Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Hahahah KLAARWAKKER zul jij zijn!

2. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo lekker slordig van je werk zeg!! En nu nog het medische keurtraject in? Euhm.. je gaat idd bijna bevallen. Dit is de fout van je werkgever en niet van jou. Knap dat je zo rustig gebleven bent.. ik zou dat nu niet kunnen met al die hormonen hahaha. Maar idd.. uwv doet gewoon zn werk.. zou me ook behoorlijk belazerd voelen door mn werk zeg! :( Je hebt helemaal gelijk: focus je op je bevalling en kijk daarna uit naar ander werk!

@Barb - klote joh.. zo'n dure boete.. mijn zwager (politieagent) zegt dat je bezwaar aan kunt tekenen. Als jij aan kunt tonen dat jij op dat moment onderweg was naar het ziekenhuis om te bevallen, wordt de boete vaak kwijtgescholden.. het is iig het proberen waard. Als jij ergens een officieel papiertje hebt waar de geboortedatum van je kleine opstaat, zien ze dat dit op dezelfde dag was als je boete.

3. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @'ctje nee meis nog niks alleen wat pukkels maar heb er aan gezeten ook dus nu erger.. Weet t ook niet denk toch later ei dan...paar dagen!

Jeetje liga dat kan er ook nog wel bij, wat stom zeg Pff. Adem in adem uit.. Hopelijk krijg je je centjes nog

4. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ctje wat aardig van de politie zeg! Nou barb ik duim voor je!:)

5. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jaa.. ik weet niet of t goedkomt bij Barb, maar mn zwager zei dat het regelmatig gebeurt dat ze zulke boetes kwijtschelden. En aangezien het zo'n hoge boete is, is het het proberen waard :)

6. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Mijn vriend is er ook mee bezig. Alleen nog even kopietjes maken van geboortebewijs en de boete :)

7. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ barb ja moet toch wel kwijt gescholden worden lijkt me!

@ all wat zal k doen meiden, morgen testen of zaterdag ochtend? Nog geen enkel spoor van iets behalve mijn gezicht haha...word nu toch wel zenuwachtig...

8. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Ohh Sunshine wat spannend weer! Ik leef met je mee hoor.

9. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Okee barb, hopelijk schelden ze 'm kwijt.. jullie hadden duidelijk haast :)

@Sunshine - hmm lastig.. je kunt het proberen morgen met je eerste urine. Super spannend meis!!

10. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @ Sunshine, ja erg spannend he!! Morgenochtend gewoon testen! :)

11. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Ja k durf niet wik niet weer omo wit mis wacht k tot zaterdag hihi als het me lukt tnx meisjes

12. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jaa ik snap het Sunshine.. Dan heb je een iig een dag langer de kans dat je ongesteldheid doorbreekt. Hopelijk weet je het weekend wel waar je aan toe bent; of een positest of ongi! Dit is super vervelend..

Mijn buik begint in de weg te zitten. Bukken is geen pretje en ook op de bank zitten is niet lekker meer. mn buik voelt ook zo zwaar aan helemaal onderin. Bovendien moet ik elke 10 min naar de wc. Hihi heerlijk, ff klagen ;) Nog 11 weekies dan heb ik of die kleine al in mn armen, of het duurt niet lang meer.
    Morgen bij de vk mn bloeduitslag van dat rhesusonderzoek.. ben benieuwd!

13. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sunshine ik kan me voorstellen dat wachten lastig wordt ! Ben benieuwd of je t morgen doet!:)

Ctje klaag maar raak hoor! Je bloeduitslag zal vast goed zijn anders bellen ze meestal uit zichzelf ;).

Geloof het of niet maar ik ben net naar de kapper geweest! Heeeelijk kan niks meer nu m'n buik doet vreselijk pijn maar wat heerlijk om na zoveel maanden weer geknipt te zijn!:) ik= blij haha

14. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Sunshine, spannend! ben benieuwd wanneer je gaat testen!!

@ctje ja snap dat die buik lastig begint te worden...nog ff volhouden!!

@liga, heerlijk!! jij bent klaar voor de bevalling!! hihi

Ik had net een super positieve ovu test:D. grappig, als k niet getest had had ik toch echt gedacht dat ie gister was!! toen had ik zulke steken...vandaag niet meer, maar wel veel vruchtbaarslijm...heerlijk dat alles weer lijkt te werken :D. Ben benieuwd wanneer ie echt springt...of gesprongen is(?) ;)

15. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik vermoed dat ie morgen springt liefde! Klusseeeeen! :D

16. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Idd fijn liefde, dat alles weer lijkt te werken! :) Hopelijk hebben jullie goed geklust ;) Nu komt het lastigste: wachten.. :(

Ik ga gauw opschieten. Om 8.15 beginnen! 14.00 lekker weekend!! :)

17. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Nou eigenwijs als ik was een test gedaan en zoals verwacht omo wit.. snap er niks meer van meiden.. vriendlief zei test maar hihi maarja geen tweede streep.. kan niet anders bedenken dat mijn ei dan toch later is geweest of een langere lf .. had vanmorgen mijn temp willen meten maar vergeten even morgen doen.. kijken hoe hoog of laag die is.. verder geen symptonen, pukkels gaan wel valt mee en gisteren avond wat steekjes in mijn onderbuik verder niets, geen hoofpijn zoals altijd of hevige buikpijn.. wat moet ik nou meiden als ik maandag nog geen ongi ben?

ik moet iig mijn follikelmeting afspraak gaan verplaatsen, die staat nu op 27 nov dat is over 11 dagen en dan ben ik of pas op cd10 ofzo als ik dit weekend ongi word dus dat is dan te vroeg.. wacht nu maar af wann ik ongi word en bel dan maar voor een nieuwe afspraak hopelijk kom ik er nu wel doorheen en bij mijn eigen arts..

zou het dan zo zijn dat ik mijn ei later had (gemeten op dag 11 van 16.5 mm, als die 1 mm per dag groeit dan zou ik op 3 of 4 nov mijn ei gehad moeten hebben.. zeg 4 nov dat was CD16, zou goed mogelijk zijn natuurlijk dan zit ik nu op 12DPO...

ik wacht het maar af tot maandag en dan maar weer een test doen als ik het nog niet ben maar volgens mij is er dan iets niet goed of juist wel haha.. wat zeggen jullie , drama weer dit pff..

ik ga iig niet me weekend er door laten verpesten of ik nou ongi word of niet, heb afgelopen twee weken al in zak en as gezeten ben het zat.. iedereen loopt ook te mauwen dat ik anders ben, opstinaad opvliegerig, ja hormonen kan er ook niks aan doen zucht..

zo meiden dit was mijn geklaag voor vandaag hihi, gelukkig is het vrijdag.. :D

18. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liefde wat fijn van je ei!!

Ctje werkse! Nog even volhouden voor t weekend :)

Sunshine: en heb je getest of gewacht ;)?

Hier misschien twee uur geslapen vanacht word gek van de buikpijn maar m'n haar is zacht en zit lekker :p. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden gaat hier goed op Hahaha.

19. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè wat raar sunshine:( goed dat je positief blijft hoor!

20. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    slaap je zo slecht liga? heb al berichtje geschreven net voor jou hihi

heb jij nog ideeen wat er aan de hand is met mijn gekke eierstokken/lichaam?

Deel Deze Pagina