Welkom Kaatje! Idd vertel eens wat over jezelf! Jeetje Liga wat klote! Ik snap dat je je niet serieus genomen voelt! Trouwens.. je had me helemaal lekker gemaakt voor kroketten.. dus net een mc kroket gehaald, ooooooh slecht, maar erg lekker!! Gebeurt er nog niks bij jou? Nu nog even op mn werk. Mijn man heeft een belangrijke presentatieavond, dus ik ben er om hem te steunen hihi. Goede vrouw he?
hahaha geweldig mckroket was een van de weinige dingen die ik de eerste maanden kon eten met smaak heerlijk!! Wat een geweldige vrouw ben je hahaah Door de stress over het uwv was t net weer flink raak met voorweeen , maar het is nu weer aan t afzakken gelukkig. M'n man zei toen hij uit zn werk kwam dat ik er anders uitzie en hij denkt dat ik snel ga bevallen! Daar neem ik nog maar een raketijsje op Ja ik ben echt veranderd in een vreetmonster!
Hoi meiden, Leuk! Ehm iets vertellen over mezelf, ik ben 25 jaar, sinds September getrouwd. Nu sinds een jaar gestopt met de pil. We zijn serieus bezig met 'klussen' sinds 3 maanden. Zoals jullie kunnen zien heb ik een onregelmatige cyclus, zit nu te wachten, inmiddels zit ik op dag 41 van mijn cyclus.. Ga er morgenochtend of vrijdagochtend eens een test tegenaan gooien. Ben benieuwd
@ Kaatje welkom meid! Leuk dat je meekletst zoals je ziet kletsen wij veel! Ik ben ook 25 en cyclussen ook niet top, spannend testen hihi... @ liga jou frituuruurtje was lekker zeker hihi, oh nog even meis dan is het zover voor je! @ctje ahh is het Goed gegaan je college? @ mammietammie moet genoeg zijn meis! Ik duim duim duim! @ all hier is de pukkel uitbraak bezig, heb er ook aangezeten dusmziet er nu helemaal niet uit me gezicht! Denk toch vrijdag nod...
Haha ja ik zag het idd maar dat is toch juist gezellig! Ja dat testen is zeker spannend! Heb wel kwaaltjes, maar ik vind het moeilijk want het kan natuurlijk ook van m'n aankomende menstruatie zijn..
@ liga hoe doe ik dat, kokend water in kom en handdoek,overheen? Ik knijp het gewoon kapot kan niet ervan af blijven! En dus zie k er niet meer uit hahahah. Iemand middeltjes,ervoor! Ben verdorie 25 en nog last grrr, help.. Zijn ook veel onderhuids en mee eters bah enzo
@ mammietammie: haha per toeval las ik je bericht omdat ik 2 pagina's terug las. Wat geinig zeg hihi! @Liga: wat kut nieuws. Ik hoop dat het nog lukt met het rechtzetten. Wij hebben boete van 204 euro van toen ik naar ziekenhuis moest met mega weeen. Je mag daar 50km/pu dus ga je sowieso al te snel, helemaal als je haast hebt.
Ik dacht ik verzend dat gelijk want de stoom verbrandt je echt hoor! ik doe het zo: stop in een wasbak doen de helft/driekwart met gekookt water uit de koker en de rest aanvullen met koud kraamwater tot het nog wel lekker stoomt, maar niet te heet erboven aanvoelt. Erboven hangen en met een grote handdoek alles eromheen afsluiten over je hoofd zeg maar. Dat zweet ontzettend! maar het werkt als een trein! Ik doe er soms een lekker geurende zeep of lavendel olie in dat ruikt lekker! Oja en je mag best dicht op het water hangen hoor zolang het maar niet te heet is
Hier gaat het wel goed maar pittig hoor! De kleine wil alleen maar geborgenheid. We hebben amper onze handen vrij want anders zet hij zijn keel open en hij kan hard huilen joh. Van de week een draagzak gekocht van babybjorn en dat werkt goed! Maar vandaag hem even laten huilen in de box en toen heeft hij zich daar toch vermaakt een aantal momenten vandaag dus toch weer even een succesje! Snachts is ook nog pittig. Hij slaapt nog niet lang door (4uurtjes). Maarja hoe ouder hij wordt hoe langer hij gaat slapen, hoop ik
Zooooo girls jullie zijn kletskousen aan het worden! @Kaatje - Leuk dat je mee komt kletsen! Spannend hoor, bijna testen. Hoop voor je dat t snel raak is. @Barb - wat schattig dat ie zoveel geborgenheid zoekt, maar idd ook erg pittig lijkt me! Hopelijk gaat ie snel wat langer doorslapen. Hoe voel jij je? Herstel je goed lichamelijk? Wandel je veel met je ukkie? Sorry liga en sunshine ik ben helemaal vergeten waar jullie het over hadden.. Ik ben eindelijk thuis. Duik zo gauw mn mandje in. Morgen gelukkig vrij, heerlijk!! Ik denk dat ik alvast het eea voor die kleine ga wassen.. wel vroeg, maar ik begin gewoon met de hydrofielluiers, washandjes etc.. Jullie lezen t al.. ernstige nesteldrang! Truste! X
Zooo meiden wat een drukte hier! @kaatje welkom! @barb, balen van die boete! Ergelijk zulke snelheden haha En fijn dat de draagzak helpt! Hoop dat ie gauw wat langer slaapt. Komt vanzelf Zie mooie foto's voorbij komen op fb!! @sunshine, oehh vervelend is dat! Idd even lekker stomen, muziekje erbij aan Ik ben kapot, vanmiddag de stad in geweest met een vriendin. Boxzak gekocht en nog een pakje van Nijntje voor mee naar het ziekenhuis Vanavond nog naar Ikea geweest met m'n moeder pff ben bekaf! Ga nu ook gauw m'n oogjes sluiten Sorry voor wie ik ben vergeten hoor! Drukjes Oooohh liga, heerlijk kroket. Broodje kroket of mackroket zo lekker. Heb er nu al zin in hahaha Ik heb echt elke week wel zin in een frikadel speciaal Kan me nog net inhouden
Bedankt meiden! @ Ctje, thanks! Hoop ook dat het snel raak is..Helaas deze ronde niet, ik kon het vanochtend niet laten.. Heb een test gedaan.. negatief.. Maar had ergens al een vermoeden dat dit weer een lange cyclus gaat worden! @ Hilse, ooh een pakje van Nijntje, die zijn zo schattig. @ Barb, balen zeg van die 204,- Zonde geld.. Jammer dat ze geen uitzonderingen maken voor mensen die snel naar het ziekenhuis moeten..
Ja, ik kan er geen pijl op trekken zeg.. Erg vervelend! Maar denk dat het ook te vroeg is om er mee naar de huisarts te gaan! Denk je niet?!