Wij gaan voor eerste kindje in 2012 (DEEL2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sunshine24, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    #741 Sunshine24, 21 nov 2012
    Laatst bewerkt: 21 nov 2012
    @ mammietammie je kunt over 5 dagen testen !! spannend, een goed teken is dat bij mij me gezicht stralend is en de puistjes als sneeuw voor de zon verdwijnen :D , hoop dat dat bij jou ook gebeurt!!

@ britney fijn dat het zo goed gaat en je een dag minder kunt werken

@ctje allemaal leuke dingen voor jou hihi.. leuk je buikshoot en de shower ik kan ook niet wachten

@liefde je hebt idd wel wat kwaaltjes ohh wat spannend!!

@ all voel me goed alleen veel plassen en nog die eipijn en honger gisteravond haha maar een cracker gegeten..

meiden mag ik creme fraiche ?
    ik ben zo van slag dat ik nu niet meer weet wanneer de eerste echo is, ik dacht 10 dec maar in me agenda staat de 11de haha dus vandaag maar weer even bellen.. het kan me niet gauw genoeg gaan.

2. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Creme fraiche mag gewoon zover ik weet.

3. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    dank je veetje!!

4. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sunshine fijn dat je je zo goed voelt en vergeetachtigheid hoort er ook bij hoor Hahaha. Ik merkte wel dat ik beter sliep en beter opstond smorgens als ik om een uur of 2200 twee boterhammen at een lege maag is zo naar!

Hier is al het rommelen ineens gestopt Hahaha. Heb heerlijk geslapen en nu bijna nergens last van :p

5. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Haha gelukkig, ja ik kreeg om 22.00 uur honger hahaha.. slapen doe ik slecht, val heel laat in slaap blijf maar denken pff.. hoop dat het een beetje gaat zakken..

ik heb nog steeds een beetje menstruatiepijn maak me zorgen maar dat wil ik niet !!

ohhhh jeetje hij blijft dus nog eventjes lekker zitten!! hihihihihihih spannend fijn dat je lekker hebt geslapen hihi

6. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    @Liga, fijn dat je lekker hebt geslapen, nog ff lekker je rust pakken.

@sunshine whaha warhoofd ;)

@brittney, jeetje 30 weken alweer..heerlijk ff iets minder werken. goed aan jezelf denken.

ja ik ben echt heel moe en mn borsten zijn echt pijnlijk, zelfs met douchen....
    N darmen rommelen heel erg....maar ik zit pas 5dpo!!
    dus ik weet niet zo goed of het echt zo is of door clomid, dat ik meer hormonen heb of dat ik het verzin!!! vind het wel spannend want het is alweer een half jaar gelefen dat ik de vmk had en daarna heb ik geen normaal ei meer gehad!!!

7. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    liefde kan het me goed voorstellen dat je het spannend vind.. ik lees wel goede dingen over clomid.. jij had toen toch veel buikpijn met je vmk die was toen je 6wk was? ik ben er zo bang voor wil er zo niet aan denken en ben idd een warhoofd.. gisteren ook ik moest een broek gaan ruilen en daarvoor was ik naar de etos gegaan en mama zalf gaan halen, k vroeg aan die vrouw of ik tien euro bij kon pinnen dat kon dus oke afgerekend en ik zat in de auto al helemaal naar die winkel maar dan moet je een tol door en dat mens had me dat geld niet gegeven dus kon de tol niet door grr kon ik helemaal terug weer naar andere plaatsje en die tien euro gaan ophalen zucht toen stond ik ook nog voor de brug terug dus ik ben dat geld op gaan halen en naar huis gegaan , ga het vandaag maar weer proberen...

8. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Sunshine, meis niet druk maken om ern mk. het gaat vaker goed dan fout moet je maar denken!! Ik had idd met 6weken en heel veel kramp en buikpijn. menstruatiekrampen wat jij hebt dat hoort er bij hoor, dan is je lichaam bezig en je baarmoeder aan het uitzetten. probeer er niet te veel over na te denken! alhoewel ik natuurlijk super goed snap dat je er asn denkt!

9. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    En krampjes zonder bloed maakt natuurlijk niet uit he.
    ik had meteen heel veel helder rood bloed en.stolseltjes...

niet meer aan denken!!! bij jou gebeurd dat niet :)

10. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Oké en toen wist je ook nog niet dat je pcos had toch nee k moet er niet aan denken maar genieten heb nog maar 36 weken om te genieten Hahahahaha dank je meis ik verban het uit me hoofd

11. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zooo meiden, even niet gekeken en meteen een hele pagina volgekletst!

Hahaha Sunshine, lekker hoor zo vergeetachtig ;) Ik heb dat niet gehad, begint nu pas.. Ik moet echt met briefjes werken.. overal hangen post it blaadjes, anders vergeet ik volgens mij echt alles.
    Probeer je niet te druk te maken om een mk.. ik weet hoe lastig het is en hoe makkelijk het voor mij is om te zeggen, maar ik was die eerste 12 weken zo geobserdeerd door het idee dat het nog mis kon gaan, dat ik helemaal vergat te genieten. Ik liep elk half uur naar de wc om te kijken of er al bloed was.. Dat is echt super zonde van je eerste 12 weken, dus probeer te genieten meis!

@ Liefde: 5 DPO kun je al best wat klachten hebben, toch? Super spannend, hoop dat je over een paar dagen een mooie 2e streep op je test hebt. :)

Ik heb elke nacht de meest verschrikkelijke dromen over mn kindje.. vannacht had ik gedroomd dat ik bevallen was, maar mn kindje 2 dagen geen eten had gegeven, was het helemaal vergeten. Kwam er op de weg terug van Schiphol achter dat ik hem al 2 dagen niet had aangelegd.. Vaaaaag he!

Vandaag een kort dagje werken en vanmiddag gezellig naar mn zus! Morgen ben ik al 30 weken, jeeeetje wat gaat dat snel!

12. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Nee dat wist ik nog niet, dat zagen ze daarna op de echo....na de vmk schoot mn cyclus ook omhoog en toen mocht ik komen voor een behandelplan.
    met pcos heb je ook meer kans op een miskraam door de disbalans in de hormonen.....

verban het uit je hoofd en GENIET!! komt allemaal goed meis, tot de 12weken kruipt het misschien voorbij, maar daarna vliegt het vast voorbij!!

13. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Ookal weer 30weken Ctje!!
    hahah...oh wat erg dat je dat droomt, je bent er (on)bewust veel mee bezig. maar ik weet zeker dat je de kleine geen 2dagen vergeet ;)

ik had gedroomd dat ik was bevallen, en het ging zo makkelijk dat ik niet snapte waar iedereen het over had!! Whaha

14. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Noord-Brabant
    @Ctje, die dromen komen me bekend voor ;).

Ik heb eens gedroomd dat ik mijn kindje in een kast had gelegd en daarna was vergeten... Maar een paar dagen later zag hij/zij er nog prima uit... haha... echt vreselijke dromen.. Dan voel je je meteen een slechte moeder...

15. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Haha gelukkig zijn het dromen :D

@veetje, jij nadert de magische grens van 12.weken!! voel je je goed?

16. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    #756 Sunshine24, 21 nov 2012
    Laatst bewerkt: 21 nov 2012
    @ ctje, en veetje haha wat een gekke dromen ben benieuwd of ik dat nog ga krijgen
    ja ctje ik doe precies hetzelfde als jou ik ben niet aan het kijken of ik bloed maar heel de tijd in me agenda haha welke dag het is en hoeveel dagen nog tot de echo tot de twaalf weken arghhhhh ...

@liefde oke ja ga het echt proberen moet me lukken hihihihi.. bij mij is het al uitgesloten dat er iets mis is dus en nu denk ik helemaal nu het gelukt is..

oh en k ben echt koekoek aan het worden , echo is toch 11 dec en niet de 10de, grr weer een dag later :p:)

17. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Noord-Brabant
    Ja ben blij dat de 12 weken naderd :D.
    Ben sinds een aantal dagen goed duizelig en licht in mijn hoofd.. hoop dat dat na deze week weer minder wordt.. want erg gezellig is het niet :S...

Ook goed last van mijn spieren, vooral in mijn nek en schouders wat ook nog eens zorgt voor knallende hoofdpijn.. maar goed.. dan doen we het vandaag maar een dagje rustig aan...

@Sunshine, ik begrijp je angst.. Ik had eigenlijk vanaf het begin wel een bepaalde rust.. Zo van, het voelt goed.. heb vertrouwen in je lichaam!

18. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    ja gelukkig jij de 12 weken bijna voor bij.. ik hoop dat het voor mij ook gauw gaat.. ja ga het proberen voel me verder ook wel goed wel moe en af en toe misselijk en die buikpijn dan verder mag ik niet klagen die erge hoofdpijn is weg.. ja als je zo last heb moet je wat rustiger aan doen he!!!

19. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Haha sunshine, duidelijk zwanger ben je hoor :D En probeer je niet druk te maken meid, het komt allemaal goed! Die krampen horen er idd bij, juist een teken dat het goed gaat daar beneden!

Veetje lekker hoor bijna 12 wk! Ze zeggen dat na de 14 wk je je beter voelt dus ik hoop dat je dan geen last meer hebt van duizeligheid, erg naar is dat!

Morgen 30 wk Ctje! Wat gaat dat snel zeg! Nog een paar weken en dan is jullie mannetje er! Spannend :) Hoe kijk jij aan tegen de bevalling? Zie je er tegen op? Heb je eigenlijk nog cursus gedaan ofzo?

Liefde spannend meid! Helaas kunnen we niets anders doen dan wachten...balen hè :( Hadden we maar een lampje op onze buik wat op groen springt als we bevrucht zijn :D

Elke ochtend denk ik 'nu zal mijn temp wel niet meer gestegen zijn', maar hij stijgt nog steeds!! :$ En ik heb af en toe echt gewoon pijn in mn borsten, niks gevoeligheid echt gewoon harde steken en krampgevoel. Voor het eerst sinds lange tijd heb ik weer een beetje hoop, zou het nu dan eindelijk zo ver zijn? ... Heb zin in zaterdag :p

20. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liefde wat spannend al die klachten! ben echt benieuwd!

sunshine: inderdaad probeer het los te laten hoe moeilijk het ook is.. buikpijntjes en steken en krampen horen er ook wel bij hoor meid:). Je lichaam moet in zo'n razend tempo zo veranderen en ruimte creëren en als je daaraan denkt is het ineens niet meer zo vreemd he ;). 11 december je eerste echo meid die tijd vliegt! haha wachten duurt altijd lang he...

veetje heb je geen lage bloeddruk? kan je je ook flink naar van voelen! Goed naar je lichaam luisteren he!

ctje:die dromen zijn ook hier bekend helaas vreselijk soms! Nu heb ik vooral veel dromen over de bevalling echt levensecht en heel vaak eindigt het dan in paniek omdat ik geen kleertjes heb voor de kleine of omdat ze hem niet willen brengen om te laten drinken :p. Echt stom, maar zo echt!

Deel Deze Pagina