hahahah. erg he meiden ik moet het ook gewoon niet meer denken het gaat gewoon goed en het is druk bezig beneden tnx meisjes @mammietammie klinkt goed hoor meis.. en je temp helemaal ik hoop het zo voor jullie... nogmaal ik had gedacht dat jij en liefde me voor zouden gaan...zaterdag ga je testen oeehh spannend .. ik zou als ik jou was ook een cb kopen hoor die had ik ook eerder moeten kopen.. miss had die bij mij er dan ook wel vrijdag uitgekomen.. @ liga en hoe is het met jou en de leegloop meis? vind je het eng de bevalling als je er aan denk? haha ja wachten duurt zo lang maar ik weet dat het eigenlijk zo 11 dec is en zeker kerst dan ben ik twee weken vrij en dan ben ik al 10 weken hihihihihi
Ja vind het best spannend! Ik kijk er vooral heel erg naar uit naar dat moment dat hij er ineens is! Het zou zo leuk zijn als iedereen posi test dan wordt het een roze kerst!!!
Had even me berichtje aan gepast.. jaaaa kan me zo voorstellen.. gaat gauw gebeuren hiohihih JAAAAA HCG DANSJE VOOR MAMMIETAMMIE EN KAATJE EN LIEFDE , STROOI STROOI STROOI VOOR EEN ROZE KERST MET ZE ALLEN!!
Tsja leegloop haha heel charmant maar dat was vanochtend wel weer raak, maar het zet allemaal niet door zo irritant! hahaha
Oh ja weet je wat vriend lief gister zei. We gingen ja niet meer klissen zeg maar haha durfde die niet is bang dat die de baby raak hahahahahaha sorry maar snap wel hb ff uitgelegd Dat de baby niks merkt en veilig in ze ballon zit.. Me neefje zei maandag nog tante heb baby in buik en hij wilde een meisje haha
Oh Mammietammie ik hoop het zo voor je!! Het wordt nu wel hoog tijd hoor!! je temp is iig positief!! ik duim voor je. k ben zenuwachtig voor vrijdag....morgen bloedprikken en dan vrijdag de uitslag! hoop zo dat mn gevoel klopt en mn ei is gesprongen!!
Hmm nog steeds bezig dan liga! Lekker rommelen bij jou! @ liefde hoop t het ook meis maar gewoon vanuit gaan? K duim duim en heb veel gelezen dat bij mensen met Clomid vaak eerste ronde raak is he!!!!
Liefde oooo al binnen een week duidelijkheid!!! Sunshine: haha mannen! Wij hebben t ook nog gezellig hoor nouja nog eindelijk weeeeer werd eerst afgeraden omdat m'n lichaam zo sterk reageerde met al die pijnlijke buiken. Ben Dolblij dat t eindelijk weer kan en beeb merkt er niks van Geef hem anders het boek help ik heb m'n vrouw zwanger gemaakt van kluun das echt leuk!!
Haha er is toch ook n film van!! Dat n man geen seks meer wil omdat ie bang is dat ie de baby raakt weet ff niet meer hoe die heet....
Hahahahaha ja ga k doen als k de drie maanden voorbij ben hahah als die nu al niet wil laatst staan als k een buikje krijg ...
Hahaha meidennnnn ik hou jullie niet bij! Mijn poging om te reageren: @mammietammie - ik vind het wel erg veelbelovend wat je beschrijft. Heb goede hoop voor je! Enne.. heb toch maar afgezien van een cursus. Mijn tante geeft yogalessen en zo af en toe doet ze ademhalingsoefeningen met mij, dat is wel fijn. Ik zie wel erg op tegen de bevalling, ben bang voor de vreselijke pijn. Maar ik weet dat ik er doorheen moet om mn mannetje vast te houden! Verder weet ik t ff niet meer.. hihi
Ctje niet tegen opzien hoor! Zie het als een mooie gebeurtenis iets wat je maar heeeel weinig in je leven mag doen ! De pijn vergeet je erna toch . Hier weer gesloopt heb boodschappen gedaan om de hoek maar echt alles doet gewoon pijn vind het zo frustrerend ik mag nu dingen dien maar kan ze nog steeds niet. Ik ga zwaar over m'n grenzen heen en probeer te blijven lachen en zeggen dat het goed gaat maar t is zo ontzetten zwaar :s. Sorry hoor meiden...
Oh liga meid wat klote! Je moet dan toch niet meer over je grenzen heen gaan want je heb je er zelf mee.. Is moeilijk en niet leuk nog even volhouden je bent er bijna! Alles is het waar als je kleine e is! @ k ben lekker misselijk pff en honger en nog die buikpijn maar k ga niet klagen , tips tegen misselijk hoofdpijn voel me grieperig... @ ctje meis komt echt goed.. Doet pijn maar her zal het waard zijn.. Tenminste dat hoor k van iedereen en dat denk k ook wel
Sunshine niet eten en drinken tegelijk wil wel helpen. Dus half uur voor eten wat drinken en half uur erna. Veel kleine maaltijden ipv grote en kruidig eten vermijden . Crackers hielpen mij niet omdat het niet vulde werd ik er juist misselijk van.. Lekker slappe lauwe thee beviel me ook erg goed!
@Liga - probeer op jezelf te letten en laat de dingen die niet gaan aan iemand anders over. Je lichaam geeft aan dat dit even iets te veel van het goede is! Geef eraan toe en houd rust. Dat is ook beter voor je mini. @Sunshine - wat vervelend dat je grieperig wordt. Lekker met een kop thee onder een dekentje op de bank kruipen. Als je echt misselijk bent, raad ik kaakjes en cola aan. Ik heb nu trouwens Maalox tegen maagzuur. Is te koop bij kruidvat, etos enz en werkt top bij mij! Ik word nog regelmatig wakker van maagzuur, maar de Maalox ligt klaar op mn nachtkastje
Regelmatig eten tegen de misselijkheid, eventueel 's ochtends al op bed.. maar goed kan makkelijk praten.. heb er gelukkig geen last van. Tegen de hoofdpijn: Veel drinken, mag best 2 tot 2,5 liter per dag zijn als je zwanger bent.
Liga je mag best even klagen! Maar nog even meid Kop op!! Sunshine, vervelend die misselijkheid....nu voel je je vast echt zwanger hihi Mammietammie, Shunshine en de andere meiden (maar die zijn dit vast vergeten, is te lang geleden hihi), hadden jullie na je eisprong ook steken in de lies?? Ik heb sinds vanmiddag zulke felle steken in mijn lies, net als bij de eisprong....maar ik mag hopen dat mijn ei al geweest is! Ben wel een beetje angstig voor cystes ivm de clomid :S
Ja liefde heeeeeel erg en in me zij oh ik hoop er zo voor je! Haha ja k voel me nu echt zwanger.. Liefde k wil me symptonen wel per daf voor je opschrijven als je dat fijn vind heb alles gnoteerd. Dank jullie meiden voor de tips ga elk uur proberen te eten
Ik heb het heel erg in mijn rechterlies, soms voelt het gewoon als spierpijn op mijn bovenbeen. Mijn buik voelt beurs aan, doet zeer als ik hoest. Maar ik ga nergens vanuit hoor....ben eerder bang voor cystes Zit pas 5 (of 6 of 7) DPO. Oh als je het niet vervelend vindt, dan vind ik het wel fijn om symptoompjes te lezen....ookal zijn die bij iedereen weer anders! Ik heb ook al 2 dagen lichte hoofdpijn en zo moe. Oh my, ik maak mezelf weer helemaal gek Maar dan niet met een zwangerschap maar voor cystes e.d. hahah. morgen bloedprikken...vrijdag uitslag!!
Ik kan me vaag herinneren dat jij ook een keer dacht dat je ei toch later was omdat je ook weer steken had toch??