Ja sorry zag het te laat ik snap er niks van! Vind het zo lastig sorry Nou heb gisteren beetje teveel spanningen gehad en heb teveel gedaan dus heb continu buikpijn
Oh Sunshine jeetje wat balen zeg....zacht uitgedrukt je ei moet dan bijna wel later zijn geweest óf je bent n laat tester?? Heb je ook bloed geprikt om te kijken of je ei goed gesprongen is?? Enne ik zit net naar d titel vsn t topic te kijken, we gaan er wel voor zorgen dat 2012 nog ons jaar wordt hè Mammietammie en Sunshine!! nog 1 a 2 kansen dit jaaar!! en Kaatje ik ben aant werk...of eigenlijk aanwezig de hele week al geen concentratie hihi. en manlief was pas 01:15 thuis vannacht...waar ik uiteraard op heb gewacht. hij was wel verbaasd he ben.je nog wakker? haha. jaaaa tot half1 werken en dan weekend!! ga nog ff n ovu testje doen als k thuis kom!
Ja ik weet het ook niet liefde frustreert wil duidelijkheid of miss is de test wel duidelijk haha.. nee bloed prikken hoef ik niet meer dat heeft die wel de eerste keer gedaan en dat was toen goed hormonaal enzo dus.. ik weet het ook echt niet.. ja daar moeten we echt voor zorgen , ik heb denk ik nog maar 1 kans ... hihihi ja jij was klaarwakker he .. goed zo alle kansen benutten...nog even doorgaan he!! ik ben ook aan het werk maar kan me hoofd er ook niet bijhouden.. ik hoop dat ik een laat tester ben dat moet echt wel als ik maandag nog niet ongi ben toch? dan is het bijna drie weken geleden onderhand dat ik mijn ei heb gehad.. of zal mijn lf nu zo veel langer zijn, ik ga morgen vroeg even tempen kijken wat dat doet..... als mijn ongi niet komt aankomende week moet er maar een bloedtest gedaan worden denk ik.. bij de HA? maar goed alles kan nog.. ik werk ook tot half 1 lekker he hihi...
Liefde: haha geweldig van je mannetje hihi sunshine: Sterkte het laatste uurtje op je werk en dan lekker van het weekend genieten he!
Sunshine, grr balen zeg als je vlg week nog niet ongi bent zou ik de gyn bellen voor advies. Wel raar zeg. Maar als ik naar cyclussen kijk dan zou cd26 ook wel heel vroeg zijn, in dat opzicht loop je nu op schema. Maar aan de hand van je follikelmeting is het wel vreemd. Misschien groeit je eitje langzaam? Maar wat ik al zei, nog even afwachten en maandag bellen zou ik doen. Liga , klote! Je rust kan je wel goed gebruiken nu. Liefde, haha nog wakker... Wat zei je? Opschieten naar boven jij dan kan ik daarna slapen Welkom naast mij op het wachtbankje Fertilityfriend heeft m'n ei gedetecteerd en was idd dinsdag zoals verwacht. Nu is dinsdag wel precies de enige dag geweest dat we niet geklust hebben (allebei in slaap gevallen ) dus eigenlijk heb ik weinig hoop. Maarja 1 zaadje kan genoeg zijn dus daar duim ik maar voor!
Mammietammie als je de dag ervoor geklust hebt is er niks aan de hand hoor! Juist prima die zaadjes hebben dr weg al vast afgelegd en staan dan mooi te wachten op je ei! Misschien een gekke vraag maar waarom heb ik net alle deurkrukken staan schoonpoetsen?!?!? ik spoor echt niet hoor hahaha
Hahaha combi van nesteldrang en smetvrees? Wil je een middagje bij mij op visite komen? Heb nog een paar deurkrukken voor je
@ Sunshine - balen meis! Idd het weekend maar even aankijken en daarna de gyn bellen voor advies. Mss test je idd wat later positief.. nog geen ongi op komst? @ Liefde en mammietammie - voor jullie worden het spannende dagen, wachten lijkt dan een eeuwigheid te duren. Hoop heel erg dat jullie hier foto's komen plaatsen van mooie posi testjes Gun het jullie zo! @ Liga - hahahah jij wordt wel erg nu zeg! het hele huis aan het poesten? Daar heb ik nog geen last van gelukkig.. wil alleen alles voor de baby klaar hebben (kleertjes schoon, kamertje klaar etc.) dus mocht je nog meer willen schoonmaken, hier kun je je uitleven Heeeeerlijk, heb nu mn laatste klasje.. Die zitten braaf mijn aantekening over te schrijven, dan kan ik even gauw hier wat komen posten Om half 4 bij de vk zijn, vind ik altijd wel weer leuk, even het hartje luisteren enzo
Hahah ja zou echt dolgraag alles poetsen maar t gaat echt niet meer nu mn buik doet zoveel pijn! voel me we een beetje stom
De dag voor je ei klussen ist beste Mammietammie dus niks aan de hand!! Mijn ovu test van net was een heeele vage tuur streep! dus mijn hoogtepunt is geweest whaha mooie woordspeling....maar goed, gister posi test, ws vandaag mn ei gister goed geklust...nu wachten en duimen..vandaag ff rust en dan morgen nog ff voor de zekerheid . mn nan vroeg net: heb je me vandaag nog nodig of kan ik straks even weg....huh? haha ik snapte m niet...ja een baby lukt niet in je eentje toch . ooooh whaha lekker tactisch gezegd, heb je me nog nodig offuh. haha mannen!! mare, als we maandagochtend, dinsdagavond, donderdagavond en dan morgen hebben geklust dan hebben we iig goed de vruchtbare periode benut toch? Ald ze zeggen om de dag.... Fijn weekend meiden
Haha liefde wat een makkelijke man! Ik zou ook nog doorklussen dan weet je zeker dat je niks misloopt en vervelend is t niet
Hihi lekker doorklussen ik duim duim! @mammietammie ja aan de hand van de meting vind ik het ook erg raar .. Ik wacht maar af.. @ctje nee meis,voel nog niks behalve die pukkels.... @liga haha muts alles lekker schoon!
Hahaha liefde - en of je je vruchtbare periode benut hebt!! Aan het klussen zal het zeker niet liggen Ik ga voor je duimen Ik kom net bij de vk vandaan: alles was goed. In mn bloed was niks verontrustends te zien, mn lichaam maakt geen antistoffen aan tegen die klekne, dus dat is fijn. Mijn ijzer gehalte was 7,nog iets en dat moest boven sde 6,nog iets zijn, dus ook top. Bloeddruk prima, wat aan de lage kant dat wel. De kleine ligt helemaal dwars (nu al ) zn hoofdje ligt links, zn voetjes rechts. We hadden mn buurmeisje weer als vk, en ik was de laatste voor vandaag, dus ze zette het echoapparaat er even op. Kleine sliep heerlijk, we hebben weer zn ruggengraat mogen bewonderen. Verder niet veel gezien, ze had zelf erg weinig verstand van echo's maken.. Was nu 7,5 kg aangekomen in 29 weken, ik ben dus nog tevreden! Nu heerlijk met mn man voor de open haard. Morgen komt de Sint weer aan, gek idee dat we dat vanaf volgend jaar zullen gaan vieren met de kleine erbij!
Oh mijn banner loopt denk ik 2dagen achter qua eisprong....k laat m maar staan, dan test ik.ook niet te vroeg
Fijn Ctje dat alles goed was! @ Liga, ik heb ook nog wel een aantal deurkrukken in de aanbieding haha @ Liefde, haha ik moest ff hardop lachen om je berichtje.. Echt een mannenopmerking Tja nog 1 a 2 kansen dit jaar.. Denk in mijn geval 1x.. Vandaag Ha gebeld.. Niet aanwezig.. Hmm nu maar dinsdag ff heen..
@ ctje wat fijn dat alles goed was zeg pff.. Nu ook jij bijna de laatst loodjes.. @ Kaatje ja jij moet idd ff de HA bellen ben benieuwd meis! @ liefde haha grappig die opmerking @ all ik weet het niet meer frustreert echt zet niks door heb alleen goeie witte afscheiding steeds bah k hou julie op de hoogte.. Als k het maandag nog niet ben ben k echt zenuwachtig pff.. Alleen die fm meting heb dan ook niet veel nut, vorige keren kon ik er de klok op zetten.. Voel verder nog niks