@Brittney - leuk!! Kom erbij in de groepsapp!! Er wordt veeeeeel gekletst, maar bijlezen gaat snel hoor @mammietammie - ik snap het hoor meis! Is inderdaad heel confronterend, vind het zo rot voor jullie dat het nog niet gelukt is. Ik duim nog steeds elke ronde voor je. Gun het je enorm!! Kolven is inderdaad ook een optie, maar wat een gedoe ik dat zeg.. probeer het eerst even met de weegschaal. Als dat niks wordt, ga ik kolven! Lief dat jullie allemaal meedenken!!
Hey meiden, Spannend leest dit topic nu mee als mini ons Ben inmiddels 31weken zwanger.... Tyd vliegt!! Veel van jullie ken ik niet meer.... Wat is dit topic groot geworden zeg!!! Leuk leuk!!
Ik werk ma di wo en de kleine gaat di en wo naar de creche. Dus maandag heeft hij de kleine, tenzij hij afpraken heeft dan slaapt de kleine zondag aaf bij mijn moeder en halen we hem maandag op.
Lieve Mammietammie: ik leef met je mee hoor ik gun het je enorm. Ik duim echt dat jullie tijd heeel snel komt!
Hihi ja ik moest toen mn naam hier veranderen omdat er mensen waren die mn dingen mee gingen lezen die ik ken.... Was dus niet handig toen ik zwanger werd en ik het nog niet wereldkundig wilde maken
Hoi meiden ik zal me ff voorstellen: ik ben dus Deborah, 27 jaar en woonachtig in de omgeving Rotterdam en ben heel gelukkig met mijn man Martijn en poes Lizzy en ben sinds bijna 2 jaar een dolgelukkige mama van een heerlijk meisje Sanne. Charissa is mijn beste vriendin dus vandaar dat ik op dit forum mee lees. Ik ben niet heel actief op zp. Mijn man en ik hopen dit jaar weer misschien zwanger te mogen worden. Een kindje krijgen is het mooiste wat er is en ik hoop zo dat iedereen die die wens heeft uit mag komen.
Haha spannend! ( ale, mini ons) dat had ik nooit kunnen raden!! Fijn dat je weer zwanger bent geraakt en nog even en je hebt je pruts in handen! deborah: fijn dat je je even voorstelt. We werden al nieuwsgierig Whats appen: niet te veel e dames! Ik wil ook nog kunnen volgen!
Goedemorgen meiden! Tijn doet het 's nachts super! Hij moppert niet als hij naar bed moet en slaapt zo'n 2,5 a 3 uur achter elkaar. Overdag voeren we nog wat strijd. Aan het eind van de middag is hij heel onrustig en dat duurt tot een uur of 21. Avondeten blijft dus lastig voor mij. Heel stom, maar mn nachten voelen nu pas gebroken.. nu hij op zn eigen kamer slaapt en ik vaak naar hem toe moet voor zijn speen of een aai over zn bolletje Heel handig, die babyfoons met camera, maar ik merk dat ik er ook heel onrustig van word. Heel de tijd op dat beeldschermpje kijken.. Ik ga hem uit zn bedje halen, want hij wordt wakker!
@Spannend/mini ons...ja ik ken je naaM nog! Leuk dat je er weer bent! @Ctje, fijn dat de nachten beter gaan...ookal voel je het nu pas als echt gebroken voor Tijn lijkt het allemaal beter zo hè....volhouden!!!! @mammietammie..leuk om weer wat te horen van je.. k snap je heel goed hoor...al dat babygebrabbel hier....k hoop zo dat je snel mee kan praten! Heeft iemand tip voor de babyfoon?? Met camera lijkt me handig...maar k wil er ook een met veel bereik! Ik weet niet of k t straks durf, maar vrienden wonen zon 300m verderop, lijkt me lekker als k daar ff naartoe kan lopen met de babyfoon... (zeg k nu heel stoer haha)
@liefde - ik heb de Grande Elite van Luvion. Heel fijn ding.. je kunt op afstand slaapliedjes laten afspelen en tegen je baby praten. Dus als je bij je vrienden zit, kun je door de babyfoon tegen je kleintje praten.. (ik zou me kapot schriken als ik die kleine was, maar ach..) Dit heb ik van de site van Luvion over het bereik: Het bereik is 300 meter in open veld/optimale condities. Luvion babyfoons hebben altijd een zeer goed bereik, echter kunnen (dikkere) muren en sterke isolatie de afstand verkleinen. De Luvion zal het in en rondom het huis goed doen.