@veetje nou he pff kan je wel zeggen hihi.. nu je dat zo zegt, ik heb naar mijn vorige rondes gekeken en toen was die gemiddeld 36.5/36.6 maar niet zo hoog als die nu is naja dus me temp is idd nog wel hoog ook voor mijn doen.. idd gewoon maar afwachten en stoppen mezelf gek te maken haha.. dank je wel he! en spannend vanavond, natuurlijk heb je een knaltest!!!!!!!! en over 2 weken je eerste echo hihhi
veetje: leuk mvm! je krijgt gewoon een knaltest! hilse: ligging vd placenta is idd via echo te zien. Als je eerder dan de 20 wkn echo een afspraak bij je vk hebt kun je het ook aan haar vragen. Zij heeft het als het goed is al in je dossier staan van je eerste echo. Wij hebben vanavond om kwart voor 8 de groeiecho in t ziekenhuis dus ik ben heel erg benieuwd. Zeker omdat ze m zo klein schatten.. Mn buik is de afgelopen dagen ineens heel erg gegroeid ik merk het aan m'n kleren bizar joh! Ik voel me nogal beroerd steeds heb ook erg vaak pijnlijke harde buiken die meestal na een uur wel ophouden maar in dat uur wel super regelmatig zijn ... maar ik heb mezelf voorgenomen om pas te bellen als het niet stopt zeg maar. Heb ook echt constant hoofdpijn bah! Volgens mij ligt dat aan het weer al die regen enzo. Zo m'n ego bericht weer gehad voor vandaag hahaha sorry dames
@Liga, wat spannend, vanavond weer een echo!! Ik hoop dat alles goed is met je kleine mannetje en dat hij mooi gegroeid is . En het is helemaal geen ego berichtje of zeur berichtje!! Ik vind het juist heel knap dat je zo vrolijk overkomt terwijl je zwangerschap niet over rozen gaat!
@Liga, oke goed dat je het zegt! Heb het meteen op m'n vragen lijstje gezet hihi! Veel plezier vanavond bij de echo! Geniet lekker van je kleine mannetje!
Hi girls! Wat is er een hoop gekletst, weet niet alles meer.. @Veetje - veel plezier vanavond met MvM, natuurlijk heb je een knaltest @Liga - spannend, de groeiecho!! Ben benieuwd!! Ik heb niet meer gebloed, maar de kleine was wel erg druk voor zijn doenen heb ook al een paar harde buiken gehad. Nu onderweg naar huis! Fijn dat jullie zo meeleven, echt lief! X
Ctje misschien is dit baby's manier om je te laten weten dat hij het goed doetik merk dat de kleine man hier ook altijd super druk is als een harde buik afgezakt is vind dat zo schattig. Hou je je wel een beetje rustig? Je lichaam lijkt zo wel aan te geven dat je op jezelf moet letten..
@ Liga - Fijn he, om dan je ukkie weer even te voelen trappen! Ik moet het nu inderdaad wat rustiger aan gaan doen.. Gelukkig ben ik na morgen een week vrij! Heeeerlijk. Daar ga ik echt van genieten. Hier nog een buikfoto met precies 25 weken (van vandaag dus )
Wat heerlijk! Nou nog 1 dagje doorbijten en dan lekker genieten dus. Mooie buik! Ik ben gek genoeg erg nerveus voor de echo zo Haha
Zo zijn weer terug buikje is in vergelijking met de rest een beetje achtergebleven in groei dus over 2/3weken weer groeiecho. De rest zag er goed uit en hij is echt al groot geworden helaas super onduidelijke foto's maar we hebben voor volgende week nog er Pret echo staan dus dan kan ik hier hopelijk een mooi plaatje posten . Ik voel me een beetje down nu eerlijk gezegd ik hoop maar dat de kleine gewoon netjes blijft groeien.
@Ctje, mooie buik hoor!! @Liga, fijn dat alles wel goed was! En dat buikje achter is op de groei, kan dat kwaad? @hier, poes vanmiddag opgehaald van de dierenarts. Heeft nu geen baarmoeder meer, en er zaten ook alweer jonge poesjes in, nog maar heeel klein gelukkig.. Maar jeetje met die hormonen van mij, ik wou helemaal niet dat ze die baarmoeder eruit gingen halen MET die kleintjes! Maarja het moest wel.. 1x jongen is genoeg, en eerder kon het nog niet want de kleintjes dronken nog veel melk.. pff
@Liga - is netjes toch? Als je mannetje maar goed groeit! Hoe komt t dat je niet opgelucht bent? Jammer dat je geen duidelijke foto's hebt, maar dat komt vast helemaal goed met je pretecho! @Hilse - ahhw wat zielig!! Maar logisch, moet een keer gebeuren, maar snap dat t moeilijk is, zeker nu met je hormonen hihi. Hoe voelt je kat zich? Ik ben vanmiddag gebeld door kraamzorg om een intakeafspraak te maken. 27 november komt ze langs. Heb t meteen gevraagd van t aerosleepmatrasje en zij zegt dat het niet erg is, maar dat er dan een extra kruikje in het bedje moet, of een extra dekentje. Doordat de aerosleep zo goed geventileerd is, raakt het eerder de warmte kwijt, maar dat is prima op te vangen met kruikjes. Zij raadde een wieg in de slaapkamer aan, dus dat gaan we ook maar doen
@Ctje, ja haha. Het gaat wel goed met haar gelukkig! Ze moet een week in huis blijven en pilletjes eten en dan mag ze weer naar buiten langzamerhand.. Hebben nu ook nog 2 jonge poesjes, vind het niks om ze weg te doen haha
@all - heb nu weer bloedverlies! Dit keer na het vrijen. Ik ben blij dat ik morgen naar de vk ga.. maak me zorgen
@ctje, opzich is het niet zo gek hoor dat je bloedverlies hebt na het vrijen.. Juist dan kunnen er adertjes geraakt worden.. Maar snap dat je je zorgen maakt. Met de vk bespreken kan nooit kwaad!
Ctje wat Hilse zegt inderdaad juist na het vrijen wil het nog wel eens gebeuren maar ik zou het In ieder geval overleggen met je vk. Hilse wat moeilijk voor je katje zeg! Hormonen breken hier ook gelijk door bij t lezen.. Of t kwaad kan op t mOment is hij niet veel te klein maar omdat z'n buikje niet evenredig meegroeit houden ze t in de gaten. Ik geloof dat ik gew
Hey Liga, fijn dat het goed gaat met je mannetje!! Hoop dat zijn buikje de groeispurt nog inhaald, maar zo te lezen houden ze je goed in de gaten. @Ctje.. kan me voorstellen dat je even schrikt van de bloeding.. Hoop dat het idd van het vrijen komt.. Ben benieuwd wat de vk er van vindt.. @hier is MvM langsgeweest en ik mag meedoen . Test was goed, geen superknaller, maar dat kwam ondat mijn urine bijna water was .
Bedankt! Ben gelijk wat geruster @Veetje - dan is het niet zo gek dat je geen knaltest had! Leuk dat je mee mag doen he!! Ik ga nu werken tot 13.10 en dan vakantie! 15.00 bii de vk, ben benieuwd.
Goedemorgen meiden, @ ctje wat een mooi buikje meis, en wat raar van de bloedingen, maar zou idd goed kunnen dat er wat geraakt is tijdens het vrijen, vanmiddag gewoon zeggen bij de VK! @ Hilse, aghh wat zielig van je katje ... @liga, kan het kwaad dat hij wat achterligt op groei dan ? @veetje, zie je wel goed zo! ja dat kan dan idd niet anders dat je geen knaltest heb als je urine water is hihi! @ all had gisteren het gevoel dat de duivel zou doorbreken , kreeg echt ongi hoofdpijn wel licht en wat krampen maar niet doorgezet.. nog iets te bekennen. Temp wel gedaald naar 36.5 dus gaat het niet worden ben ik bang. Had echt goede hoop, hoop dat vandaag of morgen doorzet kan ik maandag de gyn bellen, weer een verloren ronde pff.. zucht.. steun.. klaag...