@Sunshine - hahaha om jack en lorena zou ik zelfs huilen zonder dat ik zwanger ben hihi. Ik had alleen rond mn eisprong super gevoelige tepels en daarna niks meer! Helemaal geen last van mn borsten gehad tot nu.. Ik kreeg veeeeel last van vet haar en haar uitval! Daarnaast had ik al blauwe aders lopen over mn borsten en verscheen mn zwangerschapsstreep al licht, maar geen paniek als dat niet gebeurt.. dat kan ook veel later komen. En je vraag over het nu testen: aangezien je geen regelmatige cyclus hebt, is het lastig je nod vast te stellen. 1 dag voor je nod kun je best met middagurine posi testen.. maar mss is je nod later.. maar goed. Als je morgen posi test, zou je nu best een licht posi test kunnen hebben hihi @Liefde - spannend meis!! Maak je geen zorgen
Hahahahaha waggel waggel ... Hmm k doe het maar niet dan! Krijg nu ook rare buikpijn en heel de tijd laat van rechter eierstok, zal eitje die het eitje aan het loslaten zijn? Is ook de kant waar eitje weer zat deze maand
Haha sunshine probeer tot morgen te wachten en anders 3uur lang nis drinken en dan naar de toilet, dan moet je in principe ook goede urine hebben.... spannnnneeeennndd
Idd! Als je nu even niks drinkt (uurtje of 2/3) en dan met die urine gaat testen, moet het in principe kunnen hoor.. als je dan niks ziet, zie je waarschijnlijk morgenochtend nog niks en zou ik t pas vrijdag weer proberen.. Wel super spannend zeg!
Meiden k hou het niet meer en he. Vanmorgen om half negen voor t laats gedronken, urine is geel troebel en vlokken en net in inlegkruisje heel wit afscheiding leek op vruchtbaar slijm.. K ga er gewoon mee testen nu