Veetje wat fijn gefeliciteerd ! Goed teken van je urine dan drink je genoeg Hihi Sunshine ik hoop dat t toch goed zit meid Zoals hij er nu voorstaat kan t geen kwaad maar omdat hij minder is gegroeid dan normaal niet hij vanaf nu wel normaal doorgroeien anders heeft hij het schijnbaar niet naar z'n zin in m'n buik Zoals ze dat zo betuttelend zeggen in t ziekenhuis. Hier weer een brakke nacht gehad. Ik zit eraan te denken na de bevalling alle emmers ritueel te verbranden
@liga ik hoop het ook maar wacht echt op mijn ongi nu terwijl ik geen voortekenen nog heb, wachten wachten wacthen, als ik het morgenochtend niet ben ga ik echt een test doen red het niet meer! Denk toch dat mijn NOD morgen is ipv zondag, zondag is berekend op een LF van 14 dagen en ik heb een LF van 12/13/dagen.. Ik heb al zo zitten fantaseren hoe ik het me zus en vader zou gaan vertellen hihi.. maar dat moet ik niet doen Oke maar nu moet hij wel even een groeispurt gaan maken dan? maar verder kunnen ze er niets mee in het ziekenhuis? oh jee jou zwangerschap valt echt niet mee he, nog even volhouden hoor.. en idd goed idee de emmers te verbranden hihi
Jeetje Sunshine, wat een spanning voor jou zeg, elke ronde!! Ik snap dat je het soms even helemaal zat bent! Maaar ook voor jou gaat het goedkomen, zeker weten!! @ Liga - Als je kleintje zo gaat groeien, moet je buik toch uiteindelijk ook wel mee gaan doen? Alle emmers verbranden is wel een goed plan! Nog even en het is zover bij jou!! Spannend he!
@ ctje, ja ik ben het echt ook helemaal zat , vind het echt niet meer leuk, komt ook door mezelf, snap het gewoon niet waarom zo lang moet duren maarja.. tnx meis
Hahaha ja liga, zou dat het zijn? Voel me wel stom nu hihi. @ Sunshine - Ja meis, ik snap het. Lijkt me echt klote. Ik kan me echt wel heel goed voorstellen hoe jij je voelt. Ik was er in het begin ook zo bang voor dat het bij mij niet goed zou lukken. Ik weet zeker dat jij ook een positieve test zult krijgen. Als het zover is, ben ik zoooo blij voor je!! Nu ben jij een keer aan de buurt!
Meiden net test gedaan negatief , heb nu ook wat licht bruine afscheiding komt denk toch doorzetten zucht...
Ja snap het echt niet meer hoor, krijg ook lichte hoofdpijn wat k altijd heb voor ongi naja zal morgen wel doorzetten.. Hield het niet meer om niet te testen net 1 gekocht..,
Balen Sunshine!! Net nu ik er deze ronde juist een goed gevoel over had bij je!! Maar ik zie wel dat je cyclus nu weer wat korter is toch? Dan MOET het de volgende ronde wel raak zijn!!! Ik heb nog even een fotootje genomen van mijn MvM test, zie hieronder. Trouwens, nog best even klooien hoe je met dat kannetje fatsoenlijk op de wc kan gaan zitten ... haha.. maar na even oefenen lukt het nu wel goed..
Hoi meiden ik ben er weer! Veetje mooie test meid Sunshine balen meis, maar het is nog niet te laat. Het speelde al vaker door mijn hoofd om mijn moeder te vragen hoe lang het duurde voordat ze zwanger was van mij (eerste kind), maar dat durfde ik niet omdat ze dan meteen doorheeft waarom ik dat vraag. Van de week op vakantie met de hele familie hadden heel toevallig mijn tante en moeder een gesprek over hun zwangerschappen, en wat bleek; mijn ouders hebben er 2!!! jaar over gedaan om van mijn zwanger te raken! Ik hoop niet dat het bij ons ook zo lang duurt Is zoiets 'erfelijk' ofzo, iemand die dat weet? Deze ronde geen ovutesten kunnen gebruiken, maar aan de hand van mijn slijm ga ik ervan uit dat ik wel gisteren ofzo mijn ei heb gehad. Spannend weer! Hoe is het met de rest van jullie meiden?
Dank jullie meiden! Ben nog niet ongi dis os nog wachten.. @ mammietammir dat was bij mij ook zes jaar deden ze er over omdat er wat mis was en bij me zus anderhalf jaar hoop ook dat het niet erfelijk is, mijn zus was na drie rondes zwanger dus ja.. @ veetje k had ook wel een goed gevoel maar denk het toch niet dan maar na flink balen nieuwe ronde nieuwe kansen denk k maar, hoop dat ongi morgen door gaat zetten! Mannetje ook weer teleurgesteld een beetje, k heb even geklaagd maar ga weer volle moed verder volgende ronde eerst die ongi nu doorzetten!! Fijn weekend meiden!
@mammietammie, heb je een leuke week gehad met familie? Mijn ouders hebben er een jaar over gedaan, voordat ze zwanger van mij waren. Mijn moeder had na 1 jaar een tip gekregen van de gyneacoloog, namelijk een kussen onder je kont leggen, dan kan het zaad wat makkelijker naar binnen stromen de baarmoedermond in.. Dus dit heb ik ook af en toe gedaan.. Eerlijk gezegd geen idee of we dat de afgelopen ronde ook hebben gedaan.. zou zo maar kunnen.. Maar als ik dan kijk naar mijn schoonmoeder, zij was van mijn man meteen de eerste ronde zwanger.. en mijn schoonzusje, (zusje van mijn man) was ook vrij snel zwanger (want die is "per ongeluk" zwanger geraakt). Dus misschien dat het erfelijk is?? Geen idee.. Ik ben in ieder geval blij dat het bij ons eerder raak was als bij mijn ouders.. misschien wel dankzij de tip .
Volgens mij is t niet perse erfelijk hoor mijn ouders en schoonouders hebben er allemaal 3 jaar over gedaan. Mijn ene broer en schoonzus zijn zelfs 'onvruchtbaar' mijn andere broer heeft na 3 jaar via IVF icsi als ik t goed schrijf pas een kindje met schoonzus. En m'n zus eerste ronde raak... Wij na 6 rondes vmk en 7e ronde goed raak. Mijn oma's van beide kanten waren vrijwel direct zwanger. Flink veel verschil in 1 familie dus . Toen ik na een half jaar vmk had en aan de huisarts vroeg of t wel zou kun en lukken werd ik nog net niet uitgelachen omdat ze vond dat we nog zo kort bezig waren ( echt belachelijk maar ok) ik moest uitgaan van een jaar en dan pas terugkomen. Elke ronde is er een teveel als je een kindje wil en ik weet zeker dat het jou ook gaat lukken sunshine! En ik hoop super snel!
Oja en de eerste rondes heb ik met kussens, benen omhoog zelfs handstand en alleen bepaalde standjes geprobeerd. En t hielp echt niks... Op een gegeven moment mocht m'n mannetje zelfs geen boxers meer aan die strak zaten, geen warme kleren of lsptop op schoot en ook geen lange stukken fietsen omdat ik had gelezen dat dat ook slecht zou zijn. Hij is zelfs zink tabletten gaan slikken omdat dat zou helpen .. Ja ik was nogal obsessief ermee bezig maar ik schrijf t ook om even aan te geven dat je niet gek bent