Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
  2. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje, kletskousen!! ;)

@ Liefde - Pfff dat is echt wel heel klote zeg! Hopelijk kunnen ze de meest waardevolle dingen terughalen!
    @ Mammietammie - Ik weet ook echt niks van temperaturen, dus aan mij heb je niks.. Wanneer mag je testen? Spannend zeg!
    @ Liga - Zit ie er nog in? ;) Wat is het spannend bij jou zeg, je weet gewoon dat het elk moment kan gebeuren!
    @ Sunshine - het is zeker lastig om je mond te houden als je het zo graag wil vertellen, maar toch zou ik het nog even niet vertellen. Wacht in ieder geval tot de eerste echo, zeker als je weet dat je schoonfamilie hun mond niet houdt hierover.. Nog even geduld dus, ookal is het mega lastig.

Nog 3 kwartier, dan zit mijn dag er op! Had net 3 uur dezelfde klas achter elkaar.. kwam door een roosterwijziging omdat veel collega's deze week op scholing zijn. Ik was ze na 3 uur wel zat, maar zij mij ook geloof ik hihi.

3. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    SUNSHINE GEFELICITEERD MEID! Ik ben super blij voor jullie. Ik was bij mijn moeder toen ik het las en heb gelijk aan mijn moeder vertelt dat je zwanger bent na zoveel rondes. Ze kent je niet maar dat boeide me niet hahah.

Heb ik verder nog iets gemist hier??? Jullie kletsen echt veel zeg.

Knuffel voor de meiden die nog niet zwanger zijn. Blijf moed houden hoor. Ik weet zeker dat jullie geduld beloond gaat worden. Echt waar!

4. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Mijn moeder vertelde gelijk dat ze, na miskraam van 26 weken (!!), het anderhalf jaar kostte voordat ze zwanger van mij was. Net toen ze dacht deze ronde gaat het hem niet worden was ze zwanger van mij. En daarna volgde mijn broertje en mijn zusje.

Echt bizar hoe het lichaam soms tegenwerkt, tot frustraties aan toe.

5. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij zit er nog in :) ga zo naar de vk ben benieuwd want loop nog steeds leeg zeg maar :p heb echt zoiets van laat t doorzetten word hier zo onrustig VAn!

6. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje wat heftig Barb, een mk na 26 weken. Zal wel heel zwaar geweest zijn voor je moeder. En daarna nog zo lang moeten wachten voor ze opnieuw zwanger mocht raken, echt heftig :(
    Hoe is het met je kleine? Al een beetje gewend aan het mama zijn?

7. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @spannend liga let us know!

@ barb dank je meis, ach wat lief hihihihih! Hoe gaat het met jou en de kleine man! Jeetje dat is heftig een mk met 26 weken hoe kan dat dan nog hè.. K moet er niet aan denken niemand natuurlijk...

@ctje ja k ga me best doen, hoop dat de tijd vliegt...

8. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Liga, ben benieuwd hoe het bij de vk gaat!

@Barb, zo dat is zeker heftig een mk na 26 weken :( Hoe gaat het met je gezinnetje? :)

Pff k heb n vreetbui ;) was om half4 klaar met werken en heb meteen mn avondeten al naar binnen gewerkt :S! Moet alleen eten, want mn mannetje heeft avonddienst.....maarja ik heb nu alweer honger ;) Zal me proberen in te houden haha

9. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Barb heftig zeg voor je moeder. gelukkig wist je dat niet toen je nog zwanger was, kan me voorstellen dat zoiets ongerust maakt ;) Hoe is het met jullie uk? En heeft je vriend al een nieuwe baan gevonden?

Dank je Veetje. Bij jou valt wel op dat je algehele temp hoger is dan bij je vorige kaartje. Maarja ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Ach, we zien wel...

Ik heb wel wat klachten maar na alle rondes die ik al gehad heb weet ik ook dat dat niets hoeft te zeggen. Ik heb de laatste dagen opvallend last van mijn borsten, niet constant maar àls ik ze voel, voel ik ze goed ook. Met name ongeveer daar waar de beugels van je bh zitten (onder en zijkant) en af en toe ook brandend gevoel rond tepels. En heb af en toe licht trekkend/kramperig gevoel in onderbuik en steken rond linker eierstok. En ik heb het steeds òf heel warm, òf heel koud. Toch weer heel lijstje dus ;)

10. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    even mn bericht eraf gehaald vond het een beetje raar staan sorry:p

11. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    poging 2: liefde eetse!

t ging goed bij de vk hartje klonk mooi kindje groeit best goed niet groot zegt ze ze schat rond de 2800 nu. Ze kijkt er niet gek van op als ik voor de volgende afspraak beval( volgende week) dus dat is wel leuk! t rommelt nog steeds trouwens:)

12. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Fijn dat alles goed was Liga!
    Je maakt het wel erg spannend zeg! haha!

13. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Ahh heeft ze gevoeld liga? Dus je hebt al echt voorweeen spannend hoor!!!

14. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    @Sunshine.....GEFELICITEERD MEID!!!! Wat heerlijk dat jullie tijd nu ook gekomen is. Geniet lekker van elk moment! Het is zo een mooi en bijzonder avontuur!

Knuffel voor de meiden die nog op het wachtbankje zitten! Jullie tijd komt ook echt!

15. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Spannend liga!! Fijn dat alles goed was! Ben benieuwd wanneer ie komt. Zou het nog november worden?

Wij hebben 6 dec de laatste 3d echo en dan 8 dec mn dikke buikenshoot en 9 dec de babyshower, zin in!!

16. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Dank je meis, ben zo blij. Hoe voel jij je.. Ook alweer 30 weken!

17. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Fijn Liga!! nog ff volhouden.

toch weer spannend hè Mammietammie!! al dat wachten..bah. hoop dat je kwaaltjes nu s n keer ergens voor zijn. ik heb ook hele gevoelige borsten, maar zit pas 4dpo,.kan ook nog van mn eisprong komen of de clomid...geen idee!!

Leuk ctje, buikshoot en babyshower...allemaal leuke dingen. Tis zo december!!!

18. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Weltruste alvast allemaal!!

ik kruip mn bedje in, ben zo moe! Lag er gister ook al om 9uur in. hihi

19. Brittney

Brittney Bekend lid

21 jul 2011
    594
    0
    0
    Gaat goed. Morgen lekker vrij. Ben een dag minder gaan werken.
    5 dagen werd echt te zwaar om voor de klas te staan.
    Dus nu de laatste weken lekker maar 4 dagen werken :)

Snap dat je heel blij bent!! Het blijft een groot wonder in je lijf!!

20. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lekker he Brittney, wat minder werken! Nog even volhouden en het is kerstvakantie! :) Gaat super snel die laatste weekjes.
    Wanneer heb jij een groeiecho? Zie je op tegen de bevalling of juist niet?

@Liefde - spannend zeg! Jij hebt wel meer kwaaltjes dan normaal toch? Hoop dat het deze ronde eindelijk raak is. Wat een mooie maand zou het dan worden hier! :). En dan de anderen ook snel natuurlijk! :)

Deel Deze Pagina