Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Hihi Toekan klaag maar raak ik lees het wel hoor :)

Mammietammie :( zag je kaartje gisteren al. Vind het echt rot voor je.

2. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    He wat klote mammietammie!!! :( Ookal durf je het bijna niet meer te hopen, toch is de klap vreselijk hard elke maand lijkt mij.

Tijn komt vandaag weer thuis. De afgelopen dagen is hij weer veranderd van een oververmoeide huilbaby in een vreselijk lief en vrolijk ventje. Ik heb wat meer zelfvertrouwen gekregen en ga mijn uiterste best doen. Want ookal zegt iedereen dat ik mezelf niks moet verwijten: het is toch wel deels mijn schuld! Ik legde hem veel te laat op bed. Dan was hij al over zijn slaap heen en na een paar slaapjes overgeslagen te hebben, was hij oververmoeid en dat resulteerde in oorverdovend krijsen!!

Gelukkig heeft Tijn totaal geen last gehad van de vaccinatie. Heeft op een schreeuw na ook niet echt gehuild. Dus dat was een hele opluchting. 16 april de volgende..

3. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Ctje: je deed uiteindelijk ook maar wat je dacht dat het beste was voor hem e. Je niet in de put steken zo hoor. Nu weet je wat er fout ging en kan je het anders doen... Win win situatie :)

Ik voelde mij de afgelopen dagen een pak beter en ik dacht echt ' ja, nu gaat het de goede kant op!' Ben ik sinds gisteren avond weer compleet bagger en lijkt mijn maag weer niets binnen te houden. Weer helemaal terug naar af dus.. :(

4. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @toekan - jaa, je doet inderdaad wat je het beste lijkt, maar nu blijkt dat ik dat niet helemaal goed gedaan heb.. maar ja, ik ben ook maar een first time mommy ;) hihi
    Wat ontzettend vervelend dat jij je nog zo rot voelt zeg!! :( Ik hoop heel erg dat het snel beter zal gaan!

Ik heb een topdag!!! Tijn heeft vanmorgen/vanmiddag van 10.15 tot 13.15 gedlapen.. was nog heeeel moe toen hij ging drinken. Lag om 14.00 weer op bed en word nu pas wakker. Helemaal goed!! Nu volhouden!! :)

5. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Ctje, ooh fijn zeg dat je vandaag een topdag hebt! Heerlijk dat Tijn beter slaapt!
    @Toekan, hoe is het met jou? Las dat je nog steeds zo beroerd bent. Vervelend zeg!

6. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoe voel jij je, Kaatje? Veel last van de bekende kwaaltjes? Voor mijn gevoel ben jij al veel verder dan 6 weken joh.. maar ik zie dat ik het verkeerd heb :) Ben je al aan het idee gewend? Weten al veel mensen het?

7. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    #3467 Kaatje87, 22 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2013
    @Ctje, ik voel me goed! Gisteren met vlagen last gehad van misselijkheid! Bleegh! Vandaag voel ik me prima! Heb alleen zere borsten! Pff!
    Haha ja 6 weken en 1 dag! Maandag naar de verloskundige dus dan hoor ik wel of ik het goed heb.. Al best veel mensen weten het ja, mn ouders,broers,schoonfamilie, werk (ivm röntgen) vriendinnen.. Haha al heel veel mensen dus ;)

Is Tijn al thuis?

Zoals je hebt gemerkt heb ik de app verlaten, wel gezellig hoor, maar nogal druk. Ik hou het momenteel alleen bij het forum, moest iedere keer minimaal 100 berichten teruglezen, elk moment van de dag dat ik keek had ik wel appjes.. Misschien wil ik over een tijdje wel weer meekletsen, dan meld ik me weer haha!

8. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @kaatje - ik begrijp het helemaal. Ik geloof dat veel meiden de meldingen uit hebben staan en gewoon weer meekletsen vanaf het moment dat ze er weer zijn. Teruglezen doet niet iedereen. Is ook niet te doen. Als we wat belangrijks hebben gemist, wordt dat wel verteld ;)
    Tijn is sinds gisterenmiddag weer thuis. Wel fijn, want ik heb hem gemist thuis. Hij hoort er echt helemaal bij. Maar ik had het zkh gewoon echt even nodig. Zonder hun hulp had ik hier niet uitgekomen.

Wat leuk dat je het al aan zoveel mensen verteld hebt. Iedereen vond het zeker wel helemaal geweldig?!
    Spannend, maandag naar de vk, wordt er dan ook een echo gemaakt?

9. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Haha nee teruglezen is geen doen ;)
    Fijn dat Tijn sinds gister weer thuis is! Goed dat je aan de bel hebt getrokken hoor!

Ja iedereen vond het geweldig! Maandag wordt er ook een echo gemaakt :) Ben heel benieuwd :)

10. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Spannend zeg, je echo!! Zo'n bijzonder moment, dat je voor het eerst ziet dat er iemand in je buik groeit! :) Lekker van genieten!!

11. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Goedemorgen meiden, het is hier stil!
    Toekan hoe gaat het met je?

En kaatje toch weer terug op de app, veel plezier vandaag bij de echo!! hihi

Ik moet woensdag naar de VK, en volgende week de 3d echooo spannend.. heb de kleine gisteren niet zoveel gevoeld.. hmmmm

Fijne dag meiden!
    Liefs x

12. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Kaatje veel.plezier vandaag! Geniet er van!

Ik mag morgen weer terug! Woehoew! Heb zo een bang dat ons kindje achter zal staan omwille van het feit dat ik amper iets kan binnen houden.... Ben dus best wel wat zenuwachtig...

13. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    He toekan, veel plezier vandaag komt allemaaaal goed!! liefs

14. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Toekan veel plezier vandaag!! Het zit vast goed hoor!

15. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Alles was prima!!! Momenteel -1 kg met startgewicht wat volgens de gyn geen enkel probleem was. Ukje heeft ook duidelijk alles genomen wat het nodig had, want sta nu op 12w+3 ( 5,9cm) ... Nekplooi was perfect en er was al een neusbeentje.. Dus kans op syndroom van down is nu heel klein geworden... Alles was ook perfect aanwezig.. hij lag echt perfect voor alles te zien ( ook al lag het goed te maffen ) :)

16. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Sunshine, haha ja toch weer terug op de app! Miste jullie wel hoor! En hier op het forum is het wel heel rustig geworden..

@Toekan, fijn dat alles goed is! :)

17. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Goed nieuws toekan! Wat fijn dat zo'n frummeltje goed groeit, ondanks dat je je niet lekker voelt :).

18. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat een super nieuws Toekan!! :) Dat zal wel een hele opluchting zijn!!

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

@toekan, wat een goed nieuws!! Voelt fijn he?:)

20. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

@ toekan zie je wel goed zo gefeliciteerd!!!
    en je bent nu al 12 weekjes hihi

hier verkouden en vanavond controle vk ben benieuwd naar me gewicht hahaha :p

@veetje hoe is het met jou ook alweer 29 weken zwanger:p
    zit jij ook op de app jaaa he tuurlijk hahahaha dommiee :p

Deel Deze Pagina