijkt het dat Tijn overvoed is. Ze wegen hem telkens voor en na mijn borstvoeding en zagen zo dat hij ongeveer 165 cc per voeding drinkt. Dat is veel te veel voor zijn lijfje en daar kan hij onrustig van worden. De arts gaat dat zo bekijken. Hij is ook wel echt heel erg zwaar.. Ik ga hem opgeven voor Obese Hij weegt met zn 6 weekjes al 6 kg!!
Ja.. ik las altijd dat je met bv niet kan overvoeden.. maar goed daar zal ook wel een limiet op zitten. Dat lijfje moet het toch verwerken. Straks komt de lactatiekundige om te bespreken wat we gaan doen.
Ctje had er ook niet eerder van gehoord dat het kon. Maar ja ze hebben een verklaring kunnen geven nu nog een goede oplossing! En hopen dat het thuis dan ook beter gaat.
@Ctje, apart zeg! Hopelijk hebben ze goede bruikbare oplossingen! Hier misselijk pfff en lekkende melktieten vanaf gister heel erg! Misschien een teken?
Hahahahaha Hilse!! Wat een charmante omschrijving Hopelijk komt ie eraan!! Ik heb even boodschappen gedaan en thuis opgeruimd en om 12.30 is het weer etenstijd voor Tijn, dus ik om 12.00 richting zkh racen, slaapt meneer nog!! Is toch niet te geloven, van 9.30 tot 12.30!! Ik begrijp er echt helemaal niks meer van.. als ie hier zo makkelijk slaapt, waarom dan thuis niet? Als ik niks hoef te veranderen (want er is nu nog niks veranderd) dan geloof ik nooit dat het opeens een ander kind wordt thuis.. brr nu al zenuwachtig Ik ga maar wachten tot hij wakker wordt (nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen..) en dan lekker knuffelen!
@Ctje, hihi ja hoop het ook! Had jij nog voortekens voor de bevalling begon? Haha die Tijn!! Lekker knuffelen dan maar straks! En ze laten jullie vast niet zomaar weer naar huis gaan!
Cd'tje misschien had hij net als jij even een andere omgeving nodig ik hoop dat t z doorgaat bizar van t overvoeden. Je doet t super hoor! Hilse: hier rommelde her ook echt van te voren had mega veel afscheiding die de laatste dagen zo dun was dat ik steeds dacht aan vruchtwater haha. Beeb was altijd erg rustig tijdens voorwerpen en drukker erna. De dagvoor m'n bevalling had ik nergens last van we zijn zelfs uit eten gegaan haha en smorgebs begonnen de weeën en brak m'n water . Ik had al weken voorweeen maar die ochtend voelde echt anders ik was echt vol verwachting en voelde dat dit het echte werk was . Ongeveer een week voor de bevalling spoot de melk er hier ook uit onder de douche haha had t de hele zw schap al maar dat was niet zoveel.
@Hilse - ik had echt nergens last van geloof ik.. als ik er nu aan terugdenk herinner in me iig niet dat ik me anders voelde.. Het lijkt er echt op dat hij flink overvoed is.. hij dronk net 135 cc uit 1 borst.. mijn god, kun je nagaan wat ie zou drinken als ie 2 borsten krijgt.. hij drinkt normaal aan beide borsten. Voortaan 1 borst aanbieden. Nu ff thuis, rond 16u terug!