Witter dan wit kan niet he echt balen krijg nu ook wel hoofdpijn beetje, test morgen heb geen nut he? K snap het gewoon niet
Ja liefde moet wel aan de hand van de follikel meting bij gyn ... En hb hem ook echt gevoeld , hoop dak straks gewoon ongi word dan maar weer verder snik
Ik kreeg ook wat hoop maar helaas, te mooi om waar te zijn. Ik word echt zo'n meisje wat vijf jaar bezig gaat zijn. Vier pendels die niet kloppen ook van september niet zijn er acht ... K gyn gebeld voor afspraak wete ze niet welke arts ik heb maar ze kan wel zien dat mijn eigen arts er niet is ook lekker kut.. Wil me eigen arts en zijn actie plan versnellen, 27 nov follikelmeting bij Joost mag weten wie, wil me eigen arts mocht ik specifiek naar vragen van hem en die trutten van assistente werken niet mee, kan niet zien wie er dienst heeft 27nov maar ze ziet wel dat mijn arts het niet heeft pffff. Waarom wil het nou niet lukken?.. Kom maar op met me ongi zucht snik snik snik snik
Pff was ook al stiekem van een.posi test uitgegaan voor jou..... Ohja jij had ook follikel meting... morgen testen heeft niet veel nut meid...om de dag stijgt hcg! donderdagochtend nog n testje wagen als je nog niet ongi bent niet de moed verliezen en de hoop opgeven hoor meid. liefd
Dank jullie meiden maar het zal morgen wel kome de duivel.. Ken wel janken pfff , als k het idd morgen niet ben donderdag testen in ochtend..
Hoeveelste cyclus dag was dit eigelijk sunshine? Ik zou inderdaad donderdg weer testen hoor m'n goede gevoel over je is nog steeds niet weg..!
He Sunshine, wat klote meis!! Dacht echt dat t raak was. Idd: mirgen testen heeft geen zin.. als je niet ongi wordt, probeer het dan vrijdag nogeens.. Sterkte! Hopelijk ben je gewoon te vroeg!
Niet om je valse hoop te geven sunshine, maar dag 25 is als ik naar je rijtje kijk toch wel vroeg! Ik denk niet dat je alle hoop op moet geven en ik denk dat je misschien van t weekend pas moet gaan testen hoe moeilijk ook dag 25 zou ook kunnen betekenen dat je 5 of meer dagen voor nod aan het testen was! En dan is een negatieve test ineens niet zo gek . Of zeg ik nu iets raars?
Liga denk jij het echt nog bij mij? Ik niet hoor denk dat het morgen komt ongi en ander wel donderdag.. Zou k anders voor donderdag zo een clear blue vroege test halen of niet? Slechte Dingen over gelezen
Kruidvat 2v5 test ook heel vroeg posi, maar als liga's berekening klopt, zou het best kunnen dat je erg vroeg was met testen.. maar ook ik wil je geen valse hoop geven. Hoop iig dat je snel weet waar je aan toe bent. Niks is zo vervelend als die onzekerheid..
@ liga het moet wel me eitje sprong op dag 14 door gyn gemeten plus mijn lf van 12 kom ik uit op een cyclus deze maand van 26 dagen toch?