Ja k wil geen negatieve test weer doe het morgen wel durf toch niet Hahahahaha spannend ja k heb de zenuwen haha
@ liefde, lief dat je ernaar vraagt. Het gaat met ups en downs. De kids doen me erg goed, vind het gewoon erg leuk om met kinderen te werken. En de iets regelmatigere werktijden zijn ook erg fijn. Ach ik geef het maar gewoon de tijd en hoop dat ik snel zwanger ben. En ondertussen hou ik mijn ogen wel open maar ga niet heel actief op zoek naar iets anders. @ sunshine, het beste is om morgenochtend te testen, maarrrr, als je lang genoeg niks drinkt moet het wel kunnen denk ik hoor. Hoe laat heb je voor het laatst gedronken?
Komt omdat k niet durf hoor meiden haha en k moet nu plassen heel erg maar nog een test halen heb om hal twaalf voor het laatst gedronken hihihi
Idd sunshine - als je niks drinkt moet het met middagurine ook wel lukken! Als ie nu negatief aangeeft, doet ie dat hoogstwaarschijnlijk morgenochtend ook.. Spannend! Ik houd het hier wel even in de gaten @ Liefde - typisch een mannenreactie! De mannen op mijn werk kunnen ook zo praktisch reageren.. Niks van aantrekken.. wat al gezegd werd: verlof kost ze niks! Wat mannelijke collega's van mij vonden 16 weken verlof erg lang.. die zeiden: zo'n bevalling duurt toch hooguit een dag?! Euhh.. zal ik de dag erna dan maar weer komen? Pff.. @ Liga - thanks voor de tip. Heb die wikkeldeken even opgezocht en die ziet er heerlijk warm uit! Alle hydrofielluiers en washandjes zijn gewassen en gestreken! Hahaha.. nu probeer ik me nog even in te houden. De kleertjes wil ik liever nog heel even mee wachten.
Ctje haha ja duh je poept toch gewoon dat kind er even uit en dan kan je volgende dag gewoon weer werken
MANNEN...... haha oooh spannend Sunshine....k ben ook nieuwsgierig hihi Mammietammie, fijn dat het werk opzich je op de been.houdt en dat he dst wel leuk vindt....k hoop ook dat je snel zwanger bent! Zal héél. leuk zijn!!
Meiden k heb een cb gedaan durf niet te lijkt sta te telen en heb een hoofdpijn pff dat ding is aan het wachte. Pff help
Clear blue is wel betrouwbaar toch? Help k van de wereld kan alleen maar huilen!!! Ben zo bang dat niet goed gaat
K heb me afspraak afgebeld voor eimeting had aardige vrouw.. En een echo gepland op 10 december.. Pff zenuwen ben nu 4wk+2dagen