Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ctje, maar red bull mag toch niet?:p

Over dat bloed durf ik niets te zeggen.. Zou er toch even achteraan bellen!

2. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Oh Ctje wat schrikken , k zou ook even bellen voor zekerheid, beter tien x teveel toch

3. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ctje ik lees t nu pas maar bij zorgen altijd vk bellen hoor. Het kan een gesprongen vaatje zijn na sex of harde ontlasting ( sorry kan t niet anders schrijven:p) ofzo maar ik de verloskundige is de enige die dat kan beoordelen dus zou ik gaar toch bellen hoor. Ik hoop dat t gestopt is meid!

4. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hilse chocola lustte ik t eerste trimester totaal niet daarna kwam t weer volop terug ;). Red Bill zou ik ook niet doen zit zoveel troep in..

5. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bedankt voor jullie reacties! Het bloeden stopte meteen, dus ik kijk het vanavond even aan. Desnoods morgen even bellen. Vrijdag moet ik sowieso weer naar de vk..
    De kleine beweegt goed, ik voel hem lekker trappen.. :) ik houd jullie op de hoogte. Bedankt in ieder geval!

6. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ctje je moet t nooit erg vinden om te bellen hoor daar zijn ze voor maar ik ben blij dat het bloeden gestopt is heb je nog harde buik?

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Ctje, blij dat het bloeden gestopt is!
    Misschien een adertje geknapt ergens onderin ofzo?
    Je kunt idd morgen nog wel bellen en anders vrijdag even overleggen!

8. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Liga - ook mm harde buik wordt minder. Mn buik blijft wel wat gevoelig. Verder voel ik me weer goed. Hopelijk was het niks. Heb het voor de zekerheid even aan mn vk gevraagd, dat is mn buurmeisje en zij raadde aan het tot morgenochtend even aan te kijken aangezien het een beetje bloed bij het afvegen was en het direct daarna stopte. Als ik morgenochtend nog last van mijn buik heb of opnieuw bloed, moest ik bellen.

Het scheelt wel echt heel erg dat ik die kleine goed kan voelen. Als ik dat niet had gekund, had ik me vast heel de tijd druk gemaakt of alles wel goed gaat met hem..

9. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nog even Hilse, dan voel jij je mannetje ook schoppen!! Of voel je hem al?

10. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat hij lekker beweeglijk is zeg en goed van je dat je t hebt nagevraagd !:)

11. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Ctje, nee nog niet eigenlijk!
    Probeer af en toe wel rustig te liggen en te voelen maar het valt nog niet mee haha :p
    Heb ook geen idee waar mijn placenta ligt haha! Ga dat de volgende keer bij vk even vragen.. of bij de 20weken echo, kan je alleen met echo zien toch?

12. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ ctje, is het gestopt meis? Hoe gaat het nu? Als je het niet vertrouwt bellen hoor, miss was het zoals Hilse zegt idd een bloedvaatje ofzo?

@ Hilse.. alweer 16 weekjes meis tijd gaat echt hard zeg pff.. :p
    @ all temp is weer gedaald vandaag met 0.2 graden, puistjes komen opzetten dus het zal vast niet.. Heb iig besloten geen test te gaan halen en ook niet te doen van het weekend. Pas wanneer ik het maandag nog niet ben dan ga ik een test halen na me werk.. ik vertrouw nu maar eens op mijn intuitie in plaats van me gek te laten maken want ik weet dat het niet raak is volgens mijn gevoel.. Dan kan ik maandag de gyn bellen voor een afspraak op cd14 om me eitje te laten meten.. ik had ook gelezen dat je gewoon onverklaarbaar onvruchtbaar kunt zijn, dus dat alles goed is maar het toch niet wilt lukken pfff, moet daar niet aan denken...

@veetje ik heb mijn FF kaartje in mijn handtekening gezet hihi kan je stiekem meekijken

13. Hilse

Hilse Niet meer actief

@sunshine, ja tijd gaat snel!

Onvruchtbaar, dat het gewoon pure pech is dat het niet lukt? Dat kan wel.. Zeiden ze bij m'n ouders ook. Super frustrerend!
    Maar tegenwoordig doen ze veel meer, zoals IVF en dat soort dingen. Dus de hoop is nog niet gevlogen!
    En dat gaat bij jullie helemaal niet nodig zijn ;) hihi

14. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Ja dat bedoel ik ja! Hoop van niet word gek van mezelf haha maar goed zal ooit wel moeten lukken toch.. Wachten wachten wachten wachten

15. Hilse

Hilse Niet meer actief

Gaat helemaal goed komen sunshine!

16. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Oh en lees net dat je ook zwanger kan zijn met lage temp of wanneer die dus blijft dalen zit gewoon niks anders op dan te wachten of de rode duivel komt hihi ...

17. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Dank je Hilse

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

Pff ja dat afwachten.. Wat een hel!
    Ik blijf duimen!!

19. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Haha ja na deze maand stop ik weer met temp, ei word toch naar gekeken tot januari! En k ga wel zondag testen als ik het dan nog niet ben, haha houd het niet vol ben ik bang...

20. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    @Sunshine, wat een gedoe he die temperatuur.. Is zo moeilijk om daar iets van af te leiden..
    Ook al is je temp nu weer gezakt.. hij is nog steeds "hoog"... Tenminste, voor mij is 36,8 hoog.
    Ik heb vanmorgen ook nog even mijn temp opgenomen en die was toen ook 36,8.. dus je kan met die temp prima zwanger zijn..
    Het is helaas afwachten, hopen en duimen draaien.. meer kan je niet doen.. En anders met goede moed naar de volgende ronde!!

@hier komt vanavond MvM langs.. vind het wel erg spannend!! Hoop dat ik een knaltest heb vanavond :D.

Deel Deze Pagina