Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    #3481 toekan, 27 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2013
    Jaaaa voelt heel fijn!! En het gekke was... Ik heb altijd gezegd: mijn eerste wordt een meid!! En ik zag onze frummel op de echo en dacht echt: nee joh! Je bent zooo mis, dit is een jongen!! ;) dus sindsdien ben ik zo in de war en denk ik dus dat het jongetje zal zijn....
    En ondanks dat we nooit bevestiging gaan vragen aan de gyn wat betreft het geslacht, zodat het toch echt wel tot op het einde een verrassing blijft, dacht ik: ik vraag het eens aan de nubbers.. Geen idee of er wel eentje te zien was, want ken er geen jota van... Wat zeggen ze allemaal in koor? Een zoon:p ( in tegenstelling tot alle pendeldames: een dochter:p) daar zit je dan met je moedergevoel haha:p

En nog even een foto om mee te pronken:)

2. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Hahaha Toekan ben benieuwd wat je nu zal krijgen.
    Hoe is het nu met de misselijkheid?

3. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hahaha jeetje toekan, dat blijft spannend dus!! Bij mij vonden ze het ook heel duidelijk een jongensnub! En dat klopte :)
    Lijkt me echt extra spannend als je het geslacht niet weet! :)
    Mooie echofoto zeg, echt een minimensje al! Heb je al spulletjes gekocht?

4. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Misselijkheid is iets beter..' Spuug enkel nog een keer in de ochtend en de avond, maar het mottig gevoel blijft wel heel de dag... Maar volgens de gyn zou ik tegen 14 weken weer de oude moeten zijn.. We zullen zien :)

Ja echt al een minimensje e.. Vond het ook geweldig om de armpjes etc. Te zien... Neen, we hebben echt nog bijna niets gekocht... Misschien 3 boddietjes :) maar wij hebben el al heel veel spullen staan van mensen die van hun dingen af moesten ( park, wieg, autostoel,...) we moeten er alleen nog eens goed doorgaan en kijken wat we er effectief van willen bijhouden..
    Hoe gaat het met Tijn de laatste dagen?

Hilse: hoe gaat het met jou en je ukkepuk? Went het mama zijn wat?

5. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Mooie echo Toekan, fijn dat alles goed was! Ik lijk idd ook wel wat te zien hoor wat betreft de nub ;) Spannend! Knap van jullie hoor als je zo lang kunt wachten. Hoe voel je je nu? Ik hoop dat de misselijkheid gaat verdwijnen vanaf nu...

Ctje hoe gaat het nu met Tijn en het slapen? En met jou?

Hilse hoe is het met jou en de kleine man? Heb je al een fotootje voor ons? :p

Zwangere meiden hoe is het met jullie? Tijd voor een buikfotooo!

Barb hoe is het met jou? Zijn er al ontwikkelingen qua werk voor je vriend?

Ik ga weer richting ei dus we gaan weer aan de slag. Mijn vriend slikt sinds deze ronde de (verschrikkelijk dure!!) b- daddy vitamines. Hoop dat het helpt maar er staat ook op dat het 3 mnd kan duren voor ze optimaal werken. Ik ben wel van plan om als het deze ronde weer niet lukt eens goed met hem te gaan praten en overleggen wanneer we naar de ha gaan. Wat mij betreft trek ik de grens bij 1,5 jr, dat is rond juni.

6. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Toekan laten we daar maar op hopen dan he!! Lijkt me totaal niet leuk om zo lang misselijk te zijn maar ja je hebt dat helaas niet in de hand. Ik werd misselijk van tandenpoetsen hahaha

7. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Mammietammie: het gaat elke dag een beetje beter :) en de nub.. Ja ze hebben het getekend, maar dan denk ik toch nog ergens, misschien moet de lijn iets anders staan en dan krijg je weer een meid... Ik vind het zo ontzettend spannend! Maar vanaf het eerste beeld op de echo sloeg mijn gevoel meteen om naar een zoon.... Nog 190 dagen en we weten het! :)

Ik hoop zo dat die anderhalfjaar grens jullie zoveel geluk brengt als ons! Het is je zo gegunt!!

Yasmin: tandenpoetsen.. Haha neen dat heb ik dan weer niet, maar ik poets elektrisch en dat maakt dat je niet heel de tijd in je keel hoeft te porren wil je beweging hebben :p

8. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @toekan - jeetje, nog steeds misselijk? Ik hoop voor je dat het dan met 14 weken inderdaad over is!

@mammietammie - ik hoop zo dat die vitamines gaan helpen!! En anders inderdaad maar eens bij de ha langs. Zou het er in ieder geval met je vriend over hebben.. Ik denk aan je en ik blijf elke maand voor je duimen. Ik gun het je zo onwijs!!

Met Tijn gaat het zo goed!! Echt een wereld van verschil. Eindelijk komt er regelmaat in ons leven en leer ik Tijn wat beter kennen. Ik leer zijn verschillende huiltjes kennen en dat helpt me heel erg. Tijn is veranderd van een huilbaby in een vrolijke lieve baby en dat is prachtig om te zien. Voorlopig blijven we doorgaan met zijn medicatie, want dit lijkt heel goed te werken.
    Het slapen gaat goed. Overdag heeft hij 1 lange slaap van 2,5 uur. Verder korte slaapjes van ongeveer een uurtje. Zijn nacht begint tussen 19.00 en 20.00 dan slaapt hij langer en vaster. 's Nachts komt hij nog wel elke 3 a 4 uur om een voeding, maar mij hoor je daar niet over klagen. Ik ben al zo dankbaar voor deze verandering. Ik stond echt op het punt om in te storten.. Ik voelde me echt heel ongelukkig en had veel spijt dat wevaan kinderen begonnen waren :( maar sinds een week loop ik weer te dansen door het huis! :) Ik ga ook veel relaxter met Tijn om! Kortom: het gaat super!! Ik hoop zo dat dat zo mag blijven.

9. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Sper ctje dat het nu veel beter gaat! Laat het genieten dan maar beginnen :D

10. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Mooie echo Toekan! Echt een minimensje al! Leuk om te zien!

@Mammietammie, ik duim voor je meis!

11. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo meiden!!

Vrolijk Pasen!! :) Hoe is het met jou Toekan? Voel je je al iets beter?

Hier gaat het nog steeds hartstikke goed! Het lijkt wel of ik per ongeluk een andere baby uit het zkh mee terug genomen heb. We kunnen zelfs wandelen zonder dat hij gaat krijsen en dat komt prima uit met dit weer! :)
    We gaan zo als hij wakker is nog een stuk lopen. Slapen 's nachts gaat ook goed, al vind ik het stiekem erg jammer dat hij nog steeds elke drie uur wakker wordt ;) Ben erg benieuwd of hij het doorslapen onder de knie gaat krijgen en zo ja, wanneer! ;) Maar ik ben allang blij dat het zo goed gaat nu! Dus ik klaag niet!! :)

12. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Blij dat je het beter gaat! Lijkt me een hele verademing!

Hier gaat het op en af. Heb twee hele goede dagen gehad en gisterenavond heb ik wel 4 keer gespuugd tot mijn hele lichaam leeg was en mijn hoofd op barsten stonds van de hoofdpijn. Ik weet niet of iemand dat van jullie al eens had, maar ik had zo veel hoofdpijn dat mijn evenwicht er echt door verstoord werd. Ik leek wel een dronkenlap... Vanmorgen ook slecht opgestaan, maar nu lijkt het weer iets beter..merk dat vooral de ochtend en avond heel lastige momenten zijn...

13. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje Toekan, het zit je ook niet mee he :( Ik zie dat je 13 weken bent.. hopelijk is het met 14 weken wel echt over. Dan kun je lekker genieten!!
    Heb je veel reacties gekregen in het NUB topic? Wat denken zij? Zijn de meningen erg verdeeld? Ben echt heel benieuwd!!

14. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Ja het zit me inderdaad niet mee neen.. Maar hopelijk biedt week 14 uitkomst!

Alle nubbers zeggen een zoon.. En zo tekenen ze het, maar ik vind het raar dat ze de rode lijn niet schuiner zet, want de billen van onze spruit gaan duidelijk de lucht in... Onze kleine ligt niet recht recht met zijn ruggengraat zeg maar... Want ik zou de lijn een beetje anders zetten en dan krijg je weer een meid. Haha lekker onzeker en geheimzinnig onze kleine! :) vind het zelf ook best wel spannend omdat mijn eigen gevoel erin echt van dag tot dag wisselt..

15. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik begrijp zelf eerlijk gezegd niks van de NUB-theorie :) Het klopte bij mij in ieder geval wel! Spannend zeg! Zeker ook omdat jullie tot de bevalling wachten en het dus een complete verrassing blijft! Grappig he, dat je gevoel zo schommelt. Ik weet niet meer hoe dat hier was.. volgens mij had ik vanaf het begin het gevoel dat het een jongen was. Zelfs met de NUB verklapt jullie kleine dus nog niks! Super spannend!

16. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wow toekan! Ik zag je foto's in het buikentopic (nieuwsgierig he ;)) Wat een prachtige buik heb je al!! Die kun je vast niet meer verborgen houden? Super mooi!

17. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Ja, lekker eigenwijze kleine!
    En gelukkig moet ik ijn buik niet meer verborgen houden. Het zou inderdaad moeilijk worden :)

18. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    He toekan

ik kan ook geen wijs worden van de nub hoor bij mij zeiden ze jongen en meisje maar meer een meisje en het is toch een jochie, wat rot dat je je zo voelt, qua misselijkheid was het bij mij na wk 15 over maar sinds 23 weken weer een beetje terug lijkt het wel smorgens en savonds.. ben benieuwd naar je buik hihi

Hier verder alles goed, 15 mei 30 weken echo bij gyn nog die wilde me nog zien en 22 mei ook 30 wk echo via de vk hahaha dus lekker dubbel, gisteren de pretecho gehad, hij heeft echt vaders lip verder haal ik er nog niet uit op wie die lijk, het is een fijn kindje met een klein neusje en een dikke onderlip hahahahaha :p

Verder erg druk met verbouwing en werke en veel last van harde buiken erdoor me huis is echt hel maar nog 6 weken en dan is het voorbij hoop ik, 2 mei komt de babykamer die dan klaar maken en daarna rust wachten op onze kleine, wil hem zo graag zien en vasthouden hihihihhihi

19. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Buik staat in de oktober buikfoto's topic :)

En tegen dat jij uit de verbouwing bent, vliegen wij er in! Hopelijk loopt alles bij jullie op schema! Lijkt me leuk zo de kinderkamer zetten!

20. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Volgens mij hebben jullie het ontzettend naar jullie zin op de app :(. Best wel jammer want zo kan ik jullie reilen en zeilen niet meer volgen..

'

Deel Deze Pagina