Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    oki tnx meis ga ik even kijken vanmiddag... hihi dream cream is duurr... hihi ik hou wel van lush.. ik ga ook al vroeg smeren hihi.. ik dacht dat mijn schoonzus iets van vitamine e ofzo gebruikte maar kan het nog niet vragen hihi.. wat jammer dat je zo slecht slaapt het gaat toch echt opschieten nu voor jou hoor hihih!!!! spannend

ctje wat smeer jij?

2. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die etos crème zat in de blije doos volgens mij:) scheelt weer ;)

Hier nu echt flink pijnlijke 'voor' weeën ben benieuwd hoe dat verloopt vandaag moet om kwart over 5 sowieso naar de vk.

3. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Oeh spannend meis houd ons op de hoogte hihi

4. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Haha Sunshine zelfs van je berichten straalt de hyperactiviteit er van af ;)

spannend Liga!!

pf weet niet of het nog van de clomid is, maar mn borsten zijn echt pijnlijk. er zitten harde ‘stukken‘ in, dat heb ik altijd met ongi......

5. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @sunshine - ik smeer Zwisal mama, nog geen striemen te bekennen :)
    Blegh ik ga aan t werk, geen zin!

6. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Ik heb vanmorgen mijn intake bij de vk gehad. Alles was goed en heb zelfs het hartje horen kloppen :). Klonkt als een klein stoomtreintje :D.

Ook bloeddruk was goed 71/121.
    3 december termijnecho en combinatietest!!

7. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veetje wat fijn!!!

Hier weer rustig was zelfs in slaap gevallen ineens Hahaha

8. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Correctie: niks rustig Hahaha

9. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ctje oki ik ga die ook halen haal maar wat verschillende denk ik, kan nie vroeg genoeg beginnen toch? ben ook aan het werk maar kan me hoofd er niet bij houden hahaha
    @veetje gelukkig dat alles goed was meis yeeeeeehhh
    @liga.. slaapmuts, gisteren tijdens mijn nieuws lag je ook te slapen haha je berichtje moet ik nog om lachen dat je lag te maffen.. zit denk ik toch wel aardig te werken bij je.. niet rustig is die aan het rommelen de kleine man?

10. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou de krampen zijn nog niet weg niet regelmatig, maar wel al een tijd:)

11. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Spannend Liga!!!

@Veetje - super dat alles goed was! Mooi he, het hartje? Ik heb t thuis opgenomen en ik luister het zo af en toe. Vind t prachtig!!

@Sunshine - tuurlijk meid, smeren! Ik begon ook al heel vroeg! :)

12. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ctje haha jouw plaatje is ook leuk :D

Liga spannend meid. Hou hem nog 1 dag binnen hoor ;)

Veetje fijn dat alles goed was! Op naar 3 dec! Ga je zelf ook een doppler kopen of niet?
    Zou jij eens naar mijn tempkaartje willen kijken? (Ik weet dat het nog niks zegt, maar ik heb in FF eens vergeleken met andere kaartjes en kan niemand vinden die hetzelfde had...?). Heb jij een tempkaartje van je succesronde?

13. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahah ja ik denk dat de kleine wel binnen blijft vandaag:p maar vind t wel spannend!

14. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @mammietammie ik heb naar je kaartje gekeken heb jij nog andere kaartjes?
    mijn temp is nu net zo hoog als de jouwe, ik vind de jouwe wel erg hoog hoor !
    ik had mijn innesteling denk ik op de dag met drie felle steken dat was op 5 dpo als ik nu mijn symptonen terug kijk valt alles wel op ze plaats.. maar ik weet niet of ik een dip heb gehad qua temp omdat ik niet getempt had, vanmorgen was die van mij 37.0 , ik heb echt er aan gedacht toen ik een dag heel duizelig was en twee avonden in de avond een honger gevoel had, mijn darmen maaktte ook een feestje maar ik dat had ik al eerdere rondes gehad en die felle steken die bleef ik houden maarja ik dacht ik heb onderhand alles wel een x gevoeld het zal wel niet.. ik duim duim duim voor je, nog 6 dagen!

15. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Dankje sunshine, nee heb geen andere dit is de 1e x dat ik het doe. Daarom snap ik er ook nog niet zoveel van :p Maar ik heb het idee dat ie zo hoog is en blijft. Bij de meeste mensen zie je de lijn op en neer gaan maar bij is het alleen maar omhoog. Mijn darmen zijn idd ook flink op hol maar bij mij zegt dat niet zoveel (spastische darmen). Ik denk dat ik zaterdag 11 dpo ga testen (tenzij ik geen testdrang heb ;) ).

16. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    blugh ben misselijk last van mn darmen zijn echt leeg nu en ben moeeee

Mammietammie bestaat er zoiets als geen testdrang hebben ?!?! hifi

17. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Ha kletskousen :p

k heb niks te melden..ben gestresst omdat mn externe harde schijf t begeven heeft en daar heel veel foto‘s en documenten opstaan :(
    Hopelijk komt die computerkerel zo met goed nieuws...

18. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ liga oh nog even meis nog eventjes
    @ liefde wat balen hopelijk kan je het nog terug halen..
    @mammietammie ja is lastig je kunt nu niet vergelijken maar ik vind hem ook erg hoog hoor!
    oehh spannend zaterdag testen, voel je verder iets???

mijn buikpijn is gelukkig afgenomen maar het is druk bezig daar beneden, ik kan mijn geluk niet op
    vind het alleen jammer niet tege me schoonzus te kunnen zeggen nog pas na de eerste echo , moet nog drie weken me mond houden en gisteren moeten liege maar weet dat hun hun mond niet gaan houden en dat het dan heel gauw openbaar is dat wil ik niet dus beter dat ik me mond houd...

oh mijn HA is op vakantie dus maandag even bellen.. heb nog naar de gyn gebeld voor mijn eigen arts en heb daar pas een afspraak op 3 januari kon niet eerder om dan ook maar te vragen of ik daar nog onder behandeling moet blijven, heb eigenlijk geen medische reden.. en ik ga vanmiddag ook maar de VK dan bellen ervoor..

19. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    K weet.helass niks van kaartjes :(

je kan beter nog ff je mond houden Sunshine....hoe moeilijk het ook is!!

20. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    @Mammietammie, ik zal zo even mijn linkje van FF erop zetten. Je temp is inderdaad flink aan het oplopen, maar de hoogte ervan hoeft niets te zeggen.
    In de ronde dat ik zwanger raakte was mijn temp max. 36,9 graden, terwijl mijn temp de ronde daarvoor ook de 37.0 had gehaald.. en toen was ik niet zwanger..

Wat wel eens wil gebeuren is dat de temp rond de innesteling (eventueel na dip) verder stijgt als je zwanger bent..

Ik duim voor je!!

Deel Deze Pagina