@Liefde, wow wat een mooi kamertje! Echt heel mooi! @Ctje, ja idd stomme mutsen van het cb! Tijn is nu iig in goede handen! Hoop dat het snel beter met hem gaat en dat hij gauw naar huis mag! @Veetje, geboortekaartje 1 vind ik persoonlijk mooier! Leuk vrolijk kaartje! @Hilse, ooooooh 37 weken! Tjonge gaat erg snel!! @All, heb vanochtend de vk gebeld en ik heb 25 Maart mn 1e echo! Week eerder dan gedacht! Leuk leuk! Leek me wel leuk om op mn verjaardag de 1e echo te hebben (2 april)
@kaatje, leuk je eerste echo staat gepland!! Was idd leuk geweest op je verjaardag...maar een weekje eerder is nog leuker voel je je goed?? Pfff hadden jullie mannen ook zo'n nesteldrang? ik word af en toe gek van M! Alles moet schoon, opgeruimd, de trap moet NU bekleed worden (is geregeld) hij wil nu een dakkapel (nergens voor nodig, we hebben een mega grote zolder en nog 2 lege slaapkamers op de 1e verdieping) enz enz..... Er staat nog een oude pc, die moet NU opeens weg....alles nu nu nu....en als ik dan zeg dat het wel goed komt dan is het antwoord: ja straks zit jij met ZO'N buik en kan je niks meer...whahah ooooh hij is echt erg!!!! Zo was die nooit.... Wie hield er van Jungle...Toekan?? Ik zag net een jungle muursticker, zo lief:
hahaha liefde! Wat grappig!! Die van mij is nu juist net andersom!! Als ik dan zeg: kom schat, laten we het nu vast doen, dan is het tenminste geregeld.. Zegt hij: hoezo, we hebben nog 3 maanden, tijd zat joh! En als ik dan uitleg dat ik dan niet veel meer kan doen, omdat ik nu al merk dat het steeds zwaarder wordt. Dan zegt ie: ja dat maakt toch niet uit, ik moet het toch doen??! Mannen!!
En dan vind ik dit geboortekaartje ook zoooo leuk: Kan ook int roze, maar Ik ga maar meteen voor blauw
@veetje hahah omgekeerde wereld dus nou ik was dit niet van m gewend...dus weet niet wat me overkomt maar ik vind m zo af en toe echt irritant haha. Hij is zo opruimerig dat ik van alles kwijt ben...en als ik dan vraag waar het is zegt ie: opgeruimd...dan had je het maar niet moeten laten slingeren..... Ik kan er nu nog wel om lachen, ik heb M al wel gewaarschuwd dat ik m'n hormonen tot nu toe onder controle heb, maar niet weet voor hoelang hihi Pfff volgens mij spam ik t topic....sorry, ben op internet aant struinen voor leuke babyspullen haha. Ben alleen thuis dus moet het met jullie delen
Deze wil ik ff met jullie delen: Http://www.aapje4kids.nl Weet niet of jullie het al kende, maar er staan echt zulke leuke dingen op
Ik vind de uilen ook mooier ben zelf een enorme uilen fan, maar voor het kaartje willen we een andere toer op gaan.., zeker omdat we het geslacht niet gaan weten en de uilen kaartjes vaak aan een geslacht gebonden worden... Beetje jammer, maar ach, ik geraak er wel over
@Toekan, leuk dat jullie het een verrassing houden!! En knap ik wilde t eerst oik, maar mn nan wil het graag weten en ik ben zelf toch ook wel nieuwsgierig! Verder denkt iedereen dat we t niet willen weten...het blijft duswel voor ons zelf. Je kan toch ook n jongens én meisjes kaart uitzoeken en dan bij de geboorte de keus en gegevens doorgeven... dat is wel mogelijk, wij gaan dat ook doen! Geslachtsbepaling is nooit 100%, dus voor alle zekerheid 2namen verzinnen en ook 2geboortekaartjes kiezen..roze en blauw mn nicht had namelijk ALLES blauw...tadaaa een meisje hihi k neem die gok niet.
@liga, hihi morgen zeg je? Wie durft er nog meer een gok te wagen wanneer de kleine komt hier? haha! @liefde, mooi kamertje!! Gaaf hoor! @Ctje, wat goed van Tijn! Blij dat hij zich nu beter voelt! En die inbakerdoek is wel een goeie tip, wie weet! @liefde, haha gezellig internet neus dagje dus Wat tricky zeg van je nicht! Zo zie je maar ze kunnen het fout hebben! Gelukkig hebben wij ook een meisjesnaam hihi en een neutraal kaartje in dat opzicht @kaatje, leuk dan al je echo!! Dat is al bijna joh!! Die muurstickers zijn leuk he! Vind ze alleen zo duur zoveel.. Wij hebben aan de buitenkant op de deur voor de babykamer Takkie van jip en janneke en op Nora's kamer staat Siepie de poes Op de muur boven zijn ledikantje komt z'n naam in houten zilveren letters Verder geen wanden echt vrij dus ook geen ruimte meer voor stickers anders wordt het te druk.. Ik zal binnenkort nog even een foto plaatsen als het er mooi bij staat hihi. Alles is nu wel netjes trouwens
@Liefde, Ja, voel me goed hoor! Heb alleen hele gevoelige borsten! Hoe gaat het met jou? @Hilse, Jaaa is al vet snel!
@Hilse, ik zeg uhmmmmm donderdag Ik laat je dus nog ff lopen hihi @Kaatje, ja hier gaat het redelijk hoor! M'n energie is ver te zoeken en mijn favoriete houding is slapen haha...Maar verder voel ik me prima, dus ik klaag niet! Het hoort er allemaal bij zullen we maar zeggen!