Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Spannend, toekan! Ben zo benieuwd.. En een jongen erbij in dit topic zou niet vreemd zijn hihihi. Wil je het nog steeds niet weten? Respect hoor! Ik zat met 14 weken al in Lommel voor een geslachtsbepaling omdat ik niet kon wachten ;)
    Ik hoop idd dat Tijn beter slaapt vannacht. Ik was al een beetje gewend aan het doorslapen ;)

2. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Neen we willen het nog steeds niet weten haha! Al ben ik wel heel nieuwsgierig hoor! Maar de verrassing lijkt me zo fijn! :)

Wie kan er nu eigenlijk nog voor een meid zorgen( als eerste kindje?) ik, Kaat en Mammietammie? Zijn we echt nog de enoge hoop haha?! :p

3. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Toekan, ja hihi allemaal jongens! Zou wel leuk zijn als er een meisje tussen al die jongens zit haha!
    Gaat echt snel zeg! Je bent al ruim 15 weken! Hoe voel je je?

@Mammietammie, aah balen zeg! Misschien wel goed om naar de huisarts te gaan, je hoeft niet meteen de medische molen in, maar een onderzoekje om te kijken of alles er goed uit ziet kan geen kwaad.

4. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    #3524 toekan, 21 apr 2013
    Laatst bewerkt: 21 apr 2013
    Ik voel mij elke dag een tikje beter :) hoop echt dat het Met Week 16 voorbij is! Merk ook wel dat k begin te merken wat het spugen soms uitlokt en daar pas ik me nu wat aan aan... Best wel gek eigenlijk dat ik me al zo lang slechtvoel dat ik me kan aanpassen omdat ik merk hoe het komt... De meeste meiden komen die fase niet toe :p

Hoe voel jij je?

5. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eindelijk ga je je wat beter voelen, Toekan! :) Ik hoop zo dat je nu lekker kunt gaan genieten van die kleine in je buik!
    Heb je inmiddels al veel spulletjes gekocht?

Ik ga straks met de kleine op mn werk langs. Super leuk, heb er echt zin in! De collega's met wie ik goed om ga, zijn allemaal al thuis langs geweest, maar om Tijn aan mijn leerlingen te laten zien, vind ik wel erg leuk. Ben benieuwd wat hij vindt van alle aandacht ;)

6. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Wij hebben eigenlijk enkel nog maar 2 body'tjes gekocht.... E mijn man is wel een keertje wat spulletjes gaan doen in een babyzaak die uitverkoop deed aan -70% maar daar was ik niet bij.. ( er zitten dan ook een paar miskoopjes bij, maar voor dat geld maakte dat eigenlijk niet uit... Verder hebben wij enorm veel al gekregen, waar ik binnenkort eens door ga spitten om te kijken wat bruikbaar is. Van kledij waarschijnlijk niet zo veel, want komt van een meidengezin :p

Fijn dat je Tijn vandaag gaat showen! Lijkt me super om de reacties van die gastjes te zien! Geniet er van!

7. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Toekan bedankt voor je uitleg over de eerste onderzoeken. Ik denk dat ik geen hsg ga doen mocht de dokter dat voorstellen, lijkt me zo pijnlijk :( Maargoed, eerst de komende dagen nog flink ons best doen en dan zien we wel weer!
    Mijn vriend is bijna jarig en ik vroeg hem wat ie graag wil hebben, zegt hij: een baby! Haha ach... Tja dat zou ik hem ook het liefst geven ;)
    Fijn dat jij je met kleine stapjes steeds iets beter voelt!

Van de week schreef een kennis van mij op fb die zwanger is: wie kan mijn zwangerschap overnemen ik ben het zat. Jemig wat is dat hard om te lezen als je zelf zo graag wil :( Ze moest eens weten hoe graag ik het zou overnemen. Ik weet ook wel dat zwangerschapskwalen ook erg zwaar kunnen zijn, maar toch. Dat zet je toch niet zo op fb?! Alleen op de wereld.

Ctje hoe was het met Tijn op je werk?

Hoe gaat het met de andere dames? Liefde? Veetje? Hilse? En de rest? Hebben jullie nog leuke buik, kamertje en babyfotos te showen? :p

8. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Toekan, ik heb haast geen zwangerschapskwaaltjes, ben amper misselijk! Alleen pijnlijke borsten en af en toe voel ik wat in mijn onderbuik.
    Ben nu alleen wel ziek :(.. Knap gelukkig erg op! :)
    Maandag heb ik de termijnecho alweer! Gaat erg snel!

@Mammietammie, Nou dat is ook niet leuk om te lezen zeg! Sommige mensen denken ook helemaal niet na voordat ze iets zeggen! Hoop zo dat je snel met heeeeel leuk nieuws komt! Duim voor je!

9. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Kaatje: geniet dan van het bijna kwaaltjesloos zwanger zijn! :)

Mammietammie: gsh hangt er vanaf... Heb je veel last van je ongi? Pijn enzo? De meeste vrouwen die (amper) last er van hebben, vinden aan een hsg niets aan... As je wel wat pijn hebt die dagen, helpt 2g pijnstiller al heel goed... Maar ik had toen maar een halve gram genomen :) beetje stom maarja...
    En wat lief van je vriend dat ie dat vraagt voor zijn verjaardag!

En wat ontzettend lomp van die kennis op fb zeg! Die had van mij een serieuze repliek gekregen! Ik heb nu ook niet de zwangerschap waar ik van droom ( sukkel van het 1 in het ander) maar dan nog wil IK dit doen voor mijn kindje...

10. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hmm wat stom van die kennis van je op fb, Mammietammie!! :( Sommige mensen denken echt niet na he..
    Tijn vond t wel interessant op mn werk, al die aandacht! De kids vomden hem hartstikke schattig, vooral die kleine baby all stars vonden ze geweldig!! Hihi

@toekan - al bijna van de kwaaltjes af? Hoop het! Gun je een prachtige tweede helft van je zwangerschap!!

Mijn man heeft nu 3 weken vakantie, heerlijk!!! 13 mei een midweekje naar de Veluwe met zn drietjes. Kijk ik echt naar uit.
    Nou meiden, de kleine wordt wakker, wij gaan zo wandelen.
    Zal zo nog ff een foto van Tijn hier plaatsen, dan zien jullie hoe hij er nu uitziet. ;)

11. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dit is de kleine nu:

Bijgevoegde bestanden:

12. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Oh wauw wat een knapperd!! *zwijmel zwijmel* :p

13. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Wat een knapperd! :)

14. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bedankt meiden!! Ben ook erg verliefd op mn kleine ventje. De eerste 2 maanden zat ik absoluut niet op een blauwe wolk, maar inmiddels zit ik er boven op! ;)

15. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Zijn jullie nog wat leuks aan het doen deze koninginnedag? Wij niet, gewoon lekker relaxed thuis op de bank! Wel met een oranje tompouce :D

Toekan ik hoop trouwens dat je pendel voor mij uitkomt... Jij hebt deze maand gependeld ;)

Hoop dat we genoeg geklust hebben, ik heb dus waarschijnlijk al gisteren m'n eisprong gehad maar had gerekend op vandaag... :(

16. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier niks bijzonders gedaan vandaag. Tijn was wat chagrijnig, dus gewoon een beetje gewandeld door het dorp. Niks spannends dus. Niet eens een oranjetompouce. Tijn had wel een oranje shirtje aan met 'prinsje' erop ;)

Spannend mammietammie!!! Hoop dat de pendel uitkomt. Ik spring echt 10000000 gaten in de lucht als jij positief test. Dan vier ik een feestje!! :)

17. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Mammietammie 3 dagen voor en 1 dag na eisprong zijn de goede dagen hoor! Hebben jullie van het weekend geklust dan zitten jullie ook goed. De duimen draaien nog!! :)

Toekan hoe is het meid? :)

Ctje (wilde bijna je naam zeggen hihi) het blijft fijn om te lezen hoe je nu geniet van je mannetje! Mindere dagen zitten er helaas altijd wel tussen hier namelijk ook nog hoor :)

Wij hebben gisteren ook niks bijzonders gedaan. Ff een rondje door het centrum. D vind wandelen toch leuk. Hij zit nu ook voorwaarts en kijkt z'n ogen uit hihi.

Vandaag weer werken na een extra lange weekend. Morgen ook nog en dan weer weekend hihi.

18. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Goedemorgen meiden

@mammietammie, wij waren bij me zus in oss op de markt gelopen niet veel bijzonders ook, hoe gaat het nu meis, zat ff naar je temp te kijken hmm spannend, ik ga ook echt een feestje vieren hoop het zo voor en hoop ook dat de pendel van toekan klopt! je hebt nog steeds wel zo een nette cyclus! Wat yasmin zegt je hebt goed geklust hooor!

@toekan alweer 17 wk meid, hoe voel je je nu?

Hier erg druk met verbouwing, inmiddels alweer 28 wk en vanmiddag controle vk , denk dat ik toch wel aan de 10 kilo erbij zit nu pff haha ... :p verder eigenlijk geen nieuws gaat alles goed alleen erg druk en zijn we hopelijk over max 3 weken echt met alles klaar met de verbouwing..

Mammietammie ik duim nog steeds voor je hoor, kop op!!!

19. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hahaha sunshine, jij met je kilootjes!! Is netjes joh en je ziet er hartstikke goed uit. No worries ;) succes vanmiddag bij de vk! Jeetje wat gaat jouw zwangerschap hard zeg!!

@yasmin - dank je!! Ik vind t ook zo heerlijk om te kunnen genieten van de kleine. Het is zo'n lekker ventje!! En idd, mindere dagen horen erbij.
    Ben super benieuwd hoe het in Landal zal gaan.. Andere omgeving, ander bed..

Tijntje ligt lekker even op zn bedje. Dus hier even papa en mama tijd! (mn man is 3 weken vrij) Ga zo even een tosti voor ons maken ;)

20. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Hey Meiden!

oooh ik schaam mij diep dat ik hier al tijden niet ben geweest!! :$
    Tis enorm druk op m'n werk :( verder gaat het hier erg goed. Heb wel veel last van maagzuur, maar het hoort er allemaal bij zullen we maar zeggen hè!

@Toekan, jeetje alweer 17 weken! De tijd gaat snel zeg! Gaat alles goed met je?

@Mammietammie, ik hoop zo dat deze maand de pendel klopt.....Goed dat jullie anders naar de huisarts stappen. Jullie hebben al zoveel geduld gehad, al is het alleen maar om uit te sluiten dat er niks aan de hand is. Ik duim héél hard voor je.

Mijn buik is vooral de laatste 2 weken gegroeid....of nouja, gewoon ontploft!! haha:

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina