Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ctje: Heerlijk zo opruimen zeg!!
    Mijn mannetje slikte zink tabletten en ik ben na mn vmk vit b12 gaan slikken omdat ik las dat een tekort daaraan wel eens problemen met zwanger worden kon veroorzaken en huisartsen schijnen het niet zo serieus te nemen b12 gebrek dus omdat je een teveel toch uitplast ben ik dat maar gaan slikken... Ik ben die ronde zwanger geraakt van dit spruitje dus ik zou het een volgende keer weer doen, maar ik weet echt niet of het nou met b12 te maken had hoor! Over het algemeen duurt het volgens mij wel even voordat vitamientjes hun werk gaan doen dacht ik:) dus misschien zit het tussen mn oren haha.

aanbiedingen luiers: Eens in de maand ongeveer heeft trekpleister een super goede aanbieding. Dat is dat op 1 dag meestal een dinsdag of een donderdag en dan kun je een pak newborn luiers met 50% korting kopen! Je moet wel voor opening voor de deur gaan staan, want er is altijd een run op! m'n man heeft er 2 keer naast gezeten en de derde keer is hij echt voor opening gegaan en toen had hij ze wel:p.

sorry als ik hele lange puntloze warrige verhalen typ hoor meiden! Willen jullie trouwens lachen? Ik heb de hele dag al zoveel van die irritante voorweeen dus ik dacht ik ga lekker nog een keer warm douchen dat scheelt in m'n rug:). Maar had ook zo'n last van m'n borsten! dus ik masseerde ze even een beetje zodat de druk zou zakken hahahah kwam er echt een straal uit de ene!! Ik heb zo hard gelachen ik had t wel eens gelezen, maar om het ook te zien is wel heel erg bizar! het leek wel of het een waterballon met een speldenprik was hahahaa

2. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hahaha liga lijkt me zeker bizar om mee te maken!! :) ik zou ook echt super moeten lachen!
    Thanks voor de trekpleister tip, helaas zit er hier geen in de buurt! Kruidvat en Ah hebben ook regelmatig aanbiedingen.. niet zo super als die van trekpleister maar het scheelt wel! Deze week geen newborn aanbiedingen geloof ik.

@Sunshine - helaas hebben wij geen Makro pas.. Toch bedankt voor de tip :)

3. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Haha liga...lijkt me ook wel leuk om mee te maken :p

Sunshine ik geef mijn vriend zink&seleen, visolie omega 3, tarwekiemolie en centrum Matena (zwangerschapsmultivit). Ik geef hem dus gewoon hetzelfde als ik zelf neem :)

4. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Oké dank je meid Miss ga k em ook wel wat geven haha! Hij slot al Davitamon! @ liga haha muts k moet altijd zo lachen om jou! @ ctje jammer meis bij Etos ook wel eens he en Bas van der Heijden! @ all testdrang word groot wil eigenlijk morgen ochtend doen... Moet inees veel plassen en heb steekjes onderin me buik spannend!

5. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Spannend sunshine!!! Ga je vandaag testen? 1 dag voor je nod moet wel kunnen toch? Ik testte ook net iets ervoor posi.. maar goed, als je negatief test, betekent t niet dat je niet zwanger bent he.. dan kan t nog steeds dat je te vroeg bent. Heel veel zekerheid krijg je dan niet.. Laat je het weten als je getest hebt? Ik hoop t zo voor je!!!!
    Test dan wel met je eerste urine.. :) succes meis X

6. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    He meis nee heb volgehouden k test morgen!! Hihi

7. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sunshine wat spannend knap dat je kunt wachten zeg !!

8. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Zo meiden, goedemorgen ik ben nu op werk!
    Ja knap he, ik wilde wel hoor maar vriendlief zei doe nou maar niet miss ben je dan nog te vroeg je weet het niet en heb je twee rotdagen erdoor ipv een als je morgen pas test dus ja daar heb die wel gelijk in. Ik weet het niet meer krijg wel een beetje hoop nu, wil er niet aan toegeven, gisteravond leek het wel of ik meer moest plassen of ik had meer gedronken ? Wat me wel opvalt is dat ik nog geen pukkeluitbraak heb, heb terug gekeken naar de laatste 2 maanden en toen had ik dat al 2 of 3 dagen voor NOD dus ja, of vandaag is me nod dat kan ook omdat me LF verschilt van 11/12 naja we zien het morgen vroeg wel, hoop dat ik iig de kans krijg om te testen. Verder voel ik me wel energierijk en niet sago zoals ik me altijd voor voordat ik mijn ongi krijg.. en natuurlijk hadden mijn vader en schoonmoeder gezegd dat ik helemaal straalde, zaterdag weer mijn vader, wat zit je te stralen meis? ik zo huh doe ik dat haha? mijn schoonmoeder vond mijn ogen anders staan.. heb wel af en toe last van mijn eierstok lijkt het en gisterenavond weer krampjes en steekjes onderbuik, maarja ik heb inmiddels wel elk zw symptoom gevoeld dus ja zegt ook niks, duimen jullie meiden, ik word er zenuwachtig van haha.. hopen dat ik vandaag en morgen geen hoofdpijn of ongibuikpijn of bruine afscheiding of pukkels krijgen!!!!! duim duim duim duim (even voor mezelf hihi)

9. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik wilde het niet vragen maar ik vroeg t me wel af. Je schrijft inderdaad elke periode een paar dagen ervoor dat je pukkel uitbraak hebt en nu kwam dat stukje maar niet! Meid heb echt goede hoop hoor!

10. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Ja precies viel mij ook op, dan kwamen er wel tien tegelijk paar dagen ervoor... Zou het wat betekenen? Dit word denk k de langste dag uit mijn leven haha, ook niets op me rug voel k , ja eentje aan onderkant onderin maar normaal zit me boven rug ook onder....

11. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Je houdt het spannend! :) Knap hoor dat je kunt wachten met testen! :) Zal idd een lange dag worden voor je.. wachten is nooit leuk! Ik heb ook goede hoop voor je! Klinkt veelbelovend!

Ik zit na een lang weekend ook weer op mn werk. Tot 4 uur vandaag en morgen weer naar Tilburg voor mn studie. Donderdag weer lekker vrij.

12. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Ik hoop het zo ctje weet t ech niet meer hierna ! Vind alleen vreemd dat na mijn ei zere borsten had en nu niet meer! Hadden jullie dit ook? Lekker meis tot vier uur en do vrij! Wel beter he dat e nu minder werkt!

13. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zere borsten kwamen bij mij wat later nog niet rond m'n nod :). Ik was vooral moe en lustte niks meer en maakte om niks ruzie met m'n man :p ik had ook nergens zin in ( ja was een draak:p) dus alles viel op z'n plek toen ik posi testte :p ik weet niet of t voor of na m'n nod was maar m'n m'n haar was zo vet! Ik was t altijd elke ochtend en moest t de eerste weken twee x per dag wassen!

14. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Ik maak ook wel ruzie ja haha en moest van de week huilen bij gtst toen Lorena Jack liet gaan haha? Naja voel verder niks dan wat steekjes morgen hopelijk diidelijkheid

15. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Sunshine spannend meis, ik word er zelfs zenuwachtig van!!!!

@mammietammie mooie ovu test...nu op naar n posi zw test!

Ik heb morgen mn follikelmeting....heb steeds steekjes bij mn linkerlies, ben eigenlijk heel bang dat er een cyste zit door de clomid of dat ik helemaak geen eitje heb.....

werkse meiden. xxx

16. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Spannend liefde kan ook al groei pijn zijn he van je ei! Kop op! Liefs

17. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liefde niet bang zijn voor die dingen joh ti's gewoon je eitje die je aan t plagen is!:) moeten we de eierdans doen voor je meting?

18. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Eier dans eierdans eierdans whoop whoop

19. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Hihi jaaa de eierdans :cool: hahaha
    Maar niet teveel springen hoor, je uk moet nog héél ff blijven zitten!! pffff schiet echt op voor jou zeg :D

20. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Haha voor mij hcg dans????

Deel Deze Pagina