Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Liga spannend dat het nu zo dichtbij is. Sterkte alvast met de bevalling.

2. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

dacht echt gisterenavond dat het ongi buikpijn was en hoofdpijn maar nog niets te zien , het zet niet door .. vreemd.. ga vanmiddag een test halen en morgen doen.. en ik bel me afspraak van volgende week voor de fm af en een nieuwe maken maar dat is lastig en dan gelijk maar aan die assistente vragen wat nu te doen.. verder nergens last van puistjes weg..

3. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sunshine dat gaat de goede kant op !! Ben benieuwd naar je test morgen!

Bedankt meiden voor de lieve berichtjes ! Nog niet bevallen haha vanacht wel paar keer echt wakker geworden van krampen maar ben nu veel rustiger :). Mn man werd gisteren echt gek van me! Hahaha

4. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Je weet t goed spannend te houden Sunshine....ik heb nog steeds hoop :)

hihi. rustig aan vandaag Liga, geniet nig ff van je rust! ;)

5. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat spannend Sunshine! Ben heel benieuwd naar je test morgen :)

@Liga - voor jou wordt het nu helemaal spannend! Nog heel even en je hebt je kleine in je armen!

Bedankt voor de inpaktips :) ik heb inderdaad ook zo'n berenpakje, dus dat komt vast goed! :)
    Barb, doet je kleine het goed? Hij is alweer een maand, zie ik! Gaat hard zeg!

6. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Tnx meiden maat k weet zeker dat de test morgen toch niets word zegt me gevoel.. Ga maar een clear blue halen en kv2 morgen bellen zullen wel zegge dat k NIe zwanger ben als de test negatief zegt en me cyclus langer loopt zo antwoord verwacht ik... Zucht..

7. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sunshine echt vervelend die onzekerheid! Probeer je niet druk te maken om die assistentes joh ze hebben vast een rot baan en reageren t op jou af ;).

Ctje ik heb ook een snoozebaby wikkeldeken voor in de wagen :) super zacht en warm! Was ik vergeten haha

8. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Ik verveel me op mn werk..terwijl t mega druk is ;)
    heb gewoon nergens zin in....

mn baas is nogal zakelijk ingesteld, niet echt persoonlijk ofzo. en hij heeft sollicitaties voor een stagiair en een nieuwe secretaresse, zegt ie: ik wil alleen maar jongens als stagiair en voor de sectetaresse één van 40+, want aan jonge meiden heb je niks die willen nog kinderen en dat is alleen maar lastig.

nah! ik voelde me meteen beledigd ;) hoop dat k dat niet heb laten merken...heb wel tegen m gezegd dat ie discrimineerd ;)

9. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liefde wow wat een l*l zeg!

10. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nouja wat een idioot! Goed dat je hebt gezegd dat ie discrimineert. Hoe reageerde hij daarop?
    Bovendien kost een zw.verlof een werkgever helemaal niets. Behalve dan dat ze een vervanger moeten zoeken.

11. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Ja hè!! Ik voelde me redelijk aangevallen ;)
    hij is nu bijna n jaar de baas, maar hijs echt niet leuk!!

Zaterdag is mn man jarig en zit op internet te googlen naar alcoholvrije wijn ;) dan valt het niet op dat k niks drink haha..mochten anderen mijn glas óf de verkeerde fles pakken dan smaakt het niet naar limonade haha.

tjoh erg eigenlijk, maar k weet zeker dat t anders opvalt.
    ik deed vd week al heel bot, volgens mij, tegen een vriendin...ze zei: kriebelt het bij jou echt niet, ik had t wel geweten als k n vent had. ik zei: nee...maar volgens mij kwam dat er nogal fel uit want ze ging meteen over op n ander onderwerp haha.
    zij kan.zo doordrammen.over babys, wordt echt gek van dr af en toe.

12. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0

Pff hij lachte alleen maar!!
    En als ik in t najaar beval hoeft ie helemaal geen vervanger te zoeken.

we hebben in n andere vestiging nog zo‘n idioot zitten..een collega vertelde dat ze zwanger was en in januari uitgerekend...eerst wat ze zeiden: nou dat is niet heel handig he in het voorjaar... (topdrukte bij ons)
    echt zo belachelijk!!!!

hoe gaat ie eigenlijk op jouw werk? Je draai gevonden??

13. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ liefde Pff wat een eikel zeg, idd discriminatie..

@ meiden heb heel erg last van me linkerzijde heel raar.. Kan ik straks al met clear blue testen??? Durf niet hihi of beter morgen ochtend?

14. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Sunshine, clear blue is heel gevoelig en als je 2uur van te voren niks drinkt kan het wel....

15. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Oké ga k zo digital halen duim voor me Pleasw liefs

16. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Oké ga k zo digital halen duim voor me Please liefs

17. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    SPANNEND!!!! mijn duimen draaien :)

18. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owwww ik duim!! hou er wel rekening mee dat het dan niet zulke hele sterke urine is he meid maar het klinkt allemaal zo goed!!!

19. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Zit nu bij de tandarts nog? Beter niet dan doen? Kan k beter morgenochtend doen he?

20. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owwww je maakt t zo spannend! Op zich is ochtendurine wel sterker dus zou het slimmer zijn.. moeilijk hoor!

Deel Deze Pagina