Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Dit was de echo met 16 weken. Hihi die 2D echo van de voetjes vind ik zo schattig ;)

Bijgevoegde bestanden:

2. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    En de foto's van de 20 weken echo:
    Het is wel een eigenwijze, want we hebben alleen maar foto's van de zijkant met de handjes voor het gezichtje!! Maar ook dat is erg leuk :)
    Met de 20 weken echo was gelukkig, voor zover te zien, alles goed :)

Bijgevoegde bestanden:

3. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Afgelopen weekend hebben we het kamertje gesausd!
    Komende vrijdag komen de gordijntjes en 17 mei komen de meubeltjes, box, kinderwagen, kinderstoel en maxi cosi!

Voor het kamertje wil ik nog leuke muurstickers, maar daar ben ik nog niet helemaal uit. En nog op zoek naar een nieuwe lamp :)

Nou meiden, sorry voor mijn gespam met foto's ;) Maar dan zijn jullie ook weer een beetje op de hoogte!

Leuk om hier weer te zijn!!! Dus dat zal ik vanaf nu weer vaker proberen!

Bijgevoegde bestanden:

4. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hihi ach sunshine, zodra je bevallen bent zijn veel van die kilo's er alweer af hoor! Fijn hè dat verbouwen, al die rotzooi in huis. Bij ons wordt eind deze maand de badkamer gedaan. Zorgen wij lekker dat we er niet zijn :p Is het kamertje al af?

Liefde wat een leuke foto's! Mooie echo's en supermooie kleuren voor het kamertje! En die lamp vind ik er ook best mooi bij staan hoor! Maar voor een jongetje is het misschien wel wat liefjes... En wat een mooie buik heb je al zeg :) Voel je de kleine al goed? Je man ook?

Ctje wat lekker dat je man vrij is, lekker genieten! Wanneer gaan jullie nou weg?

5. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Mammietammie: dat hoop ik ook dan meid!!:) zou geweldig zijn moest je zwanger zijn!!

Liefde: je buik is inderdaad hard gegroeid op die maand! Mooi! En fijn dat je zo met het kamertje bezig bent!! Lijkt me ook fijn om te doen! :)

Sunshine: lekker druk aan het verbouwen! Gaat alles in orde zijn tegen de baby?
    En gewicht: het is nooooit goed voor een zwangere vrouw! Ik kom gewoon niet bij, ondanks dat ik toch al zo een twee weken ' ongeveer' weer normaal eet.. Denk dat de kleine hier veel energie vraagt ofzo geen idee... Maar daar maak ik me dan weer zorgen over haha..:pdus vrouwen en gewicht: het is een rare combo!:p

Yasmin: hoe lukt het klussen bij jullie nu met jullie prins? Minder evident of valt het mee?

Ctje: blij dat het zo goed gaat!

Hier gaat het sinds iets voorbij de 15 weken elke dat een beetje beter! Gelukkig! Alleen spelen nu mijn rug, bekken, nek en hoofd enorm op.... Morgen fysio gepland staan. Eens kijken wat die er aan kan doen....

6. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @liefde - mooooooooi! Al had ik ze in de app al gezien;) Wat vond je man van het geboortekaartje? :)

@mammietammie - wij gaan 13 mei weg. Ben super benieuwd!!

@ toekan - het zit je ook niet mee he!! Hoop echt dat je minder last zult krijgen

7. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Hey meiden

@Mammietammie, thanks :)
    Leuk een nieuwe badkamer!! Haha goed bekeken om dan weg te gaan :) Waar gaan jullie naartoe? Weekendje weg?
    Je kaartje stijgt mooi....Hopelijk is een bezoekje aan de HA niet meer nodig! Ik duim nog steeds voor je!

Ik voelde de baby met 16 weken al heel zachtjes, allemaal plopjes en gekriebel van binnen. Maar sinds 2 weken voel ik het ook echt als ik mijn hand op m'n buik leg. 3 Dagen geleden heeft mijn man het ook eindelijk héél goed gevoeld! Sinds m'n man het gevoeld heeft wordt er echt een feestje in mijn buik gebouwd hihi. K word nu al goed in elkaar getrapt zo af en toe!

De lamp die al in het kamertje hangt kan idd wel mooi! :) hihi. Ik heb een mooie rieten lampenkap gezien, denk dat ik die wil...in de meubeltjes zitten ook rieten mandjes....dus denk dat ik dat héél mooi vind :D

@Toekan, ja heel leuk om met het kamertje bezig te zijn! Jullie al meubeltjes besteld? of een keus gemaakt?
    Vandaag naar de fysio....hopelijk kunnen die wat voor je doe.

Haha tja vrouwen en gewicht ;) Ik ben in het begin bijna 4 kg afgevallen.....vorige week vrijdag had ik controle en toen was ik wel 1,5kg aangekomen vanaf m'n startgewicht! Dus het begint hier nu ook te komen.

@Ctje, Lekker bijna weg! Heerlijk er tussen uit met het gezin

Ja m'n man vond het geboortekaartje mooi! Hij zei zelfs "Wow die is mooi, dat heb je goed gedaan". hahaha. Ik ga een proefdruk bestellen :)
    Ik heb een jongens- en meisjesgeboortekaartje gemaakt! Je weet maar nooit hè! haha.

Zal ze hier ook even plaatsen, ben wel benieuwd wat jullie er van vinden!

K ga nu snel aant werk. Om half1 naar huis....half2 worden de gordijntjes opgehangen in de babykamer:D

8. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    #3548 Liefde1987, 3 mei 2013
    Laatst bewerkt: 3 mei 2013
    Dit geboortekaartje hebben we tot nu toe gekozen :)
    Heb ze ff snel van de site geplukt!!

Bij het geboortekaartje van jongetje hebben we in het hart de naam en dan onder in plaats van de geboortedatum hebben we:
    "Een droom werd werkelijkheid
    De werkelijkheid een droom...."

Aan de linker binnenkant een gedichtje.

Die jongens kaart vonden we heel lief, maar ook weer stoer met dat steigerhout-effect

**Heb het berichtje ff gewijzigd, krijg het meisjes geboortekaartje niet ge-upload! Stom....Nouja die gaat het als het goed is toch niet worden...hihi

Bijgevoegde bestanden:

• 178797.jpg
      178797.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,1 KB
      Weergaven:
      4
  9. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Liefde leuk om de foto's weer te zien :)
    Het kaartje ziet er erg leuk uit hoor!

Ctje bijna er lekker tussen uit!! Hier heeft D het toch aardig goed gedaan in een vreemde omgeving en campingbedje (hadden er zelf meegenomen)

Mammietammie er staat weer een mooie kruis! De duimen blijven draaien!
    Waar gaan jullie heen?

Toekan hopelijk kan de fysio wat voor je betekenen!
    Klussen met een kleintje tja je moet er wat voor over hebben hihi. In het weekend vinden we vaak wel een moment maar doordeweeks is wel eens lastig. Tegen de tijd dat hij naar bed zijn we zelf ook aardig op.
    Hebben tot nu toe wel elke ronde rond eisprong kunnen klussen.

Sunshine ik was met 32 weken geloof ik al 14 kilo aangekomen. Na de zwangerschap zat ik vrij snel weer op m'n startgewicht.

10. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Liefde, mooi kaartje zeg!

11. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Hey meiden,

Hoe gaat ie hier?
    Ook zo aant genieten van het mooie weer? Ik ben nu helaas aan het werk, maar lekker een kort weekje :)

@Mammietammie, wat doet jouw temperatuurkaartje? Heb net ff gespiekt ;) Heb je al eens vaker zo'n dip tussen 3 en 9 dpo gehad? Hoe gaat het verder? Ondertussen zal je al wel niet meer op alle 'symptoompjes' letten......

Ik heb afgelopen weekend schilderijtjes gekocht voor in de babykamer!! Deze komen boven het bedje te hangen:

Bijgevoegde bestanden:

12. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Leuk kaartje liefde! Wordt dat ook de naam of is het een voorbeeld? Die bordjes voor het kamertje zijn ook superleuk!
    Wij gaan een paar daagjes naar Duitsland, heb er wel zin in :) Hopelijk gaan we met een persoontje extra op reis ;) Volgens mij heb ik nog nooit zo'n dip gehad maar echt laag vind ik die dip ook niet, of wel? Moet bekennen dat ik die ochtend ook gelijk dacht 'innesteling'?!?!? :( Heb die dag ook wel beetje last van m'n onderbuik gehad, soort krampjes achter mijn schaambot zeg maar. En heb elke avond rommelende darmen. Maarja, ik durf echt bijna niet meer te hopen, ben al te vaak teleurgesteld. En we hebben nou ook niet echt perfect geklust deze maand.

Toekan heeft de fysio een beetje geholpen?

13. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Mammietammie - heerlijk even een paar dagen weg! Geniet ervan:) Ik hoop heel heel heel heel erg dat je met een extra persoontje op reis gaat! Ik heb geen verstand van temperaturen, dus kan niks zeggen over je dip, maar het klinkt goed. Ik snap dat je nergens meer op durft te hopen, dat maakt de teleurstelling zo ontzettend groot. Wanneer is je NOD? Ik hou het in de gaten hier :)

@ Toekan - hoe voel jij je? Gaat hard he?

14. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ctje fijne vakantie! Geniet ervan!

Toekan vraagje aan jou, (of andere meiden die het weten ;) ) mijn vriend en ik gaan binnenkort naar een concert in het sportpaleis, en we willen ook graag in Antwerpen overnachten. Heb je misschien een tip voor een hotel wat makkelijk bereikbaar is vanaf het sportpaleis? En weet je of je daar goed kunt parkeren?

Sinds een uurtje geleden begonnen aan de volgende ronde, nr 18 :( Word er zo verdrietig van... Waarom lukt het ons nou niet :(

15. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Knuffel Mammietammie!! :( Ik had zo gehoopt dat t raak was deze ronde!! :( :( Snap dat je heel verdrietig bent en ik hoop zo dat t jullie gauw gegund is. Gaan jullie bu naar de ha?

Over het sportpaleis weet ik niks. Naar welk concert ga je? Veel plezier alvast!!

Wij zitten nu in Landal, heerlijk midden in de bossen. Ben benieuwd hoe Tijn het hier gaat doen.. Hij ligt al een uur op bed, dus ik hooooop dat t net zo goed gaat als thuis!
    Morgen voor het eerst met hem zwemmen. :)

16. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Knuffel mammietammie wat rot weer :( denk aan je!

17. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Aaah nee Mammietammie, wat ontzettend balen zeg!

18. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    We gaan naar Alicia keys :) Echt zin in! Hoe was het zwemmen Ctje? Ben benieuwd hoe Tijn het vond...

Bedankt voor de steun meiden. A.s. vrijdag hebben we een afspraak bij de huisarts... Vind het al wel een beetje spannend.
    Ik zit ook te twijfelen om m'n ouders te vertellen hoe het ervoor staat, ze weten nu nog van niks. Aan de ene kant wil het graag delen, aan de andere kant wil ik zo graag dat het een verassing is als het raak is.

19. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oooh wow Alicia Keys!!! Super joh!! :)
    Ik snap je dilemma over of je het met je ouders moet delen. Steun van hen zou fijn zijn, maar ze verrassen als het raak is, is ook prachtig. Al zullen ze natuurlijk een gat in de lucht springen als het raak is en ze weten hoe lang jullie op dit wonder hebben moeten wachten. Ik denk dat het wel fijn is als je er over kunt praten met je ouders.
    Ik snap dat je het spannend vindt om naar de ha te gaan. Goed dat jullie deze stap zetten!

Tijn vond het zwemmen geweldig! Hij doet het hier super goed. Het slapen gaat ook perfect gelukkig. Straks gaan we even Apeldoorn in.
    De omgeving hier is heel mooi. We zijn al aan het kijken voor de zomervakantie. Dan willen we met vrienden een weekje in NL naar een park van Landal of Center Parcs. Misschien wel weer deze omgeving. Al is er natuurlijk veel meer moois in ons landje ;)

20. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Mammietammie.....ach meis.... dikke knuffel :( Wat goed dat jullie naar de HA gaan! Spannend, ik hoop zo dat het iets oplevert!

K hou t hier in de gaten!

Misschien vrijdag even afwachten en dan beslissen om het aan je ouders te vertellen. Kan begrijpen dat het ook erg fijn is om er met iemand over te praten! Het is zo dubbel....wel of niet vertellen. Doe vooral waar je je fijn bij voelt en wat jou het meeste helpt......een verrassing blijft het waarschijnlijk toch wel, of ze nou weten dat jullie er mee bezig zijn of niet!

Hihi neee de naam dat opt geboortekaartje staat "Joes" is van de site zelf ;) Wij hebben n andere naam bedacht!

@Ctje, fijne vakantie, lekker genieten.

Deel Deze Pagina