Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeeeetje meiden, ik houd jullie niet bij joh hihi!

@ Liefde - Jeeeeej een mega ei! Top, nu klussen!! Hoop dat het raak is voor jullie!! Jullie hebben er nu lang genoeg op gewacht.

@ Mammietammie - probeer inderdaad positief te denken. Netjes dat je ei op de verwachte datum gesprongen is! Nu proberen geduldig af te wachten.. lastig, ik weet het! Hoop t zo voor je!

@ Liga - dat zou gauw zijn meis, maar niet te vroeg dus hij mag komen! Ben je zenuwachtig? Ik hoop dat je gauw je mooie gezonde ventje vasthoudt!

@ Sunshine - Idd, eventjes geduld en dan vrijdag weer testen.. Lastig, maar anders is de kans dat je voor niks teleurgesteld wordt nog steeds vrij groot.. Ik hoop ook dat mijn (en jouw) gevoel klopt. Hoop op een dikke vette tweede streep. Hihi

Sorry voor de meiden die ik vergeten ben, maar jullie kletsen zo veel ;) Ik ben nu bezig met mn laatste lesje en dan race ik richting Tilburg voor 2 colleges.
    Houd ons op de hoogte he liga! Spannend hoor!!

2. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Sunshine misschien heb je wel een langere lf dit keer?

Liga bij jou wordt het ook spannend hè... Hoop dat de kleine er is over 1 en binnen 2 wk ;)

Ctje ja gaat snel hier hè haha, gisteren na m'n werk moest ik geloof ik 8 pagina's terug lezen :p

Trouwens, Barb, ik heb over jou en je kleine man gedroomd vannacht hahaha :) Ik en mijn vriend kwamen bij jullie op kraamvisite. Was wel gezellig trouwens ;) :D Wat een rare dingen kun je soms toch dromen.

3. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Haha iedereen zit volop op zp he Hahahahaha! @ mammie tammie dat zou idd kunnen! K moet maar geduld hebben , k ga ff aan werken knuffel meiden!

4. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ctje wat een drukke dag! Rustig aan hè!

Mammietammie : dat zou zeker super zijn Hihi:)
    Ben best nerveus net zoals voor kerst zeg maar Hahaha

Sunshine : werkse!

Ik heb zon trek in een kroket!!! Zal ik gaan bakken??

5. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Hahah liga, tuurlijk gaan bakken ;) kroketje meer of minder maakt niet uit haha.

ik moet ook echt aant werk, maar ben helemaal hyper :p

6. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Haha ik ook maar weet niet waarom..... Goed aan de klus he liefde! Heb je nu elke keer een fm meting?

7. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Nee ik heb volgende week alleen nog bloedprikken.op progesteron of mn ei echt is geweest.
    als dit oke is dan krijg ik voor een half jaar clomid :)
    als clomid nu aanslaat doet dat het het komende half jaar ook en moet ik vruchtbare dagen aanhouden can cd 9 tm cd 15.
    Ze wil me alleen.nog terug zien als k.zwanger ben ;) of als mn cyclus weer langer dan 35 dagen wordt.

nou k vind t heerlijk!! clomid doet zn werk en wij kunnen er weer voor gaan :D

8. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje dus je bent al met Clomid bezig nou dat moet een knal ronde worden hoor!

*heeft inmiddels broodje kroket op en is nu alle restjes frituur uit vriezer aan het opmaken om te beginnen met aardappelschijfjes:p*

9. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Oh zo aha dat is idd wel fijn zeg! Je heb dan gegarandeerd een goed ei toch en elke maand een nette cyclus met Clomid

Haha liga k heb ook een kroket op Hahahahaha ! Heb je zo honger hihihi

10. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Liga wat ben jij erg ;)
    geniet er van hihi

11. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank u! Haha t is heerlijk!! Had zo'n trek niet normaal !!

12. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    :D :D
    geloof dat k zo maar vrij neem...heb n concentratieprobleem hihi

13. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha krijg je voor klussen geen vrije dag :p

14. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Hahaha jaaa 2 vrije dagen...
    Dat zou leuk zijn in de agenda van.kantoor...VRIJ, KLUSSEN.
    uhh ga je verhuizen?? Nee....hihi

15. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hahaha jullie houden me wakker tijdens mn college!! Idd 2 dagen vrij om te klussen haha!
    Mmm liga ik heb ook trek in kroketten en in chocola!! Nog 10 min dan zit college 1 erop. Heerlijk chocola scoren en me klaarmaken voor mn 2e college

16. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Succes ctje.....
    ik blijf toch ook nog maar n uurtje hangen op kantoor.... ben hartstikke druk. dus vrij nemen is zonde...niet dat ik vandaag veel gedaan heb ;) maar toch

17. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Hoi meiden,

Ik zou me graag bij jullie willen aansluiten als dat mag :)

Ik heb een poging gedaan bij Rammelende eierstokken samen met Veetje en nog een paar anderen, maar daar praat helemaal niemand meer, dus heb besloten daar te stoppen. Veetje stuurde me een berichtje dat ze hier aan het kletsen was. Ik heb een kijkje genomen en het lijkt me leuk om met jullie te kletsen!

Groetjes,
    Kaatje

18. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom!:) vertel eens wat over jezelf wij zijn heeeeel nieuwsgierig haha :)

19. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Haha liga... Heeeeeel nieuwsgierig ja. Genoten van je frituuruurtje?

Liefde whahaha ik zie het al voor me die agenda. Moet je nou alweer/nog steeds klussen in je huis? JA :p Kon het maar...

Gisteren m'n ei gehad dus waarschijnlijk, maar gisteravond waren we allebei zo moe en zijn we in slaap gevallen. Als m'n mannetje straks thuis gaan we dus nog maar ff aan de slag :p Dan zou het genoeg moeten zijn toch? Cd 9, 11, 12, 13, 15 en op 14 ei.

Kaatje welkom :)

20. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mammietammie lijkt me wel genoeg Hahaha

Frituur was heerlijk! Wel net klote bericht van UWV. M'n verlof uitkering is 0 euro. Zit al 3 maanden zonder salaris doordat m'n werkgever me eerst niet ziek had gemeld ( moest ik zelf tot 3 x toe doen en uiteindelijk UWV maar gebeld ) en daarna zonder reden beter had gemeld en dat riedeltje nog 2x! Echt bizar heb nog nooit zoiets gehoord maar t is echt waar! Ben dus al een hele tijd bezig met brieven en verklaringen ban artsen doorsturen maar op de een of andere manier is het UWV ergggg langzaam als het om zoiets gaat...
    Vind het echt belachelijk ik heb al die tijd hard gewerkt en gewoon recht erop maar door andermans gerommel krijg ik ellende! We komen
    Wel rond hoor maar ik voel me gewoon echt niet serieus genomen!
    Zo ik heb weer even m'n ellende hier losgelaten:p lucht op haha

Deel Deze Pagina