Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Liga - thanks ;) Heb je de kleertjes ook met normaal wasmiddel gewassen of die met neutral?
    Hoe is het met jou? Nog steeds gerommel?

2. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ Kaatje ja k ook maar zal wel niet hor is het bij jou?

Miss sla ik wel een ongi over???? Vreemd wor we gek van onzekerheid pff

3. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Oh balen Sunshine :( wat een onzekerheid...k ben benieuwd :(

had net n heel verhaal getypt...maar nu s alles weg :( zit op mn mob..super irritant. vertel t verhaal straks wel vanaf de laptop ;) niks boeiends....

k zit nu volgens mij wel officieel opt wachtbankje...geen steekjes meer dus ei is volgens mij geweest...moet ook wel adhv mn test en fm :) spannend. hoop dat de 2weken snel gaan.

xxx

4. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Hi meiden, ff n vies praatje hoor :$
    Maar k ging net naar de toilet en had echt een vieze klodder eggwhite
    maar kon er ook niet echt slierten van maken....
    heeft dit toch nog met de eisprong te maken of juist dat ie geweest is?

Iemand ervaring mee?

5. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Is het geen sperma liefde? :p

Sunshine balen meid. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Ctje, en, al aan het wassen? :)

Liga hoe is het met jou? Vorderingen?

Ik snap nog niet veel van m'n tempkaartje. Wat vinden jullie ervan? Is zo'n hoge temp normaal? Op welke manier kun je een zwangerschap vermoeden?

6. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Haha volgens mij niet Mammietammie....zag er wéér. anders uit......;)

ik heb helaas geen verstand van tempen... zie alleen duidelijk he eisprong...bij een innesteling hoor je weer een dip te hebben toch? Of heb ik dat mis.

7. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    @mammietammie, Nu zegt je temp helaas nog niets over een zwangerschap. Een dip kan duiden op een innestelling, maar hoeft niet. Ik had bv geen dip en was toch zwanger!! Helaas dus gewoon afwachten.

@liefde, geen idee, had eigenlijk nooit zoveel slijm rond mijn eisprong..

8. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Innesteling geeft soms een dip maar niet altijd. Momenteel kan je uit je kaartje nog niet echt iets afleiden vrees ik.... Heb je eerdere kaartjes, want dan je vergelijken. Maar best altijd op zelfde tijd tempen, anders krijg je die vervelende witte bolletjes en soms dus ook een afwijkende temp...

9. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @ Sunshine, ik geloof dat ik ongesteld word. Vandaag wat bruin slijmverlies, dus zet vast vanavond wel door.
    Maar ik had na die negatieve test al zoiets van: laat de menstruatie maar beginnen.. Kunnen we weer aan een nieuwe ronde beginnen..

10. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @kaatje balen meid maar k heb dat ook laat maar komen die ongi kunne we verder en heb ik weer een mooie ronde.. Maar nog niets k snap het echt niet Flip hem echt.. Waarvoor doe k dan die meting het eitje was al zo groot op dag elf

@ mAmmietammie kan er nog niks uit halen meid k duim voor je!

@ all k haal morgen een test en dan doe k dinsdag

Heb wel heel veel felle steken ook in me lies naja k wacht af maar maak me onzeker wil weten waar ik aan toe en.. Als dinsdag dan test negatief is Miss maar gyn Belle maar dan krijg k weer die stomme
    Kattige assistenten .. Maar als het Niet raak is mag me ongi echt komen graag zelfs en snel

11. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Sunshine - spannend meis!! Hopelijk test je positief dinsdag en aks t toch niet raak is, hoop ik dat je gauw ongi wordt.. dan kun je tenminste aan een nieuwe ronde beginnen..

Sorry meiden die er om vroegen: ik heb geen verstand van slijm en van temperaturen.. Duim iig wel voor jullie natuurlijk! :)

Hihi jaa ik heb lekker gewassen.. nog niet veel hoor. De hydrofielluiers, slabbetjes, spuufdoekjes en badcapes. Voelt idd heeeeeerlijk!

Barb, liga, Brittney - wat leggen jullie in de kinderwagen als deken oid.. het is zo koud als hij komt.. heb er nu een lakentje met fleecedekentje in, maar dat is wel erg dun. Hahaha ben lekker aan het nestelen! ;)

12. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Hai, dat heb ik ook ctje. Alleen dan rits ik nog de bovenkant vast van de kinderwagen, die flap. De baby heeft dan een dik berenpakje en je kan hem dan ook nog in een dikke wrapper doen. Ohja en een mutsje en dat berencapuchonnetje eroverheen. Meer inpakken kan ik niet.

13. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb alles al drie x gelezen maar het lukt me niet om te reageren m'n gedachten zijn te chaotisch! Doe wel een poging:

Sunshine Goed nog geen ongi steken kunnen posi zijn!:) ben benieuwd naar dinsdag!

Kastje balen dat de eerste ongi tekenen er zijn:(

Hoe t hier gaat Tsja ben vreselijk onrustig kan me niet rustig houden en daardoor continu krampen haha stom he!
    M'n gevoel zegt echt dat t snel komt

14. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja ctje ik ga mee in het inpak advies van barb Hihi

15. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Oooh spannend Liga!!! Als we je ff missen...weten we hoogstwaarschijnlijk wat je aant doen bent ;)
    Nog ff meid!! Zet m op alvast, t kan ieder moment gebeuren.

16. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Spannend liga hihi nog even!

Ik voel me raar meiden krijg beetje buikpijn maar kan het niet plaatsen als ongi buikpijn.. Durf geen test te don dinsdag.. Ik hoop dat ik iig niet over de 35 dagen cyclus ga .. Zie ook op de gyn te bellende assistente doen Steeds zo moeilijk...

17. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    F*ck die assistenten meid ;) BELLEN!!! het gaat om jou en je wil van die onzekerheid af!!
    en koop die test....doe m dinsdag...negatief? bel zh...en als ie positief is wordt t n vreugde dans!!!

18. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Hihi ach dank je liefde ga k doen krijg nu toch wat buikpijn lijkt het slaap lekker meis!

19. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga gemakzuchtig verder ik ben t eend met liefde sunshine Hihi

20. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012