@mammietammie - is te begrijpen meis! Zodra jij zwanger bent, kom je lekker in de groepsapp. Ik hoop zo dat het snel is. Gun het je zo enorm!!! Hoe is het nu met je? Deze ronde fanatiek geklust, of probeer je het een beetje los te laten? Met Tijn gaat het 's nachts zo goed! Maar overdag is het weer puin: huilen, krijsen, schreeuwen! Morgen telefonische afspraak met de ka.. Jaa het appen gebeurt vrij fanatiek als ik even 10 min met Tijn bezig ben, heb ik al gauw 100 berichten om bij te lezen!! Sunshine, gewoon de vk bellen meis! Ik heb ook een keer voor afscheiding gebeld, omdat ik dacht dat het vruchtwater was beter te veel dan te weinig bellen joh! Tijn heeft net een kwartier in de box liggen spelen en lachen en ligt nu bij mij in diepe slaap! Eigenlijk moest ie om 9.00 eten, maar ik laat hem lekker even slapen. Eigenlijk speelde ik nooit met hem.. ik dacht: dan maak ik hem veel te druk en slaapt ie helemaal niet meer.. maar nu ligt ie helemaal uitgeteld hier!
Ctje voed je hem op vaste tijden of gewoon op verzoek? Hier in het begin vaste tijden en op een gegeven moment gaf hij het steeds zelf aan en zat toch steeds 4 uur tussen. Ja spelen is een enorme inspaning voor ze hoor! Lekker moe maken
Ik dacht dat juliie niet enkel gingen appen? niet moeilijk dat ik bijna niets te lezen heb! Mammietammie mijn kaarsje brandt hier dagelijks voor je lieve schat! Ik weet hoe je je voelt en ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!
Mini update van mij Gister naar ziekenhuis geweest ivm continue harde buik. Blijk blaasontsteking te hebben dus heb nu een kuur.. Maaaaar ook steeds rug en buikpijn licht. Ontsluiting gecontroleerd en heb ''al'' 1cm hihi Nu moet ik morgen weer komen voor controle, want m'n bloeddruk was ook wat aan de hoge kant....
Hey hallo Pfff die whatsapp...de teller staat al weer op 392 zag ik net! En heb vanochtend nog wat gemist, ff snel doorheen gescrolled! Maar zit bij een klant en ik zit nu niet alleen in een hokje, maar de administrateur vh bedrijf zit tegenover me....dus ik durf nog geeneens op m'n app te kijken! whhaha...want dan weet ik meteen niet meer waar ik moet beginnen met lezen straks T is hier wel stiller ja Ik kijk hier nog steeds heeeeeel vaak, dus hup iedereen weer verplicht op zp @mammietammie, spannend weer bijna je nod....alhoewel je vast nergens meer op durft te hopen telkens. Ik kijk regelmatig ff op je profiel om in je banner te kijken hoever je bent in je cyclus Hoop dat je je weer snel fanatiek bij ons kan voegen! Gaat alles goed met de verbouwing? @Toekan oooh bijna weer echo. leuk hè. Krijgen jullie vaak een echo? Ik heb elke 4 weken een afspraak, ze luistert dan sowieso telkens naar het hartje, als ze nog tijd heeft maakt ze ook snel even een echo hihi. Vorige keer was het alleen hartje luisteren. De 28e moet ik weer naar de vk..... Maar eerst over 2 nachtjes de pretecho. Stemt iedereen hier op een jongen voor mij? Of zijn er nog andere meningen hahaha @Hilse, gaat het nog goed daar?! Tis nu de 14e, dus je hebt nog 13 uur om die kleine er uit te krijgen hihi @Ctje, ah lief gespeeld! Hij is ondertussen vast al wel weer wakker? Misschien heeft hij wat meer prikkelingen nodig, zoals even spelen? @Sunshine, minder buikpijn? Evengoed even bellen zo hoor....want anders zit je telkens er aan te denken en te stressen, dat is al helemaal niet goed! De vk kan je vast na een minuutje al gerust stellen! Nou, ik moet maar weer verder met werken...ben met zo'n K opdracht bezig...blugh. De administratie is zo'n zooitje, kom er gewoon niet doorheen. En doordat ik nu niet goed in m'n werkritme kom ben ik ook zo snel afgeleid! Tis dat er iemand tegenover me zit, anders had ik allang de hele ochtend zitten appen whahaha.....Diegene zal nu wel denken dat ik heel fanatiek aant werk ben met al mijn getyp
Hilse, wow al een cm! Haha ik dacht echt dat je al verder zou zitten!! Het zal daar warmer zijn dan buiten denk ik! Liefde: haha ik vind een gevoel hier heel moeilijk omdat iedereen hier al een jongen kreeg, denk je gewoon meteen, dan kan het nu ook niet anders... ik heb er werkelijk geen idee van!
En echo's... Hier om de vier weken, alleen nu zijn het er 5 omdat deze op 12 weken moest vallen voor de nekplooimeting .
Hahaha Hilse, jij met je cm! Pers gewoon.. moet lukken @liefde - ik vind het moeilijk of hij nou juist meer of minder prikkels nodig heeft.. in het zkh had hij 0,0 prikkels en daar sliep hij gewoon tussen elke voeding overdag 2 uur!!! En ook hier slaapt hij lang als hij bovenop me ligt, maar in bed is het of meteen krijsen als zn kont het matras raakt of hij slaapt max 45 minuten, maar dan is hij tussendoor elke keer wakker.. Iedereen zegt: dan houd je hem toch lekker bij je? Maar ik kom echt helemaal nergens aan toe.. de eerste weken heb ik het met alle liefde gedaan, maar ik hoopte dat mijn leven ondertussen iets meer ritme zou krijgen. 8 weken met een baby in bed liggen is vreselijk. Draagdoek en draagzak liggen hier beide, maar ook dat vindt meneer helemaal niks. Waarom vindt hij het 's nachts prima om naar bed te gaan, maar maakt hij er overdag een drama van? Hij krijst soms zo hard dat het lijkt of hij geslacht wordt. Ben stiekem zo jaloers op alle meiden met "makkelijke" baby's.. ik zie hier mensen voorbij lopen met de kinderwagen en dan voel ik me super verdrietig, maar wandelen is niet te doen. Hij krijst echt de hele weg! Elke dag vraag ik me af hoe lang dit nog zo doorgaat. Hij hoeft echt niet heel de dag te slapen. Het ergste vind ik dat het geen vrolijke baby is.. als hij wakker is huilt hij bijna alleen maar..
@Ctje, oh dat is het dan ook niet Ik had opeens een ingeving, maar helaas. Na een maand of 2 moet er idd al wel weer een soort van ritme voor jezelf inzitten zou je denken...... @Hilse, zit nog thuis? Komt vriendlief van t weekend naar huis?? Hopelijk beval je dan van't weekend! @Sunshine, de vk gesproken?? Nu ik ga nog ff een uurtje bikkelen opt werk.... En vanavond nog ff bijbikkelen met wat aangiften inkomstenbelasting hihi.
We hebben niet zoveel geklust maar wel precies op de goede dagen dus kans is er zeker wel... Dag 14 ei en dag 12 en 13 geklust. Met de verbouwing gaat het wel ok, aannemer is voorlopig klaar, we moeten nu zelf afwerken, verven en behangen enzo. En dan over 2 maanden komen ze terug om de badkamer opnieuw te doen. Toekan bedankt voor je kaarsje lieverd ik hoop dat het helpt Ctje wat raar dat het snachts wel goed gaat en overdag niet. Ik denk dat het spelen juist heel goed is hoor, daar leert ie van en van al die inspanning wordt ie moe. Misschien juist meer met hem spelen als ie wakker is, dan heeft ie afleiding en is daarna moe en slaapt beter? of is dat te simpel gedacht? Misschien heb je hier nog wat aan: Viva - Baby 2 maanden niet wakker weg te leggen overdag; huilen!! - Kinderen Deborah ben het in mijn vorige reactie vergeten maar alsnog welkom! En mini-ons welkom terug Volgens mij hebben wij maar kort samen gekletst hier. Ik zit hier alweer sinds januari of februari vorig jaar. Brittney gefeliciteerd met je verjaardag!
Nou ik lig in het ziekenhuis. Wordt sowieso nachtje opgenomen ivm hoge bloeddruk. Kijken hoe het morgenvroeg is. Is ie dan ng te hoog dan wordt ik ingeleid!!! Heb wel onregelmatige lichte weeën dus ook nog rugpijn!! Vl is nu m'n tas aan het halen dus die komt zo weer gelukkig. Ik mis thuis nu al!!! Vind het ook doodeng hoor!! Wat moet ik verwachten? Pfff voel me heel klein nu!
En Hilse??? Hoe is het nu? Mijn temp is weer flink gedaald dus ik denk dat dit weer een verloren ronde is. Heb vanavond een verjaardag bij vrienden dus ik ga me maar voorbereiden op een avondje vol 'wanneer is het bij jullie zo ver' vragen Nog tips? Mijn vriend had de vorige keer tegen iemand gezegd als antwoord 'als de ooievaar komt' dat vond ik wel een goeie
Ooh wat vervelend lijkt me dat Mammietammie wel een goed antwoord van je vriend! Bedankt voor de link naar het topic over refluxbaby's! Vanmiddag ga ik eens op mn gemak lezen. Lief dat jullie allemaal meedenken! Spannend vanmiddag Liefde! Ik hoop voor je dat het een jongen is, anders lig je uit de groep Neeee hoor meis! Ben echt super benieuwd!
Haai!! Ff snel een reactie! Ben uiteten... jullie raden het nooit!!!!! Wij krijgen ook een klein mannetje wat een jongens topic dit.... ik ga morgen ff een mooie foto plaatsen als jullie het leuk vinden!! Maar het belangrijkste: alles lijkt tot nu toe goed met de mini!! *trots* @mammietammie...ach meis weet ook niet meer wat ik moet zeggen..gewoon zo kut voor jullie. hopelijk valt het vanavond mee. *knuf*
@Mammietammie, he bah meis, ik hoop echt zo dat het super gauw mag lukken!!!!! Hier een update van mij: Lig nu te bevallen. Heb 4cm en de weeën opwekkers zijn nog wat verhoogd aan infuus. Heb een ruggeprik die werkt nu prima, super fijn! Ook tijdens het persen blijft ie aan staan. Ze zeggen hier dat ze daar nog nooit problemen mee hebben gehad dat het persen niet zou lukken dan. Erg spannend, en jullie horen wel als hij er is!!
Hahahaha Hilse! Je update! Ik wist het natuurlijk al, maar ook nog even hier veel succes gewenst. Ik hoop dat er morgen mooi nieuws op de app staat! @liefde - goedzo, jij mag blijven hihi leuk hoor een jongen!! Hoe krijgen we het voor elkaar zeg.. Update van mij: Tijn ligt weer in het zkh. Weer ter observatie. Thuis ging het echt niet meer. Ik kan het niet meer aan Ik hou jullie op de hoogte. Nou Hilse meis, zet 'm op!! Je kunt het!!! Xx