Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hey toekan! Ja jammer hè dat hier zo weinig gekletst wordt :( Vind het ook niet zo leuk. Was juist net zo een leuk clubje hier.
    Hoe is het nu met je? Inmiddels al wat meer ups dan downs? Ik heb je foto gevonden hoor (moest wel een tijdje zoeken :p )mooi beginnend buikje al! Hoe is het verder met je? Al spulletjes geshopt?

Met mij gaat het redelijk. Kan het zwanger worden redelijk loslaten maar heb af en toe echt baalmomenten en kan dan wel in janken uitbarsten. Heb geen ovutesten gebruikt en temp ook niet meer elke dag behalve rond mn eisprong, dat geeft wel rust. Ik heb van de week gedroomd dat ik een pasgeboren zoontje had, en hij leek echt precies op mijn vriend en mij! Was zo'n mooie droom het voelde ook echt zo speciaal :) Hoop nog elke avond dat ik die droom weer droom maar helaas ;)

De rest, HOE is het met jullie???

2. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hi meiden!!

Toekan, hoe voel jij je nu? Al minder misselijk?

Mammietammie, ik kan me heel goed voorstellen dat je baalmomenten hebt waarop je in huilen uitbarst. Vind het heel knap dat je het een beetje los kunt laten! Heb je het al met je vriend gehad over een bezoek aan de ha?

Hier gaat het nog steeds super goed! Tijn zit in een ritme en dat werkt zo goed! Sinds een week slaapt hij 's nachts door: echt heel fijn! Ik sta een stuk uitgeruster op! :) Aan het eind van de middag blijft hij heel onrustig, maar het gaat al zoveel beter dat ik dat voor lief neem.
    Dinsdag zijn tweede vaccinaties, vreselijk :(

3. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

@toekan oh jij gaat ook nog verbouwen, ik wens je succes toe haha ik moet nog vijf weken in de zooi en het is echt geen pretje maar goed voor een goed doel..
    hoe voel jij je verder?

@mammietammie, kan het me heel goed voorstellen meis, knap dat je wel zo denkt hoor en die droom komt hopelijk heel gauw uit .. nog niet op zoek naar hulp?

Hier verder alles goed alweer 25 wk, 3d echo gehad en kleine lijkt op papa hihi, 16 mei komt de baby kamer en 15 mei alweer de dertig weken echo het mag van mij heeel gauw mei zijn

fijne dag meiden!
    en mammietammie duim nog steeds voor je , knuffel!

4. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Mammietammie: op de duur tempte ik ook niet meer. Gewoon voor de rust in mijn hoofd... En ik denk ergens. Wel dat dat geholpen heeft om het wat ' los te laten' voor zover dat kan... Ik hoop dat je wondermooie droom snel waar mag zijn lieverd! Ik gun het je zo ontzettend hard!!

Ctje: fijn dat Tijn nu doorslaapt. Lijkt me een hele verademing!

Sunshine: nog even en je bent er doorheen en dan kan je met plezier het kamertje inrichten. Ik heb het voordeel dat ik niet in de rommel ga zitten. Wij zitten nu in een huurhuis en hebben net een huis gekocht dat totaal gerenoveerd moet worden. We starten eind mei... Maar zal mijn ventje dus weinig zien in de zomer maanden...

Hier gaat het elke dag een klein beetje beter... Ik hou elke dag iets meer binnen, kokhals al niet meer op elk mogelijk ogenblik van de dag.. Dus dat is zeker goed :)

5. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Toekan, fijn dat het iedere dag een klein beetje beter met je gaat! Ooh wow, jullie gaan ook nog verbouwen!

@Mammietammie, Ik kan me ook goed voorstellen dat je baalmomenten hebt! Misschien is het juist wel even goed dat je nu geen ovutesten gebruikt en niet iedere dag tempt. Ik hoop ook dat die droom heel snel uitkomt meis!

6. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeeej toekan!! Dat gaat de goede kant op! Hopelijk ben je straks helemaal niet meer misselijk. Dat zou wel erg fijn zijn!! Zijn jullie al namen aan het bedenken of staan die al vast? :) Verder al dingetjes gekocht/geregeld.

Jaaaa zucht, wat een verademing dat doorslapen! Hopelijk vindt ie het zelf net zo lekker en blijft hij het doen! ;)
    Hij heeft nog wel elke dag tussen 17 - 18 uur zijn krijsuur! Dan raakt hij echt volledig overstuur en niks helpt.. super zielig!! Het ene moment krijst hii de longen uit zn lijf en nog geen seconde later valt hij als een blok in slaap.. heel vreemd. Hoop dat dat gauw minder wordt!

Tijn is inmiddels ingeschreven op het kinderdagverblijf, maar hij hoeft pas in september en dan het eerste jaar maar 1 dag per week. Daarna kijken we even hoeveel mijn man en ik blijven werken. Mijn man heeft een mooie functie gezien waar hij op wil solliciteren en dat betekent veeeeeeel meer werk! Dat zou ook betekenen dat Tijn een dag meer naar de opvang moet of ik zou een dag minder moeten werken (nog minder...) en als ik iets niet wil is het thuisblijfmama zijn.. Zie dat om me heen en dat is zo niks voor mij.. daar heb ik ook geen 7 jaar voor gestudeerd.. Dus daar gaan de gesprekken hier thuis over ;)

Jullie zijn weer helemaal op de hoogte!:)

@mammietammie - hoe is het met jou meis?

7. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Super dat het al beter gaat met hem. E als het bij dat ene uurtje blijft, lijkt me dat inderdaad goed te doen!
    Thuisblijfmama is inderdaad niet iedereen gegegeven..kan me inderdaad inbeelden als je zo lang gestudeerd hebt, dat je er ook wat mee wil. Hopelijk komen jullie er samen uit!

En de misselijkheid is inderdaad een verademing aan het worden... Ik spuug indertussen enkel nog in de avonden! :) joepie! Moet doorheen de dagwle heel goed opletten wat ik doe om niet over mijn nek te gaan, maar ondertussen ken ik die grenzen van mijn lichaam al ( dat is een voordeel als het blijft duren)
    Namen zijn hier al besproken. Onze meisjesnaam staat voor 80% vast en voor de jongensnaam twijfelen we nog tussen 3 .... Waarbij ieder een andere voorkeur heeft... Dus nog even bikkelen ;)

8. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Toekan bijna 15 weken!! :) gelukkig dat de misselijkheid wat afneemt zeg. Jullie ook verhuizen dus na de verbouwing dan. Wij gaan eind mei tekenen en in juni over. Er hoeft niet veel gedaan te worden in het huis.
    Namen pfffff hier even geduurd hoor hahaha. Jongensnamen kwamen we ook niet echt uit.

Mammietammie NOD weer in zicht zie ik. Idd gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Ik bleef wel tempen omdat ik het juist prettig vind om te weten wanneer m'n eisprong geweest is en ik m'n NOD kan verwachten. Zijn jullie nu klaar un huis?

Ctje had dat niet meegekregen op dat je man gaat solliciteren hihi. Spannend hoor. D gaat nu 2 dagen naar opvang en vanaf juli 3 dagen. Hij heeft het er prima naar z'n zin.
    Krijsuurtje is er nog steeds.... D heeft dat ook een tijd gehad op die leeftijd hoor. Nu zelfs af en toe nog.

Sunshine laat het maar snel mei zijn dan!! :)
    Nog ff doorbijten met de verbouwing. Daarna zal je extra genieten als het klaar is!!!

Kleine man slaapt nu. Als hij wakker is gaan we voor het eerst zwemmen met hem! Daarna lekker pannenkoeken eten. Hopelijk komt de zon echt op visite vandaag hihi
    We zitten in een huisje met sauna. Gister met vriend ingezeten en dat wa heerlijk! Van de week ook eens de jacuzzi uitproberen die er ook staat :)

9. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lekker Yasmin!! Heerlijk genieten dus!! Over precies een maand zitten wij in Landal! Heeeeerlijk.
    Dat krijsuurtje maakt me heel onzeker, heb dan echt het gevoe dat ik iets niet goed doe.. hij lijkt dan zo ongelukkig! :( Het lijkt wel of hij zonder dat keiharde krijsen niet aan de nacht kan beginnen.. zo gek!
    Geniet nog lekker van je weekend. Bevalt het park? Dan ga ik 'm ook boeken voor de zomervakantie :)

@toekan - leuk he, fantaseren over de naam.. en een van die namen wordt straks dé naam voor jullie. 15 weken alweer, wat gaat dat snel zeg!!
    Lijkt me super zwaar als je je zo rot voelt! Gelukkig wordt het al minder. Dan kun je faan genieten van het mooie weer en je zwangerschap! :)

10. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    he meiden
    ik reageer hier dan even met me verhaal over me werk..

voor mammietammie en toekan zal ik ff het hele verhaal tikken, toekan gelukkig word je misselijkheid minder ik had het tot 15 weken echt hel maar hoefde gelukkig niet te spugen omdat me dat niet lukte haha ..

naja het is dus zo dat ik voor drie dagen oppas heb (k werk 5 x 5 uur dus 25 uur per week) ik heb oppas voor de woe do en de vrij, en ik zou de baby op de dinsdag na de creche brengen. De maandag nam ik dus al vrij en zou ik dus terug gaan naar 20 uur werken.

Nu heb ik dus gerekend en kost de creche me dus per maand 300 euro omdat ik 10,5 uur af moet nemen terwijl ik maar 5 uur per week nodig heb, toen heb ik dus berekend dat als ik een dag minder zou gaan werken me dat 216 euro in salaris zou kosten dus 90 euro minder dan naar de creche brengen dan ga ik toch geen dief zijn van me eigen portomonee om maar 4 dagen te blijven werken .. dus ik baas uitgelegd en hij er niet blij mee want hij wil werk dus door blijven gaan.. dus er waren 3 opties, 1 dag ouderschapsverlof opnemen kost me dan 150 euro is ook het voordeligst, 1 dag dan nog minder gaan werken en dus maar 15 uur gaan werken (minste optie!) en word het dus ook zeker niet of thuiswerken dan behoud ik 24 uur. Thuiswerken ziet hij dus niet zitten is die bang dat ik teveel afgeleid ben door baby en honden oke kan ik me voorstellen dus word het ouderschapsverlof voor die ene dag, snappen jullie het nog. Maar goed toen zei die dus ook nog je kan ook je kindje dan 2 halve ochtende wegbrengen de maandag en de dinsdag dan blijf je 5 dagen werken en houd je je salaris en je uren maar dan kost het je wel de creche .. maar dat wil ik eigenlijk niet want ik wil 1 hele dag met me kindje hebben maar ja heel veel verder kon die dan ook niet meer met me geloof ik.. ik heb gezegd dat ik daar over na zou denken want het punt is ook dat na een jaar ouderschapsverlof ik nog steeds met hetzelfde probleem zit je mag het maar verspreiden over 1 jaar natuurrlijk... ik moet iig ouderschapsverlof aangaan vragen voor die ene dag. baas wil dan wel dat ik ma woe en vrijdag ga werken en ik wilde woe do vrijdag dan gaan werken maar ivm met afsluitingen moet ik er de maandag zijn, dus moet ik me schoonmoeder die op do oppast vragen of zij kan switchen naar de maandag of de dinsdag dan.. dus ik ga gewoon maar 3 dagen werken en dan 3 x 6,5 uur.. zucht wat een gedoe dus ik ga 1 dag al inleveren uit mezelf he omdat ik die dag vrij wil zijn met me kindje en 1 dag dan voor ouderschapsverlof korting

collegas dus vervolgens even nog uitleg, wij werken allemaal 5 halve dagen vier dames incl ik. Ik werk met een collega die hetzelfde werk doet als mij en de overige 2 dames dus alleen. Die willen dus eigenlijk 3 x 8 werken dat mag niet van baas omdat hun elke dag er moeten zijn, hun vinden het dus nu niet eerlijk dat ik dus een dag minder werken krijg omdat hun dat ook hebben aagegeven aalleen wat hun willen is het zelfde aantal uur houden in minder dag ik lever uit mezelf een dag in dus minder uren en minder geld, nu zitten ze dus ook heen en weer er over te praten dat is overduidelijk , ik zeg ook ik doe dit uit financieel oogpunt anders boor ik mezelf toch veel geld door me neus ja zeggen wat denk je van ons dan ja wat heb ik daar mee te maken en jij kan toch van je vriend ze salaris leven die verdient toch zoveel waar halen ze het lef vandaan , ten eerste heb ikd at nooit gezegd dat maken ze er zelf van dat hij veel verdient omdat hij een eigen zaak heeft maar zonder mijn salaris kunnen wij ook niet hebben we echt nodig momenteel dus jullie snappen het al ik ben kwaad en nu zitten ze beetje schijnheilig te doen !

11. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    #3511 Mammietammie, 15 apr 2013
    Laatst bewerkt: 15 apr 2013
    Jeetje sunshine wat een verhaal, ik kan er bijna geen touw aan vastknopen ;) Maar ik zou proberen je niet teveel aan te trekken van je collega's, jij en de baas beslissen over jouw baan en invulling, niet zij. Als ze het niet eens zijn met hun eigen baan gaan ze ook maar met de baas praten ;) Maar snap wel dat het vervelend is.
    Verder zou ik kiezen voor de optie die je uiteindelijk, dus na het ouderschapsverlof, het minste geld gaat kosten. Welke dat is weet ik niet :p Waarom wil je geen 15 uur werken? Is het financieel haalbaar? Zijn er geen andere crèches in de buurt waar je geen 10,5 hoeft af te nemen? Of heb je de optie van een gastouderopvang al overwogen?

Ctje wat fijn dat het nu zo goed gaat! En heeeeerlijk dat doorslapen! Goede nachtrust geeft jou overdag vast ook meer energie :) Hoeveel uur werk je nu Ctje? En hoeveel dagen gaat Tijn naar de crèche als je man niet van baan veranderd?

Yasmin zitten jullie in cp? Heerlijk hè zo'n huisje met alles erop en eraan :) Doen wij ook min 1x per jaar, echt even genieten. En met een kleintje erbij lekker naar het subtropisch zwembad kunnen is helemaal op en top genieten! Hoe lang zijn jullie weg? Veel plezier nog. Oja en wij zijn nog niet klaar in huis. De aannemer gelukkig wel maar we zijn een beetje te lui om het af te maken :) Moeten nog behangen en verven.

Ja mijn nod komt er idd aan, woensdag. En ik ga ervan uit dat ik gewoon ongi word, temp is al ietsje gezakt. Ik temp trouwens nog wel, om mijn ei te vinden, maar temp daarvoor en na niet elke dag meer. Vandaag weer even wel omdat ik nieuwsgierig was :p maar helaas. Nee nog geen plannen voor hulp. Wil wel binnenkort gaan overleggen met mijn vriend wanneer hij dat wel zou willen. Ik denk niet dat ik al toe ben aan eventueel hormonen, IUI, etc, maar gewoon een onderzoekje of alles oké is zou ik wel fijn vinden. Dan kan ik iig weer met moed verder ;).

Barb ik zag dat je vriend een baan heeft volgens mij?! Gefeliciteerd!

12. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @mammietammie - ik hoop zo dat er bij jou ook een tweede streepje op die test komt! Een onderzoekje kan geen kwaad, dan weet je in ieder geval of er een medische oorzaak is. Je beslist altijd zelf of je eventueel verder wil gaan met behandelingen. Maar laten we eerst woensdag maar afwachten! :) Ik duim me rot voor je!!
    Ik heb nog steeds verlof en blijf thuis tot september (wat een luxe! ;)) daarna ga ik een schooljaar 3 dagen werken en het schooljaar erop 4. Het eerste jaar heb ik een dag ouderschapsverlof.
    Ik ga op maandag, domderdag en vrijdag werken. Op maandag gaat Tijn naar het kdv, op donderdag naar mijn zusje en op vrijdag heeft mijn man zijn papadag, mits hij niet van baan verandert. Met die andere functie zou hij geen papadag kunnen hebben helaas. Het is dus even afwachten hoe dat zich gaat ontwikkelen. ;)
    Morgen de tweede vaccinaties.. blegh heb er echt buikpijn van :( Gelukkig gaat mijn zusje mee en die blijft gezellig een nachtje slapen.. pyjamaparty! ;)

13. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Hoi mammietammie,

nou he het is uit eindelijk gelukt nee geen creches in de buurt waar je per uur kan opnemen en gastouder gezin vind ik niet zo fijn weet niet een gevoel plus dan ben ik net zoveel kwijt als ik nu ben met ouderschapsverlof en nu ben ik dan nog een dag extra met de kleine.. 15 uur werken is financieel niet haalbaar idd , dat word te weinig hihihi maark omt goed wel, heb me zwverlof gewijzigd van 4 weken naar 6 weken door de verbouwing al die stress etc dus dat is beter hihi nog 8 weken werken maar..

nu ik dit tik krijg ik een paar trappen tegen me ribben of iets haha auww

maar goed even over jou .. precies je hoeft dat traject allemaal ngo niet in maar gewoon het standaard onderzoek inderdaad wat ik toen de tijd ook heb gedaan, ze kijken naar je eierstokken naar je vriend ze zaadcellen etc je zult het vast al wel weten. we denken veel aan je hoor op de app en we duimen ook nog steeds voor je! geef de moed niet op ook al is dat makkelijker gezegd dan gedaan!

14. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Yasmin: hoe vond jullie boef het zwemmen en de pannenkoeken? Verder al genoten van cp?

Ctje: ja als ik mijn banner zie gaat het hard, maar kwa gevoel slenter ik doorheen mijn zwangerschap haha:p

Sunshine: wat een hele boterham met je werk:p kan er amper aan uit, maar goed dat je dus een oplossing hebt:)

Mammietammie: ik blijf duimen meid! En wat de onderzoeken betreft: wij dachten beide 'het zal wel allemaal oke zijn, we willen gewoon even bevestiging dat we gewoon wat meer tijd nodig hebben' en met die ingesteldheid zijn we vetrokken. Toen dan bleek dat er iets mis was, was dat natuurlijk absoluut Niet fijn..maar ergens hadden we wel meteen zo iets ' nu weten we het'. Wat je daar dan verder mee doet, kies je zelf. Zo wilde mijn man eerst wat alternatieve geneeskunde uitproberen en wilde ik meteen naar het ziekenhuis omdat ik niet inzag hoe dit probleem kon verdwijnen. Ik heb mijn man dan even de tijd gegeven en een paar dagen laten wilde hij zelf ook al afspraken maken bij het ziekenhuis ' omdat dat toch altijd heel lang duurt' .... Maar zo hadden we er op voorhand niet over nagedacht.... Je kan dus na de onderzoeken alle kanten op... Je moet gewoon doen waar jullie je het best bij voelen en dan komt het wel allemaal op zijn tijd!

15. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen dames! ;)
    Tijn heeft gisteren zijn tweede vaccinatie gehad. Het prikken ging best goed: even een harde schreeuw tijdens de prikjes en daarna weer stil. Later op de dag heeft hij wel veel last gehad: hij was compleet overstuur en kon niet slapen. Ik heb hem toen een zetpil gegeven en uiteindelijk is hij gekalmeerd. Hij was nog wel te erg van slag om door te slapen: hij heeft van 21.30 - 2.15 geslapen en daarna van 03.30 - 7.00. Hopelijk gaat dat vannacht weer beter.

Hij weegt nu trouwens 7030 (!!) gram en is 63,5 cm. In combinatie is dat prima, maar zowel zn lengte als zn gewicht lopen een maand voor.. De arts zei dat dat vaak is bij kindjes die borstvoeding krijgen. Het schijnt vanzelf weer goed te komen..:p
    21 mei moet hij weer voor zijn vaccinaties, en daarna niet tot 11 maanden gelukkig :) Vind het echt zo sneu..

Alles goed met jullie? Fijne dag vandaag. x

16. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Wat een flinkerd!! En is dat altijd bij bv? Haha dan staat het onze er ook goed op :p

17. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Zozo een gezonde Hollandse jongen dus Ctje :D

Nou wij zitten sinds vandaag in de volgende ronde en flink ook :x Hebben afgesproken dat we het nog 1 ronde de tijd geven, daarna gaan we naar de ha. Mijn vriend was het gelukkig wel met mij eens dat ik graag wil weten of alles goed zit. Weet iemand misschien wat de eerste dingen zijn die ze doen bij de gyn? En Toekan hebben jullie nou uiteindelijk nog iets alternatiefs geprobeerd of dat over geslagen?

18. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @mammietammie - wat super rot meis! :( Wel goed dat jullie besloten hebben om na deze ronde naar de ha te gaan. Sunshine weet wel wat de eerste dingen zijn die de gyn doet.

@toekan - de arts op het cb zei dat kindjes die bv krijgen idd vaak in de eerste maanden kleine boeddhaatjes worden. Na een paar maandjes gaat dat groeien een stuk minder hard :p Hij groeit als een speer uit al zn kleding hihi. Ga jij ook bv geven?

Hier opnieuw een gebroken nacht! :( Tijn heeft gisteren overdag al zijn slaap ingehaald en was dus vannacht wat minder moe. Echt weer een pittig nachtje. Ik hoop dat hij zn ritme gauw weer oppikt.
    Vandaag is de kleine precies 3 maandjes.. :)

19. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Proficiat met Tijn zijn drie maandjes!! Hopelijk is hij vandaag lekker wakker geweest zodat hij vanacht mama goed laat slapen :)

Mammietammie: mijn man wilde heel graag osteopatie proberen. En dat heeft hij ook gedaan. Maar wij hadden wel gelijk ook de afspraken in het ziekenhuis gemaakt, maar die waren toch nog 2a3 maand af, dus in tussentijd heeft hij de osteo gedaan. Die man vond het een ' doodnormaal' probleem, waar veel mannen last van hebben ( wat echt niet is;)) en hij zei op het einde van de behandeling ' zo nu zal je binnen een paar maand wel zwanger zijn! En als dat niet zo is, dan moet mevrouw maar even komen, zal er bij haar ook iets mis zijn:$' was best wel geschrokken van die uitspraak... Nu zijn we uiteindelijk via iui zwanger geraakt zo een zeven maand na de osteo en zijn anti-stoffen waren er heus niet minder op geworden:p maar voor bepaalde probleempjes, zou het wel eens kunnen helpen, maar het onze was gewoon te groot....

De eerste dingen die ze gaan onderzoeken: zaadstaal van je man en controle van je hormoonspiegel. Dit hebben wij bij de ha laten doen, kan perfect daar, je kan er ook meteen voor naar je gun gaan. Kan zijn dat zij dan ook meteen een een inwendige echo maakt om te kijken of je baarmoeder en follikels zich tonen zoals je op dat moment in je cyclus zit. Ik heb ook een hsg gekregen ( contrastvloeistof door de eileiders om te kijken of ze doorgankelijk zijn) maar ik heb al gehoord dat dat soms niet de bij de eerste onderzoeken zit... Zal dus van je gyn afhangen. Neem zeker een overzicht mee van je cyclusduren en je tempkaarten. Want fan gaan ze bv wel al zien dat je een eisprong hebt en dat je lf oke is en dat daar het probleem normaal dus al niet ligt. :)

20. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    En nou meiden, ik ben hier toch echt naar een jongen aan het kantelen kwa gevoel hoor! :p dinsdag weet echo... Eens kijken of ik het dan nog zo sterk heb als ik onze frummel live zie :)
    Zou het hier dan toch enkel jongens regenen? ;)

Deel Deze Pagina